F-16 Fighting Falcon (General Dynamics/Lockheed Martin)

F-16C Block 50 tested to 27,713 Equivalent Flight Hours

http://lockheedmartin.com/us/news/press-releases/2015/november/lockheed-martin-completes-f-16-durability-testing-milestone.html
 
F-16A
f-16-3.png

Link: http://www.the-blueprints.com/blueprints-depot/modernplanes/general-dynamics/f-16-3.png

F-16C
latest

Link: http://vignette2.wikia.nocookie.net/arms/images/c/c0/F-16_Aufbau.jpg/revision/latest?cb=20150510121316&path-prefix=de

F-16E
81_37319_50d7bf4423ea251.jpg

Link: http://bbs.kechuang.org/attachment/pw/Mon_1301/81_37319_50d7bf4423ea251.jpg

Lockheed-F-16E-Block-60-Desert-Falcon.jpg

Link: http://aviazioneaereimilitari.altervista.org/blog/wp-content/uploads/2013/06/Lockheed-F-16E-Block-60-Desert-Falcon.jpg

Összehasonlítás:
Gripen-vs-F-16.jpg

Link: http://www.ziuaveche.ro/wp-content/uploads/2012/08/Gripen-vs-F-16.jpg
 
Bahraini F-16 on Yemen mission crashed in Saudi Arabia

http://www.bna.bh/portal/en/news/703922
 
Holland F-16 vs USAF F-15, menőverező légiharc gyakorlat GoProval rögzítve:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Mostanában jól "fogynak" a 16-osok.

Mi a 14 Griffből kettőt veszítettünk, hány rep-óra alatt is?! Hányezer F-16-ból mennyi a fogyás hány-millió rep-óra alatt?? Szóval éppen mi nemigen döngethetjük a mellünket sajnos....
 
Azért nálunk is volt pilótahiba, vagy inkább szarvashiba a mende mondák szerint Ugrik tábornoknak köszönhetően. Szóval nálunk is vannak Iraki meg Egyiptomi szintű pilóták.
 
Mostanában jól "fogynak" a 16-osok.
Az ilyen kommenteknek semmi értelme. A kumulatív repóra veszteség számít. Semmi. Ha kiváltasztom az az egy napot, amikor lezuhan egy gép, akkor 1gép/nap a veszteség arány. Totálisan lényegtelen.
 
<blockquote rel="siedon">Mostanában jól "fogynak" a 16-osok.
Az ilyen kommenteknek semmi értelme. A kumulatív repóra veszteség számít. Semmi. Ha kiváltasztom az az egy napot, amikor lezuhan egy gép, akkor 1gép/nap a veszteség arány. Totálisan lényegtelen.
</blockquote>

Istenem, de túl agyaskodjátok... Olyanok vagytok, mint a verselemzők: a költő az gondolta, hogy... S ahogy jött rá az anekdota szerint Arany frappáns válasza: Gondolta a fene.

Szóval, én csak azt próbáltam jelezni mindenféle számmisztika s ezeréves statisztika /fő/repóra/lég m3 nélkül, hogy mostanában nem ez volt az első ilyen hír. Comprender?
 
Ja, hogy így érted... Mondjuk ebben a formában sincs sok értelme, mert ezt leírhattam volna orosz gépekre is. Sok esetben még az gépveszteségről sem jut el ide a hír, szóval még ebben a formában is alig értelmezhető...
 
Február 2-án két F-16-ost vett át az iraki légiero.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ez mire jó?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Szerintem egy "sima" hajtómű teszt, csak itt nem kell kikötni a gépet biztonsági okokból, mert elég erős a fékezőhorog bekötési pontja, hogy megtartsa a gépet.

Sajnos csak ezt a képet találtam hirtelen, a főfutóknál látszik, hogy ki van kötve.
b740f12b3592_sf_9.jpg