F-15 Eagle (McDonell Douglas/Boeing)

molni!
ez az eset fenn van az összefoglalóban, mert akkor nem keresek tovább?

images


http://www.nytimes.com/1990/06/29/us/jet-pilot-accidentally-fired-live-missile-air-force-says.html
 

Ahogy olvasom, csak belülről lesz más, aerodinamikailag nem jön semmi újítás, vagy eltérés. Korábban, a kilencvenes években volt egy tanumány a szárny módosításáról, de azt elvetették és most se az köszön vissza.
Tetszik a marketing szöveg:

"...including a new mission computer, electronic-scan radar, a new electronic warfare suite, fly-by-wire flight controls, newly-activated weapon stations and the more powerful GE Aviation F110-GE-129 engines..."

Mihez képest more powerful? Az F100PW229-hez képest nem. A többi F110GE129-eshez képest se (mert ugyanaz). Csak F110GE129-essel és F100PW229-essel szerelt F-15-öst gyártanak már vagy 27 éve.
 
  • Tetszik
Reactions: endre and fishbed
Korai NASA F-15S/MTD koncepció. Jól megfigyelhető, hogy kezdetben ők is a ferde kitérítési szöggel akarták megoldani a 3D vektor hatást.
2w7FwTP.jpg


Az más kérdés, hogy itt extra sárkányszerkezeti megerősítést igényelt volna a két független doboz mozgatása, míg az oroszok ehhez képest fordított V beépítési szöge "rímel" a törzsközéprész és a lejjebb elhelyezkedő vízszintes vezérsíkok bekötési pontjait összekötő tengelyre. Nyílván ezen felül nekik is kellett plusz anyag a hajtóműgondolákba, de jóval kevesebb, mint ami ide kellett volna.

0
 
Ez mostani?

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Úgy tűnik mostani mert ez a régi.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Am komálom ezt mert tudtommal le lettel szólva régebben hogy a gagyi R-27 modern változata (is) nem találja el a célt meg stb.
 
Hogyan müködik ez az inditás?
Az infra-vezérlésű rakéták hangjelet adnak a pilóta fülhallgatójába, ha az infrafej befogta/érzékeli a célt. A rakétának mindegy, hogy egy Szu-27 szárnya alatt lóg vagy a rakétasínt egy teherautóra barkácsolták föl a hozzávaló indítódobozokkal és kábelezéssel együtt. Ha Abdul jól céloz a mozgathatóra szerelt indítóállvánnyal, akkor a befogásnál a rakéta ugyanúgy jelezni fog és indítható a célra. Egyetlen különbség lesz a repülőgépről indításhoz képest: a kisebb kezdősebesség miatt (0!!) kisebb lesz a hatótávja, mintha szárny alól mondjuk 850km/ó-nál indították volna.
 
Az infra-vezérlésű rakéták hangjelet adnak a pilóta fülhallgatójába, ha az infrafej befogta/érzékeli a célt. A rakétának mindegy, hogy egy Szu-27 szárnya alatt lóg vagy a rakétasínt egy teherautóra barkácsolták föl a hozzávaló indítódobozokkal és kábelezéssel együtt. Ha Abdul jól céloz a mozgathatóra szerelt indítóállvánnyal, akkor a befogásnál a rakéta ugyanúgy jelezni fog és indítható a célra. Egyetlen különbség lesz a repülőgépről indításhoz képest: a kisebb kezdősebesség miatt (0!!) kisebb lesz a hatótávja, mintha szárny alól mondjuk 850km/ó-nál indították volna.
Nem a kezdősebesség a nagy difi, hanem a légkör sűrűsége és a magasságkülönbség.
 
  • Tetszik
Reactions: endre