F-16 Fighting Falcon (General Dynamics/Lockheed Martin)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
39 711
76 733
113
F-16C Block 50 tested to 27,713 Equivalent Flight Hours

http://lockheedmartin.com/us/news/press-releases/2015/november/lockheed-martin-completes-f-16-durability-testing-milestone.html
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
18 825
57 745
113
F-16A
f-16-3.png

Link: http://www.the-blueprints.com/blueprints-depot/modernplanes/general-dynamics/f-16-3.png

F-16C
latest

Link: http://vignette2.wikia.nocookie.net/arms/images/c/c0/F-16_Aufbau.jpg/revision/latest?cb=20150510121316&path-prefix=de

F-16E
81_37319_50d7bf4423ea251.jpg

Link: http://bbs.kechuang.org/attachment/pw/Mon_1301/81_37319_50d7bf4423ea251.jpg

Lockheed-F-16E-Block-60-Desert-Falcon.jpg

Link: http://aviazioneaereimilitari.altervista.org/blog/wp-content/uploads/2013/06/Lockheed-F-16E-Block-60-Desert-Falcon.jpg

Összehasonlítás:
Gripen-vs-F-16.jpg

Link: http://www.ziuaveche.ro/wp-content/uploads/2012/08/Gripen-vs-F-16.jpg
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
39 711
76 733
113
Bahraini F-16 on Yemen mission crashed in Saudi Arabia

http://www.bna.bh/portal/en/news/703922
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 085
15 029
113
Mostanában jól "fogynak" a 16-osok.

Mi a 14 Griffből kettőt veszítettünk, hány rep-óra alatt is?! Hányezer F-16-ból mennyi a fogyás hány-millió rep-óra alatt?? Szóval éppen mi nemigen döngethetjük a mellünket sajnos....
 

antigonosz

Well-Known Member
2013. június 30.
29 279
68 303
113
Azért nálunk is volt pilótahiba, vagy inkább szarvashiba a mende mondák szerint Ugrik tábornoknak köszönhetően. Szóval nálunk is vannak Iraki meg Egyiptomi szintű pilóták.
 
M

molnibalage

Guest
Mostanában jól "fogynak" a 16-osok.
Az ilyen kommenteknek semmi értelme. A kumulatív repóra veszteség számít. Semmi. Ha kiváltasztom az az egy napot, amikor lezuhan egy gép, akkor 1gép/nap a veszteség arány. Totálisan lényegtelen.
 

siedon

Member
2014. március 7.
127
0
16
<blockquote rel="siedon">Mostanában jól "fogynak" a 16-osok.
Az ilyen kommenteknek semmi értelme. A kumulatív repóra veszteség számít. Semmi. Ha kiváltasztom az az egy napot, amikor lezuhan egy gép, akkor 1gép/nap a veszteség arány. Totálisan lényegtelen.
</blockquote>

Istenem, de túl agyaskodjátok... Olyanok vagytok, mint a verselemzők: a költő az gondolta, hogy... S ahogy jött rá az anekdota szerint Arany frappáns válasza: Gondolta a fene.

Szóval, én csak azt próbáltam jelezni mindenféle számmisztika s ezeréves statisztika /fő/repóra/lég m3 nélkül, hogy mostanában nem ez volt az első ilyen hír. Comprender?
 
M

molnibalage

Guest
Ja, hogy így érted... Mondjuk ebben a formában sincs sok értelme, mert ezt leírhattam volna orosz gépekre is. Sok esetben még az gépveszteségről sem jut el ide a hír, szóval még ebben a formában is alig értelmezhető...
 

arbalest

Well-Known Member
2011. január 11.
8 459
18 016
113
Szerintem egy "sima" hajtómű teszt, csak itt nem kell kikötni a gépet biztonsági okokból, mert elég erős a fékezőhorog bekötési pontja, hogy megtartsa a gépet.

Sajnos csak ezt a képet találtam hirtelen, a főfutóknál látszik, hogy ki van kötve.
b740f12b3592_sf_9.jpg