Azokba az Eurogépekbe azért illik fektetni az EU tagországainak, mert ha 10 év múlva véglegesen rájön az USA arra hogy neki igazából Kína mellett a (tételezzük fel) egyre inkább magára találó EU a legnagyobb gazdasági riválisa, és az útjában áll valamilyen tervének, mit csinálsz? Elkezdesz kapkodni?
Nem csak autóskártya, nem mindig az aktuálisan elérhető műszakilag legjobb paraméterekkel rendelkező és/vagy legköltséghatékonyabb megoldás a legcélravezetőbb egy HT választásnál, mivel igenis hosszú távra, és a geopolitikai realitásokat bekalkulálva kell választani, és a HAZAI mindig előnyt kell hogy élvezzen, ha egy mód van rá nem szabad leépíteni, elsorvadni hagyni semmilyen kapacitást.
Az USA és az EU nem őszinte és önzetlen jóbarátok, a viszony köztük lassan lazább lesz(remélem azért nyíltan ellenséges sosem) mint az Oroszok és a Kínaiak közt, pedig hosszú távon ők sem lesznek meg konfliktusok nélkül. Ezt senki se tévessze szem elől.
Tudod mi az az európai összeborulás szerintük? Franciákat szolgálod ki, ahogy az Airbus is róluk szól. Az egész programot szépen lassan a saját igényeikre formálják majd (a szar teknőikre), a többiek meg fizetik. Ebből szálltak ki annó a többiek.
Fizesd ki te a baromságaikat. Más aligha akarja.