Nem hinném.Megkapja az EOTS + DAS cuccot a közeljövőben ?
Túl költséges lenne, mert túl kis szériás gépről beszélünk. Még beletették az AIM- 9X Block II-est és valszeg belekerül valamelyik sisakdisplay (és megy majd rá az AMI-260), meg persze a folyamatos EW update, de kb. ennyi is. A pénzek az NGAD programra mennek - az USAF reményei szerint az nem jár úgy, mint az ATF, meglesz a példányszám.
A gép RAM burkolata régebbi generációs, az F-35-höz képest macerásabb, a maintenance is combos, ráadásul a képességei bár még mindig egyedülállóak (fene tudja mit tud a J-20), sok területen el van maradva - lásd az általad említett DAS jellegű cucc.
Az igazság az, hogy a gép piszok balszerencsés korban állt szolgálatba - mikor USSR már sehol, de Kína is még csak a J-7 mindenféle verzióit reszelgette. Mire pedig tényleg gyöngygolyóvá válhatott volna, túlhaladta a fejlődés.
BTW az USAF a II. VH óta először kerülhet olyan helyzetbe, hogy nem lesz a levegőben generációs előnyben az évtized végére - ha kínaiak így pörgetik a J-20 gyártását (amit én potensebb gépnek látok a koncepció alapján, mint az F-35 hosszútávon), és a H-20 is a
B-21-essel kb. egyidőben vagy előbb jön ki, valamint az NGAD is megkapja a kínai vetélytársát, úgy komolyan sérül a globális légi dominancia. Az F-22 pedig ennek kivédésére már nem az a vas, amibe érdemes nagy pénzt rakni.