M
molnibalage
Guest
Ha csak ennyibe kerül a javítás, akkor is megéri. A seggbelőtt izraeli F-15-öst hátsó részét kvázi újjá kellett építeni tudtommal és megcsinálták.Akkor félreértettem,azt hittem,hogy ez javítádi költség.
Az 50-es években B-36-os bombázókat dobált egymásra vihar, 90 órás munkahéttel kijavították majdnem mindet.
Ha kulcsfontosságú képességről van szó, akkor bizony arra van forrás és megcsinálják. Az F-22 meg bizony ilyen. Az kevés izraeli F-15A-ból egy kiesése sem volt megengedhető, ha az javítható volt.
Azért vegyük észre, hogy az USAF mennyire vékony lett. A szóba jöhető csúcsvadász állomány összesen nincs 300 db vadászgép. A 180 db Raptorból kb. 140 alkalmas csak harci bevetésre, meg ugye mínusz a hadrafoghatóság. Erre jön rá a kb. 100 db Golden Eagle. Az USAF-os gépek azok fel lesznek húzva GE-re, de hogy a ANG-s gépkkel mi lesz, az nem tudom. A kettő Eagle állomány együtt összesen kb. 230 gép és azok egy része D változat, amit harcba soha nem küldött sem USAF sem ANG tudtommal.Érdekes, hogy a CFT képességet is feltámasztják (?).
http://www.thedrive.com/the-war-zon...for-u-s-f-15c-eagles-and-conformal-fuel-tanks
Ez nem régi fotó, AIM-9X van a szárny alatt és CFT a gépen.
A fenti vadászgép mennyiséget nézve azért el lehet gondolkodni, hogy ha valakinek vad a fantáziája, hogy Tajvan vs.Kína meccsben a jenki hány szárazföldi bázisú géppel tudna effektíven beavatkozni úgy, hogy a kínai 4. és 4+ gépek száma alsó hangon 400 db és egy köpésnyire vannak. (J-10A/B, J-11A/B, Szu-30MKK)