https://www.youtube.com/watch?v=xGY2JBuSCU0
rudi: Rengeteg harceljárás van 4+5gen összedolgozására, ha pakfa/j20 rendszerbe áll azok se egymagukba fognak tevékenykedni.
Mellesleg az F-22nek nem feltétlen kell felkapcsolnia a radarját, hogy indítani tudjon, ha felkapcsolja se biztos kiszúrják (ez az un AESA - LPI) és ha már indított és pl MAWS bejelzett, sarkon fordulhat, majd egy másik F-22 célra vezeti a már repülő amraamokat.
Mellesleg meglepne ha USAF új F-15öket rendelni, kvázi küszöbön az F-35 megjelenése.
Hányszor kell még cáfolni ezt az ökörséget? A radar használata mióta szünteti meg a geometriai stealth-et?Nem valószínű... ha az F22 bekapcsolja a radarját akkor bemérhető és oda az előny.
A légi harcászat ennél sokkal dinamikusabb. Az F-22 gyártásának feltámasztása nem realitás a jelek szerint.Vagy az F15-öt küldenék előre hogy ő derítse fel a célt és utána a talon HATE-en keresztül elküldje az F22-nek? Akkor viszont minek az F15-re 16 AMRAAM?
Az ugye megvan, hogy a Golden Eagle prorgam miért létezik? Na, akkor megvan, hogy ez mire kellhet?Lehet hogy az F15 csak mintegy kiegészítené az F22 fegyverkészletét?
Ez inkább a tömeges CM támadás elleni CAP opció, nem vadászgépek közötti összecsapásra.De mégis, hány cél felbukkanására számítanak hogy 16 AMRAAM kell az F22 saját készlete mellé (vagy mennyire bíznak az AMRAAM találati pontosságában)?
Én azért megvárnám ezzel a kijelentéssel a szerződés aláírását. Éppen ma vagy tengap linkelte Zord, hogy költségvetési okokból 2020 után nem tartható fennt a 2000+ taktikai gépes USAF állomány...Azt írják az USAF 72 db-ot fog hamarosan rendelni ebből az F-15 2040C-ből. (APG-63 radar, talon HATE kommunikációs/IRST pod, 16 AMRAAM, stb...)
Tehát besugárzás alapján indítanak AMRAAM-ot???Azt meg még is hogy?Azért érdekel mert az AMRAAM indításához nem elég irányt megadni kell a távolság is azt meg szimpla besugárzásból nem igazán tudom,hogy hogy lehet mérni.Ezen kívül az AMRAAM után kell küldeni pályakorrekciós jeleket amit megint csak nem tudom,hogy mivel oldasz meg ha csak a gép irányát ismered és a radarod sincs bekapcsolva.
Ez meg azért nem igaz, mert nem feltétlen megy rá miden irányból tetszőleges oldalsziromra a rakéta. Nem csak feléd repülő és kereső célok léteznek. A HARM sem all aspect, csak ahhoz közeli. (Elvben...)Ha lehetséges lenne amit írsz akkor nem kéne semelyik gépnek bekapcsolnia a radarját hanem simán indítanának besugárzásjelző alapján.
Ez megintcsak nem igaz, lásd korábban a HMZ korlátot. A Sz-75-nél is lehetett távolság ismerete nélkül rávezetni, ez volt a hárompont (TT) módszer. Csak éppen a végfázisban ez elég durva G terhelés jelentett még nem manőverező cél esetén, ezért TT módban a max. célsebesség lecsökkent. Ezért volt pl. zavarás mellett lehetetlen lelőni az SR-71-et. Zavarás nélkül elvben volt rá esély, de TT módszerrel nem. Ez is benne lesz az új HT összefoglalóban..Jah azt is vegyük,hozzá,hogy sokkal pontosabb irányadatokra van szüksége az AMRAAM-nak mint amit egy kvázi besugárzásjelző nyújtani tud.
Ez meg azért nem igaz, mert nem feltétlen megy rá miden irányból tetszőleges oldalsziromra a rakéta. Nem csak feléd repülő és kereső célok léteznek. A HARM sem all aspect, csak ahhoz közeli. (Elvben...)
Ha lehetséges lenne amit írsz akkor nem kéne semelyik gépnek bekapcsolnia a radarját hanem simán indítanának besugárzásjelző alapján.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..