http://jetplanes.blog.hu/2016/10/01/mit_tudhat_az_aranysasF-15 Golden Eagle? Az végül is mit fog tudni?
A HTKA kb. minden képmegosztót elfogad.Mivel tudok képet feltölteni?Amit eddig használtam az már nem jó.
Nekem nyugodtan elküldhetedNa jó ennyi volt sosem fogok 12db AMRAAM-os F-15-öt feltölteni.

Nem, ez jelenleg csak az SA modifikáción elérhető tudtommal és legfeljebb a Golden Eagle-n, de USAF SN-es gépről ilyen képet még nem láttam.
Ez nem igaz ebben a formában. A gép stukturálisan rendelkezhetett ott fizikailag függesztési ponttal, de soha nem volt bekábelezve tudtomal. Amikor felmerült SEAD változat létrehozása akkor oda tették fel az ARM-ot, de erős a gyanúm, hogy csak súlymakettet tettek fel, mert az SEAD feladatkörhöz szükséges FAST pack változat nem készült el.Ha a kérdés arra vonatkozik,hogy mit keres rajta még 4 AMRAAM akkor a válasz egyszerű:Ez a lehetőség rendelkezésre állt már amióta létezik a gép(persze akkor nem AMRAAM ment volna a szélső pilonokra)csak soha nem használta senki mert tök fölösleges.Ami számomra nem tiszta,hogy a a két külső pilonra is fel lehet-e rakni a póttartályokat?Azaz a gép 12 lég-harc rakétával és 5 póttartállyal képes-e operálni(a két CFT mellett)?
Pótos nem mehet az esetleg aktivált külső függesztőre, de szüksége sincs rá. 3 db pótos és CFT-vel cirka 16 tonna kerót lehet a gépre tölteni Bőven elég...Ha a kérdés arra vonatkozik,hogy mit keres rajta még 4 AMRAAM akkor a válasz egyszerű:Ez a lehetőség rendelkezésre állt már amióta létezik a gép(persze akkor nem AMRAAM ment volna a szélső pilonokra)csak soha nem használta senki mert tök fölösleges.Ami számomra nem tiszta,hogy a a két külső pilonra is fel lehet-e rakni a póttartályokat?Azaz a gép 12 lég-harc rakétával és 5 póttartállyal képes-e operálni(a két CFT mellett)?
Nem, ez jelenleg csak az SA modifikáción elérhető tudtommal és legfeljebb a Golden Eagle-n, de USAF SN-es gépről ilyen képet még nem láttam.
Ez nem igaz ebben a formában. A gép stukturálisan rendelkezhetett ott fizikailag függesztési ponttal, de soha nem volt bekábelezve tudtomal. Amikor felmerült SEAD változat létrehozása akkor oda tették fel az ARM-ot, de erős a gyanúm, hogy csak súlymakettet tettek fel, mert az SEAD feladatkörhöz szükséges FAST pack változat nem készült el.
118. oldal. (A képet anno elfelejtettem betenni.)
https://htka.hu/2012/12/04/mcdonnell-douglas-f-15-eagle/
![]()
Az F-15SA-n lett realitás, de mág F-15E legacy gépen nem áll rendelkezésre ez. F-15C/D Golden Eagle-n lehet, hogy már megcsinálták, de csak CGI-t láttam eddig és az sem mezei C/D gépen.
https://foxtrotalpha.jalopnik.com/boeings-touts-new-16-air-to-air-missile-carrying-f-15-e-1730258333
A lenti C változat, de a kép minősége olyan, hogy nem látszik, hogy ez CGI vagy sem. CFT úgy tűnik fent van, csak olyan USAF-nak nincs már egy ideje C/D-hez, szóval szerintem ez csak házalás és nem valós képesség, fent van belső szárnypilonon az új AIM-120 sín, de van külső függesztő is. Ha létezik is ilyen proto gép kétlem, hogy a teljes GE flotta ilyen.
http://www.thedrive.com/the-war-zon...for-u-s-f-15c-eagles-and-conformal-fuel-tanks
Ez is csak CGI.
Hordozni igen, használni nem és lehet, hogy csak a C/D gépeknél. Régen írtam a könyvet, nem mindenre emlékszem. A feni képen az 78-0527-es gép az már F-15C.Tehát elméleti szinten volt képes csak pl az F-15A ott függesztményt hordozni(kábelezés hiányában hiába raknak oda bármit)?
Ez a szaúdi (és most már katari) F-15SA (F-15QA) program prototípusa. Hagyománytiszteletből megkapta a legelső F-15A prototípusának festését. Ha jól tudom, ez a példány így marad, nem kerül átadásra a vevőnek.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..