M
molnibalage
Guest
Ez így van. Az észrevétel pusztán arra vonatkozott, hogy a többség bármi, ismétlem bármi valós bizonyíték ami alátámasztja, hogy az F-35 nem béne kacsa azt lefikázza és mantrázzák a "kicsit a szárnya" és "nincs tolerő" mantrákat. A felszállás alapján ez nem igaz.Érdekes ez a felszállási úthossz-összehasonlítás, de nem feltétlen pontos.
A CSR-es 21-es feszállás a tolóerőre bizonyíték viszont érdemes megnézni, hogy a gép orrának emelésétől kezde hogyan szakad el a gép a betontól. Na ez a nagy difi a régi és az új gépek között...
Miért érzem azt, hogy mostanában csak fikázásra futja neked?A hozzászólásokból számomra szokás szerint az derül ki, hogy van aki az íróasztal mögül olvasgassa az újságait, a propaganda és dezinformációs kiadványokat és tényeket egyaránt, mások meg elmennek és megnézik a repülőgépet.
Amiben nincs semmi meglepő, hiszen az F-35A is az F-16C szintű repteljesítményre lett belőve. Most egy éppenhogy IOC-n átrugralt F-35B-t láttunk, ami a legnehezebb változat.Pld. Légierőblogger stb. Az biztos, hogy az F-35 akár hollandiában, akár UK-ban, rövid nekifutás után emelkedett a levegőbe, de hosszan tolták (volt, hogy utánégetővel, volt hogy nélküle) a beton felett a gépet, hogy "rakétaként" emelkedjen a levegőbe. Ehhez képest a F-22, vagy a Eurovadász és igen a 9.12-es lengyel fulcrum is jobban és gyorsabban emelkedett.
Ez komment meg azért érdekes, mert anno az Ottawa Citizen förcsögése valahogy nem számolt azzal, hogy F-35-höz is lehet belső térebn Meteor... Persze a makett az csak makett, de azért muta valamit.Igen egy repülőnap, nem arra való, hogy a tényleges dolgokat megmutassák, de arra jó azért, hogy lássad az a repülőgépet, amit dicsérsz, szidsz. persz pc mellöl egyszerűbb. Ja Farnboroughban ott volt pld. a brit változat belső terében az új fegyverzet mockup, amely nem AMRAAM hanem Meteor, valamint a SPEAR.
Célozgatás helyett nem lehet konkrétumokat írni? Mert bocs, de ez így ey kicsit gusztustalan.Nos ezekről majd írok, most még nem tartok ott. Mindenesetre 3-4 szakújságíró ott volt, viszont az amerikai technika istenítője nem.
Se pénzem, se lehetőségem nem volt kimenni. Ez van...Ja lehetett beszélgetni sok mindenről a három F-15-os Lakenheath-i század hajózóival. Nekem a TopHatterses srácok voltak a szimpatikusak ... Mit is hagytál ki Molni , talán még újat is tudtak volna neked mondani, vagy talán Te nekik )