F-15 Eagle (McDonell Douglas/Boeing)

A ként konténer között nincs semmi, optikai csalódás. A Sniper TGP felett van IRST annak pilonjába építve. Lásd az F-15SA-ról szóló írásomban.

https://htka.hu/2014/03/01/f-15sa-ut-sivatagi-sasig/

Vagy arra gondolsz, amin a két sárga kis csík van?
Szerintem is az IRST -re gondolt, ami pilonba van beépítve. Csalóka ez a fotó. :p ;) :D
Igen, az IRST-re gondoltam a Sniper fölött, megtévesztett a kép. :D Köszi!
 
Ha jól látom, a külső szárny alatti pilonon is egy dupla adapter van (csak a külsők vannak töltve), azaz erre a gépre akár 8 Sidewindert is feltehettek volna. De azt se feledjük, hogy az F-15SA-ra elvben a klasszikus szárny alatti (most már hívhatjuk belsőnek is) nagypilonra nem két-két, hanem négy-négy rakéta is mehet ( a pótos rovására).
Így akkor csak a szárnyakra 12 darab rakéta mehet, ami mellé jöhet a törzs alá még négy darab!
 
Ez valami új generációs célmegjelölő akar lenni? Elmondaná valaki mi ennek az előnye a Sniper po-dal szemben?
Nem. Ez IRST, tehát elsősorban légi célokat felderítő szenzor. Na, pontosan az ilyen dolgok miatt van külön fejezete az új HT összefoglalónak, ahol végig van vesézve az egészt, hogy a FLIR, TGP, IRST és MAWS-ot senki se keverje össze. Persze a dolog ott kezd összefolyni, amikor egy eszköz multifunckós, mint pl. a DAS. A DAS elsődleges funciója a MAWS, de másodsorban IRST-ként is működik. Az EF-nél a PIRATE elsődlegesen IRST, de képes MAWS-ként is működik, bár szerintem olyan korlátozottan, hogy ezt nem érdemes komolyan venni, nem véletlenül van rádiófrekvenciás körkörös MAWS a EF-en, amivel teljesen egyedi állatfaj tudtommal, mert minden más gép IR alapon működő MAWS-ot használ.
 
22089536_2017859138459373_4860578455031377798_n.jpg



37376708166_1772fab4b3_b.jpg
 
Hogy hogy nincsenek rajta elektronikai konténerek mint a kínai gépen ?
Mert ez is SEAD képesség
3 hete raktam ki
Integrált ECM van a kezdetek óta az összes F-15-ön, kivéve a B/D változatokon, mert annak helyére kerül az oktató a hátsó ülésen. Az A/C/E gépeken ott vannak a szükséges elektronikai berendezések. Lásd az írásomban.
 
Integrált ECM van a kezdetek óta az összes F-15-ön, kivéve a B/D változatokon, mert annak helyére kerül az oktató a hátsó ülésen. Az A/C/E gépeken ott vannak a szükséges elektronikai berendezések. Lásd az írásomban.

Nem rosszból, de nem valószínű, hogy valaki egy nap alattelolvasta azt a 700+ oldalt. :)