Szerintem ne offoljuk tovább a KC-390-es topicot, így ide teszem át.
Szerintem gondold át a dolgot még egyszer.
Már azzal probléma van, hogy az F-35 ára bőven nem 80M dollár, ahogy te írod! Innentől gondold tovább!
Ezzel a 80M dolláros árral dobálózik a Lockheed sajtótermékekben, közben meg a védelmi költségvetésbe meg kicsit többel kerül be. (Bőven 100M felett)
Szerinted az F35A milyen céllal jött létre? Nem arra többek között, hogy az összes korábban üzemeltetett F-15-öt is leváltsa? Akkor szerinted miért kezdett el a Pentagon az előd gépből beszerezni, amikor pontosan ennyivel vettek vissza az F35 darabszámából?
Tavaly ezt bírta mondani az egyik legmagasabb rangú civil bennfentes.
Ehhez képest a frissen kiadott beszerzési tervezetben csökkentek az F-35 számai, miközben megjelent az F-15EX a listában.
Mit ád Isten a Lockheed május legelején bejelentette, hogy
mégiscsak beszorítják a 80M-ós határ alá az F-35A-t.
Ezek szerint volt még annyi a haszonban? Aztán meg majd jönnek a botrányos utólagos kifizetések, bujtatott támogatások. 2 év múlva szépen túlszámláznak, amikor a mostani verziókat az akkoriakra fejlesztik.
Értem én, hogy ilyen olyan számlázási bűvészkedéssel nagyon vonzóvá tudják tenni az F-35-öt, de a jelenleg érvényes 44.000 dollár/órás repidőköltséggel mit fognak tudni kezdeni? Ok, hogy bevezetési időszak, meg minden, de már a Lockheed sem mer a jövőre 36.000 dollár/órás költség alá ígérni. A rendelkezésre állási gondokat pedig csak idővel fogják tudni orvosolni.