F-15 Eagle (McDonell Douglas/Boeing)

Az USAF nem is olyan rég még aktívan használta a CFT-ket bizonyos F-15C/D gépeihez, az izlandi Keflavik támaszpontján:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

eagle.jpg


Itt az összes egy- és kétüléses gép ezekkel volt felszerelve, hasonlóan az F-15E-khez.

Ha jól tudom, ezeket már nem használják, hanem valami csomag keretében átadták az izraelieknek, akik így a nagy pilonokra tudják illeszteni a bombáikat:

1244237263892725606.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Az USAF nem is olyan rég még aktívan használta a CFT-ket bizonyos F-15C/D gépeihez, az izlandi Keflavik támaszpontján:
Ez években kifejezve mit jelent? Mert cirka 10 éve az USAF már nincs ott állandó jelleggel.

Ha jól tudom, ezeket már nem használják, hanem valami csomag keretében átadták az izraelieknek, akik így a nagy pilonokra tudják illeszteni a bombáikat:
Akkor az IAF átépíthette őket, mert a vadászhoz kifejlesztett CFT tudtommal csak AIM-7/AIM-120 fügesztésére volt alkalmas csapásmérő fegyverzetre nem. Az F-15 CFT-je eltér a C/D gépeken használttól.
 
Ez években kifejezve mit jelent? Mert cirka 10 éve az USAF már nincs ott állandó jelleggel.


Akkor az IAF átépíthette őket, mert a vadászhoz kifejlesztett CFT tudtommal csak AIM-7/AIM-120 fügesztésére volt alkalmas csapásmérő fegyverzetre nem. Az F-15 CFT-je eltér a C/D gépeken használttól.


Igen-igen, az évek. Hát minden relatív. Most jöhetne a bullshit, hogy 1995 nem is volt olyan régen, de bizony a CFT-s F-15C/D gépek bizony még az 57th Fighter Interceptor Squadron-al voltak ott 1995-ig. Utána is voltak F-15-ösök, de már csak a lakenheath-i 48-ik ezredtől, 90 napos váltásokban 2006-ig, amikor is megszűnt a 85th Wing.
 
293 millió dollár / gép? Én értem, hogygép meg fegyver meg pilótaképzés meg support évekig, de itt (is) nagyon vastagon fogott az amerikaiak ceruzája.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
A hosszú írás egyik légiharcának a vége, mikor rákérdezett, hogy "ki repül utánégetővel".
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Jó kis kabinfelvételek :)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75
F-15SA

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Lényeg: theme (zene) mi???
 
  • Tetszik
Reactions: shornet24
Hírhalomból.

Pár nappal korábban az Amerikai Légierő egy másik legendás típusának egyik képviselője is jelentős pontjához érkezett karrierjének: a Nellis légibázison állomásozó, 83-3014 farokszámú F-15C január 25-én gyűjtötte be 10 000. repült óráját.
Mondjuk, hogy 84-ben már repült a gép.
295 óra/év. Kemény...
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Párhuzamba állítva a magyar Mig-29 repóráival.:((((((
Teljeseb felesleges hozzánk mérni. A durva az, hogy a világ minden légierej ehhez mérten kb. sehol nincs. A durva, hogy ezzel a terheléssel egy MiG-23-as 6-7 év alatt fogyott el volna az USA-ban. Elég sokkoló.
 
Teljeseb felesleges hozzánk mérni. A durva az, hogy a világ minden légierej ehhez mérten kb. sehol nincs. A durva, hogy ezzel a terheléssel egy MiG-23-as 6-7 év alatt fogyott el volna az USA-ban. Elég sokkoló.
Mondjuk ez akkor lenne igaz, hogy egyáltalán lehetséges-e 23-ast fizikailag ennyire tolni. F-15E-vel volt kisírélet, egy sárkányba egy év alatt beletoltak 1000+ órát. Sajnos nem találom a hírt. :(

Az F-15E még erre is rátesz. 90-ben repült már, '91-ben be is vettették. 26 év -->460 óra / év. 22 év alatt elérte a 10000 órát. Szavak nincsenek erre az igénybevételre.
http://www.combataircraft.net/2016/08/26/strike-eagle-hits-12000-flight-hours/

Egyetlen F-15E egy év alatt átlagban kb. annyit repül, mint itthon négy (!) Gripen.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Teljeseb felesleges hozzánk mérni. A durva az, hogy a világ minden légierej ehhez mérten kb. sehol nincs. A durva, hogy ezzel a terheléssel egy MiG-23-as 6-7 év alatt fogyott el volna az USA-ban. Elég sokkoló.
Gondolom hegyekben állt hozzá végig a pótalkatrész, nem úgy mint nálunk, vagy akár a németeknél, ahol még az Eurofighter is kannibalizációval van úgy ahogy bevethető állapotban tartva... Ennyit számít, hogy van pénz, paripar, fegyver szarásig.