Jó nagyot húztak az F-35A-n, föl is lépett a dobogó első helyére!
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Jó nagyot húztak az F-35A-n, föl is lépett a dobogó első helyére!
Az öregedő gépek meg egy idő után - rutin ide, vagy oda - egyre több munkát adnak az üzemeltetőknek.Várható, az új bevezetett típusok rendszerint kevéssé munka igényesek lennének alapból (egyrészt mert modernebb, másrészt mert vadi új), viszont mivel zsírúj vas a rendszerben, így nincs tapasztalat, emiatt megy el a legtöbb idő. A humán faktor.
Ahogy az állomány egyre tapasztaltabb lesz, úgy csökken a munkaórák száma (így a hadrafoghatóság), mig az új konstrukcióból eredő alacsonyabb karbantartási igény (ami a JSF egyik alaptétele volt), szépen kezd meghatározóvá válni a képletben.
Voltam új típus bevezetésénél, iszonyú nyűglős, hiszen akik az első tanfolyamot megkapták szerelők, ők tanítottak minket, de nekik is csak elméleti tudás volt minimális gyári gyakorlattal, egymás kezét fogva kell a gépet intézni. Hiába könyebb sok szempontból, mint egy régebbi, ismeretlen terep, nincs meg a karbantartási rutin.
Ez ugyanúgy igaz katonai, mint civil vonalon, és lesz is a jövőben. Új típus bevezetése egy nagyon összetett folyamat, de amint megvan a szakembergárda, úgy hozza majd a papíron elvárt értékeket. Ahogy a tervek alapján kell neki - tekintve az összehasonlítási alap típusok szerelőgárdája évtizedek óta mókolja a gépet, a szagáról megmondják mi baja
Miért van szinte mindegyik elemnek egy kis pereme. Olyan mintha negatívok lennének egy öntőformának.
Az nem perem hanem abszorbens bevonat az illesztéseknél.Miért van szinte mindegyik elemnek egy kis pereme. Olyan mintha negatívok lennének egy öntőformának.
A gép a másik képen nem teljes utánégetéssel repül.
N+1 ilyen gépről láttam már ilyen minimálfáklyát. Miért kéne PS-elni ilyet?
Azért mondom hogy tévedhetek, de a járó hajtómű fényei ha nem is ennyire de tükröződnie kellene a fúvócső belsejében, és azok a lángok inkább tűnnek PS brush-oknak mint valódi járó hajtómű fényeknek.
Ha jobban megnézed, fénykép és fénykép, fényviszony és fényviszony, utánégetés és utánégetés, továbbá ez utóbbival összefüggésben, fúvócsőhelyzet és fúvócsőhelyzet között is lehet óriási különbség.
Azért mondom hogy tévedhetek, de a járó hajtómű fényei ha nem is ennyire de tükröződnie kellene a fúvócső belsejében, és azok a lángok inkább tűnnek PS brush-oknak mint valódi járó hajtómű fényeknek.
Körberadarozhatta, de az F-35-ösön is feltehetően ki voltak engedve a reflex-egységek, amelyek megnövelik a radarképet. Szóval ez nem harci konfiguráció volt, amikor számít a lopakodóképesség. Ahogy az F-22A elfogások esetében is.
Először fordult elő ilyen ! vajon a szu-30sm pilóta nem radarozta körbe a gépet ? (lehet azzal jönni hogy nincs jelentősége stb magyarázkodás de az f-22 sem találkozott még elenséges géppel ha igen akkor csak ósdi bombázókkal és pótossal .
Nem láttam rajta lunberg vagy milyen lencsét Ha azt mondom a két szárnyon ott van aim-9x oké de így eléggé letisztult a gépfeltehetően ki voltak engedve a reflex-egységek, amelyek megnövelik a radarképet.