M
F-15SA teljes harci díszben.
![]()
Ha már variációk....
![]()

Itt a GBU-28-ra gondolhatnak. Azt nem tudom, hogy az F-35 képes-e elvinni, mert csak asszimetriával tuda vinni egyet, mert ebből nemigen kell egynél több. Az F-15I meg CL helyen elvisz egyet.Azt írja a cikk, hogy az F-15-ös előnye az F-35-össel szemben, hogy ez tudja hordozni a nagyobb fegyvereket is. Az F-35-ös is elvisz két-két Mk84-est a szárnyai alatt, akkor is, ha a belső fegyvertérben is van további egy-egy. Azért hat darab ilyen bomba nem kevés...
A Super Etendart el tudta vinni az exocettet,tuloldalt póttartály kiegyenlitésel.F35nél ilen megoldást mi akadályoz meg?Itt a GBU-28-ra gondolhatnak. Azt nem tudom, hogy az F-35 képes-e elvinni, mert csak asszimetriával tuda vinni egyet, mert ebből nemigen kell egynél több. Az F-15I meg CL helyen elvisz egyet.
ha volt már bocs, de csak most találkoztam ezzel a képpel, még ha ilyen kicsiben is:
![]()
Éreztem, hogy ez CGI. Hiba volt beletenni 5 éve az F-15-ös írásba...Trükkfelvétel. Egy dokumentumfilmhez készített videóból való screenshot, ami amúgy arról szólt, ahogy az izraeli légierő két pilótája letett egy egyetlen szárnnyal is repülőképes maradt F-15D-t. A gép egy légiharc gyakorlás közben összeütközött egy A-4-es Skyhawk-kal, ami lezuhant és sajnos a pilótája is bennmaradt. A 15-ös pilótáját a hátsó ülésből oktató pilóta katapultálásra készült fel, mikor a gyakorlatot végző amúgy már messze nem növendék repülőgépvezető észrevette, hogy a gép még - ha nehezen is - de kormányozható maradt. Együtt hozták meg a döntést, hogy lehozzák a gépet. A közel 500km/h-s leszállási sebesség miatt a gép ugyan a pálya leges legvégéig kifutott, de végül megálltak. A gépet rendbehozták és utána még légigyőzelmet is el tudtak érni vele. Magáról a repülésről nem maradt felvétel, de a leszállás utáni szemle anyagából igen:
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..