Ez mi is úgy röviden összefoglalva?
Az F-35A olyan SA-val bír, hogy ahhoz képest a Szu-35 nem vicc, de kb. vaknak tekinthető.
A videók alapján a légiharc méretű rakétákat lájta a DAS jó időben 30 km-ről vagy akár messzebbről is, ha nem pont szemből jönnek. Márpedig széthúzott köteléknél mindig lesz gép, ami oldalról lát rá. Az F-35 RWR alapján is képes háromszögelni, ami rohadtul nem egyszerű az RWR-ok működési eleve miatt. A DAS háromszögelés az alapján gyerekjáték. Kapaszkodjatok meg, de a DAS talán már azt is tudja, hogy a rakéta indítás alapján becslést adjon az indító gép helyzetére. Mivel az Szu-35 nem stealth erre ninc is szükség. Akármelyik F-35 alapján akármelyik F-35 odaszúr tűnyalábban az észlelésre és ennyit a videóban levő röhejes M1.9 (lehetetlen sebesség) rejtett - román népmese - megközelítésről.
A videón láthaót, hogy a DAS kontaktokra rámér tűnyalábokkal a AESA radar és követi is, pedig rohadtul nem repülőgép méretű célokról van szó. Hoppá. Tehát az F-35 az első gép, ami nem csak tippel, hogy hol van a közeledő AAM, a rendszer adot távolságon belül talán még az AAM-et is tudja mérni.
Igazából, ha egy F-35 felderített az összes célt akkor azonos gépeknél az összes F-35 követhez 1-1- ellenséges célt EOTS-szal. Azon is röhögve látszik a rakéta indítás, leváló céljel van. Mai IT kapacitás mellett ebből is képes a rendszer raktéa indítást észlelni.
És mindezt teljesen automatikusan csinálja az F-35 és bármelyik F-35 csinálhat bármelyik szenzorral. Bár adat nincs, de a data link olyan kapacitású, hogy még az sem egészen vad feltételezés, hogy ha engedélyezés esetén az egyik F-35 irányíthatja és használhatja a másik szenzorát, hogy ő maga rejtve maradjon.
Na, ez eddig csak az SA a gép védelme az ellenfél indításának ismerete által és annak cselekedeti által bemérés és IFF. Akkora a szakadék, hogy szavak nincsenek erre.
Erre jön még rá az, hogy, a közeledő R-77-et meg a vontatott csalik hazavágják jelen állás szerint, PESA vagy AESA ARH AAM kellene vagy képalkotós infra BVR rakétán. Ilyen nincs (még) sehol.
Egész egyszerűen nevetséges feltételezés, hogy azonos mennyiségben ilyen scenarioban a leghalványabb esélye legyen a 4++ gépekek az F-35 ellen. Az F-35 pontosan azért lett olyan, amilyen, meg azért kapta meg ezt a sokmindent, hogy a 4++ gépeknek is ennyire odabasszon. Nem repteljesítmény kell, hanem ezek a hardverek és olyan szofver mögötte, mintha a pilóta mögött ott ülne n+1 db WSO, aki elemzi az adatokat. Lásd a fals radar célok kiszűrését a Red Flag-en.
A nagy többség nem értet meg az F-35 koncepció és képesség együtteséből semmit...