F-35 Lightning II (Lockheed Martin)

Felszállás közben kicsit korai futóműbehúzás történt, és mivel a főfutókon még rajta volt a gép súlya, ráadásul a terhelést nyitási irányba kapta, a főfutók nem tudtak behúzódni. Ezért a hidraulika-nyomás az orrfutót "becsapta mint a WC-ajtót", a főfutókat csak ezután tudta elindítani befelé, ezt a pillanatot látjuk a képen. A pilóta urat biztos nem tüntették ki ezért a felszállásért, mert ha csak egy-két másodperccel korábban teszi behúzási helyzetbe a futómű vezérlőkart, menthetetlenül hasra tette volna a gépet.

Egyáltalán nem. Mac már megírta. Azt hittem hamarabb átlátják az emberek ezt az ügyes fotót.
 
<blockquote rel="emel">Felszállás közben kicsit korai futóműbehúzás történt, és mivel a főfutókon még rajta volt a gép súlya, ráadásul a terhelést nyitási irányba kapta, a főfutók nem tudtak behúzódni. Ezért a hidraulika-nyomás az orrfutót "becsapta mint a WC-ajtót", a főfutókat csak ezután tudta elindítani befelé, ezt a pillanatot látjuk a képen. A pilóta urat biztos nem tüntették ki ezért a felszállásért, mert ha csak egy-két másodperccel korábban teszi behúzási helyzetbe a futómű vezérlőkart, menthetetlenül hasra tette volna a gépet.

Egyáltalán nem. Mac már megírta. Azt hittem hamarabb átlátják az emberek ezt az ügyes fotót.</blockquote>

Hát nem vagyok egy sólyomszem (nem véletlen van dupla szemem), de a világos csík a gép alatt az szerintem a futópálya, ott a középső sárga csík pont a gép alatt van. A sötét sáv a gép alatt a leszálló gépek elkenődött guminyomai, tehát nem a háttérben látszik a beton, hanem a gép alatt. Még egyszer mondom - szerintem...
 
Nem a gép alatt van, hanem jóóóval mögötte. Valahogy úgy mint a butyuta túristafotók a pisai ferde toronnyal. Az "igazi" kifutópálya a gép alatt van, de annyira, hogy nem is látszik a fotón.
Tower-of-Pisa-7.jpg
 
Ja, egy árulkodó jel. Ha tényleg az lenne a leszállópálya, a hajtóműből kicsapódó forró gázok irányt változtatnának a betonon.
 
http://vpk.name/news/116989_energichnyie_manevryi_f35_mogli_stat_prichinoi_treshin_lopatok_ventilyatora_dvigatelya.html
 
<blockquote rel="czulu"><blockquote rel="emel">Felszállás közben kicsit korai futóműbehúzás történt, és mivel a főfutókon még rajta volt a gép súlya, ráadásul a terhelést nyitási irányba kapta, a főfutók nem tudtak behúzódni. Ezért a hidraulika-nyomás az orrfutót "becsapta mint a WC-ajtót", a főfutókat csak ezután tudta elindítani befelé, ezt a pillanatot látjuk a képen. A pilóta urat biztos nem tüntették ki ezért a felszállásért, mert ha csak egy-két másodperccel korábban teszi behúzási helyzetbe a futómű vezérlőkart, menthetetlenül hasra tette volna a gépet.

Egyáltalán nem. Mac már megírta. Azt hittem hamarabb átlátják az emberek ezt az ügyes fotót.</blockquote>

Hát nem vagyok egy sólyomszem (nem véletlen van dupla szemem), de a világos csík a gép alatt az szerintem a futópálya, ott a középső sárga csík pont a gép alatt van. A sötét sáv a gép alatt a leszálló gépek elkenődött guminyomai, tehát nem a háttérben látszik a beton, hanem a gép alatt. Még egyszer mondom - szerintem...</blockquote>

A gázsugár elárulja, hogy az a bizonyos kifutópálya egy távolban levő párhuzamos beton, a gép pedig gond nélkül emelkedik el a nem látható közelebbiről.
 
<blockquote rel="emel"><blockquote rel="czulu"><blockquote rel="emel">Felszállás közben kicsit korai futóműbehúzás történt, és mivel a főfutókon még rajta volt a gép súlya, ráadásul a terhelést nyitási irányba kapta, a főfutók nem tudtak behúzódni. Ezért a hidraulika-nyomás az orrfutót "becsapta mint a WC-ajtót", a főfutókat csak ezután tudta elindítani befelé, ezt a pillanatot látjuk a képen. A pilóta urat biztos nem tüntették ki ezért a felszállásért, mert ha csak egy-két másodperccel korábban teszi behúzási helyzetbe a futómű vezérlőkart, menthetetlenül hasra tette volna a gépet.

Egyáltalán nem. Mac már megírta. Azt hittem hamarabb átlátják az emberek ezt az ügyes fotót.</blockquote>

Hát nem vagyok egy sólyomszem (nem véletlen van dupla szemem), de a világos csík a gép alatt az szerintem a futópálya, ott a középső sárga csík pont a gép alatt van. A sötét sáv a gép alatt a leszálló gépek elkenődött guminyomai, tehát nem a háttérben látszik a beton, hanem a gép alatt. Még egyszer mondom - szerintem...</blockquote>

A gázsugár elárulja, hogy az a bizonyos kifutópálya egy távolban levő párhuzamos beton, a gép pedig gond nélkül emelkedik el a nem látható közelebbiről. </blockquote>

Meggyőztetek - akkor viszont ügyes fotó!!
 
"India could buy 126 German Eurofighters"

http://en.ria.ru/business/20140908/192746713/India-Considers-Buying-126-Eurofighters-From-Germany.html
 
<blockquote rel="Terminator">"India could buy 126 German Eurofighters"

http://en.ria.ru/business/20140908/192746713/India-Considers-Buying-126-Eurofighters-From-Germany.html

Most a németek eladják a Typhoonjaikat?</blockquote>

Nem a saját gépeiket adják el. Fel van osztva, hogy ki hol felelős a Typhoon értékesítéséért. A németek az ügyeletesek Indiában. Hogy kerül ez a hír az F-35 topikba?
 
>Hogy kerül ez a hír az F-35 topikba?

Úgy hogy elrontottam. Még akkor jeleztem a moderátoroknak hogy tegyék át a megfelelő topikba...
 
http://bestfighter4canada.blogspot.hu/2014/09/fighter-jet-fight-club-f-35-vs-gripen.html?spref=fb

Molninak ez egy újabb agyvérzés :)
 
blaze

Én még arra is sajnáltam a fáradtságot, hogy kigyűjtsem a legnagyobb baromságokat az irományból. Persze a Gripen NG egy nagyon jó kis gép (lesz) és várhatóan az üzemeltetési költségei is jelentősen kisebbek lesznek, mint az F-35-nek, de képességek tekintetében nem azonos dimenzióban játszanak. Hogy csak a legfontosabbakat említsemm dedikált stealth (és nem valami mókolás egy alapjait tekintve régi tervezésű sárkányon), belső fegyvertér, DAS...
 
Itt van még pár hír de sajna csak oroszul.

Olaszország felül vizsgálja az f-35 vásárlását a Gazdasági helyzet miatt .

http://vpk.name/news/118189_italiya_peresmotrit_zakupku_istrebitelei_f35.html

A másik
Én csak annyit vettem ki belőle hogy: Amerika nem adja át a lopakodó technológiát mivel azt felhasználnák saját 5 gen gép fejlesztéséhez.

http://vpk.name/news/118256_ssha_ne_peredadut_yuzhnoi_koree_stelstehnologii.html