F-35 Lightning II (Lockheed Martin)

Co3p87xWYAAs52a.jpg
 
<blockquote rel="Terminator">http://m.sputniknews.com/military/20160614/1041293153/denmark-warplane-f-35-foul-play.html

Ez annyira szánalmas. A Sputniknál annyira félnek az F-35-től, hogy bármit képesek róla összehordani. Nézd meg a többi témába vágó cikküket, egyetlen jó szót se voltak képesek leírni róla.

http://sputniknews.com/europe/20160512/1039501701/denmark-controversial-warplane-deal.html

http://sputniknews.com/europe/20160518/1039798598/denmark-f35-fighter-jets.html

Egyszerűen röhejes.

</blockquote>


Ha jól emlékszem, ez az oldal írta meg először hogy felújítjuk a Mi-17-eseket és lehet hogy a Mi-24-eseket is. Akkor nagyon nagy hülyeségnek tűnt. Mostanra a Mi-17 felújításról már kiderült hogy igaz. Valami apró igazság mindig van az írásaikban. Az a nagy kérdés, hogy melyik része az.
 
Hatalmas különbség van egy hír posztolása - hogy valami megtörtént - és technikai ökörségek leírása között.
 
Bár tudom Molni, hogy szoktál próbálni felvilágosítani a Totalcaron.
De kérlek, most NE tedd!
http://totalcar.hu/belsoseg/2016/08/03/most_lett_harckesz_az_egyesult_allamok_szuperfegyvere/?cp=1#comments
Elolvastam a hozzászólásokat...
Az egészséged nekünk fontosabb...
Én még szeretném olvasni a HT összefoglalódat ;-)
 
Nem enged hozzászólni egyetlen böngészővel sem. A kommentek egy része szokás szerint marhaság. Tényleg képtelen vagyok felfogni, hogy ennyi balfasznak honnan van ekkora mérhetetlen önbizalma...
 
Hatalmas különbség van egy hír posztolása - hogy valami megtörtént - és technikai ökörségek leírása között.

Az általam linkelt írás miről szól? Arról hogy dán újságokban azt írják hogy Dániában, a kiválasztás során valamit lehet hogy nem előírás szerint csináltak.
 
Ma adtam telefonos interjút az Infó Rádiónak az F-35 hadrendbe állásával, mint hírrel kapcsolatban.

Bocs, félre ne értsd, de milyen miőségben? (nem ismerlek, és lehet hogy a végén még kiderül hogy a Locheed Martinnak vagy a US Air Forcenak dolgozol... :-)
 
Zord Gábor László, az Air Power blog házigazdája. TV-ben és rádióban is szokott nyilatkozni.

Allesmor majd, ha akarja, akkor elmondja, hogy kicsoda és mihez ért. Azt már eddig is láttátok, hogy hajtóműben nagyon otthon van. Én kb. azon a téren a bakancsát csókolgathatnám, a műszaki megvalósítás és részletes működésben fényévekkel jobban jártas a témában.
 
<blockquote rel="molnibalage">Amilyen minőségben Zord nyilatkozik. Jártas a témában.

Kár..
Reméltem hogy beletrafáltam és tényleg egy "belsőshöz" van szerencsénk.
(egyébként ki az a Zord? Ő is jártas?)

</blockquote>

Belsős nem mond el semmi olyant, ami titkos, mert minimum ugrik a zsíros állása. De külsősként érdemes rá odafigyelned, mert a témában jártasabbal nem hiszem, hogy találkoznál a fórumon, ha mégis, annál jobb.
 
Zord Gábor László, az Air Power blog házigazdája. TV-ben és rádióban is szokott nyilatkozni.

Allesmor majd, ha akarja, akkor elmondja, hogy kicsoda és mihez ért. Azt már eddig is láttátok, hogy hajtóműben nagyon otthon van. Én kb. azon a téren a bakancsát csókolgathatnám, a műszaki megvalósítás és részletes működésben fényévekkel jobban jártas a témában.

Kösz az infót. Minden világos.
 
Telefonban válaszoltam, egy perccel azután, hogy megkerestek, de sajnos máskor nem lett volna időm.
Összefoglaltam, hogy hány féle modifikáció van, kik a megrendelői, milyen főbb ismérveik vannak és ezekből melyik kb hol áll a hadrendbe állás fokán.
Beszéltem az ötödik generációról, az F-22-es szempontrendszereiről és hogy ezekhez képest miben definiálták újra az F-35 követelményrendszerét.
A hajtóművéről csak annyit tudtam mondani, hogy jelenleg ez a legmodernebb és legnagyobb teljesítményű sorozatban gyártott hajtómű, amit egy ekkora harci repülőgép beépítettek.

A szupermanőverezhetőséggel kapcsolatban annyit mondtam, hogy ennél a gépnél már nem volt fő szempont (ami talán annyiban téves, hogy a gép részlegesen képes a szupermanőverezőképességre), ahogy megemlítettem, hogy a szupercirkálás sem volt már igazán lényeges.
Beszéltem a csökkentett észlelhetőségről és a szenzorfúzióról.

Ezeket ki lehetett volna tételesen is fejteni, de erre már nem volt idő, a riporter megköszönte a válaszokat, majd gyorsan letette a telefont :)

Improvizáció volt a szereplés, de igyekeztem normálisan beszélni.
 
"A hajtóművéről csak annyit tudtam mondani, hogy jelenleg ez a legmodernebb és legnagyobb teljesítményű sorozatban gyártott hajtómű, amit egy ekkora harci repülőgép beépítettek."


Ugyanez vágatlan igazi Allesmor feelingel átitatva?
El tudom képzelni amit a riporter 8 és fél óra után könyörög,hogy most mar elég lesz Allesmor úr!!!
Erre Ő.....na de riporter Úr én még még csak az F135-s első kompresszorlapát anyag összetételénél jartam:DD DDDDD