F-35 Lightning II (Lockheed Martin)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Tehát ha jól értem az anyahajó és teljes kisérete otthagyta a 35-öst a tengerben és jól tovább álltak???Hogy mivan...??
Egy ilyen kihalászás hetekig eltarthat vagy hónapokig, attól függően, hogy milyen mélyen van, milyen az időjárás, mennyi idő alatt találják meg, stb. Ráadásul nem is ők csinálják, hanem egyéb hajók akik nincsenek a kötelékben. Addig álljanak egy helybe és vakarózzanak? Ha egyből szétlőtték volna, amíg ott lebegett a vizen, lehet akkor lett volna a legkönnyebb dolguk.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
Egy ilyen kihalászás hetekig eltarthat vagy hónapokig, attól függően, hogy milyen mélyen van, milyen az időjárás, mennyi idő alatt találják meg, stb. Ráadásul nem is ők csinálják, hanem egyéb hajók akik nincsenek a kötelékben. Addig álljanak egy helybe és vakarózzanak? Ha egyből szétlőtték volna, amíg ott lebegett a vizen, lehet akkor lett volna a legkönnyebb dolguk.
Úgy érted hogy őrizzék a lopakodójukat ott ahol nyüzsögnek a kínaiak....?? ŐŐŐ.... pontosan!
 
  • Tetszik
Reactions: Miskolci Ogre
Úgy érted hogy őrizzék a lopakodójukat ott ahol nyüzsögnek a kínaiak....?? ŐŐŐ.... pontosan!
Bizotsan mérlegelték, hogy mennyire fontos a hordozócsoport, hogy menjen a küldetésére vs mennyire fontos őrizni az adott helyzetben és mekkora az esélye, hogy a kínaiak ki tudják halászni előlük.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Én kérek elnézést,csak próbáltam megérteni hogy mi abban a logika hogy jól ott hagyják a 35öst, aztán meg megy a verseny hogy ki ér oda előbb....!Ha a hír igaz...!
az ujsagirok tudnak odakepzelni dolgokat ahol nincsenek.

szenzaciokeltes, tobb kattintas stb... szoval tobb penz van a hulyesegben mert az embereket az erdekli.

kellene mostmar valahogy buntetni az ujsagirokat akik hazudnak meg hulyesegeket irkalnak.
 
  • Tetszik
Reactions: hunter85 and csakb
Én kérek elnézést,csak próbáltam megérteni hogy mi abban a logika hogy jól ott hagyják a 35öst, aztán meg megy a verseny hogy ki ér oda előbb....!Ha a hír igaz...!
Horgonyozzanak le egy egész CSG-t ott? Maximum csak még pontosabban megmutatnák a kínaiaknak, hogy merrefelé kerresenek, ha van megfelelő hajójuk hozzá.
 
FKPK4h2XEAgOaoV
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Horgonyozzanak le egy egész CSG-t ott? Maximum csak még pontosabban megmutatnák a kínaiaknak, hogy merrefelé kerresenek, ha van megfelelő hajójuk hozzá.
Tehát ha jól értem a logikádat ha bárhol megáll a tenger közepén egy anyahajó a kínaiak egyből tudják hogy leesett róla egy 35ös...!És ha jobbra kanyarodik az mit jelent...?
 
Tehát ha jól értem a logikádat ha bárhol megáll a tenger közepén egy anyahajó a kínaiak egyből tudják hogy leesett róla egy 35ös...!És ha jobbra kanyarodik az mit jelent...?
Egy hajó soha nem áll, mert van minimális kormányzáshoz szükséges sebesség, szél és áramlatok. Ha nem tud lehorgonyozni, akkor nincs álló hajó. Nagyon speciális hajók speciális meghajtással esetleg tudják tartani a helyüket.

De melyik részét olyan nehéz megérteni annak, hogy teljesen irreleváns, hogy ott marad-e BÁRMI, vagy sem...?
Semmivel nem tudnak beavatkozni odalent és semmiféle segítséget nem tudnak adni. Egy CBG/CSG az nem mélytengeri kutató egység.
Ők tudják, hogy a gép hol perecent le. Aztán az, hogy áramvonalas testként aztán merre ment és mi sodorta...?

Kérdés, hogy van-e egyáltalán bármi adat arról, hogy a fenék hogyan nézki nem km-es felbontásban és kinek van fogalma bármiféle áramlásról odalent.
Ha engem kérdezel, akkor azt a gépet sanszosan soha nem találják meg.

Ezt csak azért sikerült, mert alig 600 méter mélyen volt.
200-300 méteres hajókat is igen sokáig kellett keresni. Na, akkor egy 15 méteres gépet?

Mindezt úgy, hogy már leírták, eszköze kb. semmi nincs a kínaiaknak.
Ha engem kérdezel, az ügy vihar egy pohár vízben.
A Gold tengó óta nem hoztak fel nagyméretű tárgyat tudtommal ilyen mélyről.
A Titanicról néz meg miket hoztak fel referenciának...
 
Egy hajó soha nem áll, mert van minimális kormányzáshoz szükséges sebesség, szél és áramlatok. Ha nem tud lehorgonyozni, akkor nincs álló hajó. Nagyon speciális hajók speciális meghajtással esetleg tudják tartani a helyüket.

De melyik részét olyan nehéz megérteni annak, hogy teljesen irreleváns, hogy ott marad-e BÁRMI, vagy sem...?
Semmivel nem tudnak beavatkozni odalent és semmiféle segítséget nem tudnak adni. Egy CBG/CSG az nem mélytengeri kutató egység.
Ők tudják, hogy a gép hol perecent le. Aztán az, hogy áramvonalas testként aztán merre ment és mi sodorta...?

Kérdés, hogy van-e egyáltalán bármi adat arról, hogy a fenék hogyan nézki nem km-es felbontásban és kinek van fogalma bármiféle áramlásról odalent.
Ha engem kérdezel, akkor azt a gépet sanszosan soha nem találják meg.

Ezt csak azért sikerült, mert alig 600 méter mélyen volt.
200-300 méteres hajókat is igen sokáig kellett keresni. Na, akkor egy 15 méteres gépet?

Mindezt úgy, hogy már leírták, eszköze kb. semmi nincs a kínaiaknak.
Ha engem kérdezel, az ügy vihar egy pohár vízben.
A Gold tengó óta nem hoztak fel nagyméretű tárgyat tudtommal ilyen mélyről.
A Titanicról néz meg miket hoztak fel referenciának...
Pedig Binkov barátod nagyon meg van győződve arról, hogy valaki ki fogja halászni.
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby