F-35 Lightning II (Lockheed Martin)

A török F-35-ösök talán a hollandokhoz kerülnek.

The director of Lockheed Martin, Greg Ulman, has announced that the six F-35A Lightning IIs that were originally destined for the Türk Hava Kuvvetleri (THK, Turkish Air Force) could be redelivered to the Netherlands. At least four of the scarcely used Lightning IIs are currently in flyable storage at Luke AFB (AZ). The other two are at their birthing-ground at Fort Worth (TX) of which one made a first flight on 1 October 2019 (*).

If the Dutch government agrees, this could mean one of two things: the aircraft will be part of the nine aircraft that were additionally ordered in September 2019, so six of these nine will not be built by FACO, Cameri (Italy) and will become the former THK aircraft. Or, the second possibility, the Dutch government may decide - on top of the original order of 37, plus the additional nine of September 2019 - to buy yet another six additional Lightning IIs. The Koninklijke Luchtmacht (KLu, Royal Netherlands Air Force) once requested for 52 aircraft and rumours indicate that this is still its goal and focus.

At the introduction ceremony of the first operational F-35A to the KLu on 31 October 2019, an additional order of six Lightning IIs on top of the current 46 aircraft was not ruled out. Either way, if the Dutch government agrees on this, a speedy delivery could be expected.

But, in fact, a third option exists too: the stored THK F-35As could be redelivered to another (new) stealth fighter user, like the US themselves, Belgium or Poland, to speed up their deliveries.
 
A török F-35-ösök talán a hollandokhoz kerülnek.

The director of Lockheed Martin, Greg Ulman, has announced that the six F-35A Lightning IIs that were originally destined for the Türk Hava Kuvvetleri (THK, Turkish Air Force) could be redelivered to the Netherlands. At least four of the scarcely used Lightning IIs are currently in flyable storage at Luke AFB (AZ). The other two are at their birthing-ground at Fort Worth (TX) of which one made a first flight on 1 October 2019 (*).

If the Dutch government agrees, this could mean one of two things: the aircraft will be part of the nine aircraft that were additionally ordered in September 2019, so six of these nine will not be built by FACO, Cameri (Italy) and will become the former THK aircraft. Or, the second possibility, the Dutch government may decide - on top of the original order of 37, plus the additional nine of September 2019 - to buy yet another six additional Lightning IIs. The Koninklijke Luchtmacht (KLu, Royal Netherlands Air Force) once requested for 52 aircraft and rumours indicate that this is still its goal and focus.

At the introduction ceremony of the first operational F-35A to the KLu on 31 October 2019, an additional order of six Lightning IIs on top of the current 46 aircraft was not ruled out. Either way, if the Dutch government agrees on this, a speedy delivery could be expected.

But, in fact, a third option exists too: the stored THK F-35As could be redelivered to another (new) stealth fighter user, like the US themselves, Belgium or Poland, to speed up their deliveries.

Ha azokat is lehabozzák akkor nem lesz sok hadzna! :D
 
Elvileg le tudja hagyni őket, nem?
Ha az F-35 nem kapcsol utánégetőt, akkor igen. Semmi meglepő nincs a hírben, hogy egy Tu-160 le tud hagyni egy F-35-öt. Mert repült 40 perc utánégetőn és utána is hazamegy. Az F-35 utánégetőzve a sokkal kisebb hatótávolságának ver oda. A Tu-160 meg akkor a, ha meg volt tankolva, akkor a 10k km-ert nyeste le mondjuk 3-4 ezerre.

Ez egy tipikus propaganda húzás volt, harcászati értelemben semmit sem mutat.

Elvileg a Raptoron kívül semmi nem tudja vele tartani a lépést csak minimális ideig.
Ez sem igaz. Az Tu-160 hosszabb ideig képes gyorsan repülni, mint egy vadászgép, de hogy a gyorsulása nincs vadászgép közelében, az 100%. Tehát a fenti helyzetben minden vadászgép "tartja vele a lépést", csak nem 500 km távolságon, ha haza is akar repülni.
 
Na ujabb ruszki mese ...

2 japan f35 vs TU-160

https://rossaprimavera.ru/news/452aaeb8

Szóval a Japán partokhoz túl közel merészkedő ósdi Tu-160-as, amikor a semmiből megjelentek mellette a legmodernebb F-35-ösök (a radarjuk nem is jelezte, hogy jönnek), pánikszerűen forszázst kapcsolva elmenekült. A vadászgépek nem fárasztották magukat utánégetővel, Hattyú elhessegetve, mission accomplished. Erre a kínai média: "Az amerikaiak megszégyenültek." Mókás.
 
Szóval a Japán partokhoz túl közel merészkedő ósdi Tu-160-as, amikor a semmiből megjelentek mellette a legmodernebb F-35-ösök (a radarjuk nem is jelezte, hogy jönnek), pánikszerűen forszázst kapcsolva elmenekült. A vadászgépek nem fárasztották magukat utánégetővel, Hattyú elhessegetve, mission accomplished. Erre a kínai média: "Az amerikaiak megszégyenültek." Mókás.

Sok minden történhetett de ez biztosan nem!Tekintve,hogy nemzetközi légtérben voltak(az orosz és a japán gépek is) az F-35-ösök semmit nem tehettek.SEMMIT!Innentől kezdve miért is kéne menekülni a Tupoljeveknek?
 
Gondolod ha meg akartam volna osztani akkor már nem írtam volna le?
Csak kéreted magad :p ha annyira titok lenne le se írtad volna, hogy van sztorid róluk :D. Amúgy a sztori az pont olyan dolog amit megosztanak másokkal is, mint a neve mutatja história mese stb. Légyszi :hadonaszos: és bocs az offért
 
Szóval a Japán partokhoz túl közel merészkedő ósdi Tu-160-as, amikor a semmiből megjelentek mellette a legmodernebb F-35-ösök (a radarjuk nem is jelezte, hogy jönnek), pánikszerűen forszázst kapcsolva elmenekült. A vadászgépek nem fárasztották magukat utánégetővel, Hattyú elhessegetve, mission accomplished. Erre a kínai média: "Az amerikaiak megszégyenültek." Mókás.

Nekem kamu szaga van az egesz hirnek..
Amiuta lepotyant az a japi f35 alig repulnek veluk, nem hogy odakuldjek oket hogy valami ruszki repulot hajkurazonak.
Se kep,sem mashol ebbol hir..ezert irtam h mese.
 
Ez egy úgynevezett haditechnikai bulvársztori.
Ki van benne emelve, hogy az F-35 a világ egyik legrosszabb gépe (magyarázat, indok nincs), a Tu-160-as pedig - láss csodát - szégyen szemre faképnél hagyta.
Az átlag olvasónak még mindig az a legjobb gép a világon, amelyik a leggyorsabb. Elvégre a repülő az egy gyors valami. Minden gép gyors, de vannak igen gyorsak és a leggyorsabbak. Na, azok lesznek akkor a legjobbak...
 
Ez egy úgynevezett haditechnikai bulvársztori.
Ki van benne emelve, hogy az F-35 a világ egyik legrosszabb gépe (magyarázat, indok nincs), a Tu-160-as pedig - láss csodát - szégyen szemre faképnél hagyta.
Az átlag olvasónak még mindig az a legjobb gép a világon, amelyik a leggyorsabb. Elvégre a repülő az egy gyors valami. Minden gép gyors, de vannak igen gyorsak és a leggyorsabbak. Na, azok lesznek akkor a legjobbak...

Ugye most nem azzal a ténnye akarsz vitatkozni,hogy nincs olyan jó gép ami csúnya?
 
Ez egy úgynevezett haditechnikai bulvársztori.
Ki van benne emelve, hogy az F-35 a világ egyik legrosszabb gépe (magyarázat, indok nincs), a Tu-160-as pedig - láss csodát - szégyen szemre faképnél hagyta.
Az átlag olvasónak még mindig az a legjobb gép a világon, amelyik a leggyorsabb. Elvégre a repülő az egy gyors valami. Minden gép gyors, de vannak igen gyorsak és a leggyorsabbak. Na, azok lesznek akkor a legjobbak...
Tisztára mint gyerek koromban az autóskártya.A Lola-T mindent vitt.Nem max,végsebessége.:D
 
Ennek a cikknek - ami egyébként arról szól hogy az öböl menti arab országok mostanában nem v.színű hogy F35- öst kapnak - igazából az utolsó előtti mondata az érdekes:
"There are some fairly easy ways in which an F-35 sold to an Arab country could be made less of a threat to Israel,” Thompson said, adding that Lockheed has already identified “a technical fix” impacting the stealth characteristics of the plane that would make the aircraft more visible to the Israeli military."

Magyarán a Lockheed Martinnak van olyan egyszerű műszaki megoldása ami az export F35 -ök STEALTH tulajdonságait úgy befolyàsolja, hogy azok láthatóak legyenek az Izraeli radaroknak. (csak az Izraeli radaroknak vagy az összesnek?)

Ezek szerint mégis van / lehet degradált STEALTH képességű F35 export változat...
 
Ennek a cikknek - ami egyébként arról szól hogy az öböl menti arab országok mostanában nem v.színű hogy F35- öst kapnak - igazából az utolsó előtti mondata az érdekes:
"There are some fairly easy ways in which an F-35 sold to an Arab country could be made less of a threat to Israel,” Thompson said, adding that Lockheed has already identified “a technical fix” impacting the stealth characteristics of the plane that would make the aircraft more visible to the Israeli military."

Magyarán a Lockheed Martinnak van olyan egyszerű műszaki megoldása ami az export F35 -ök STEALTH tulajdonságait úgy befolyàsolja, hogy azok láthatóak legyenek az Izraeli radaroknak. (csak az Izraeli radaroknak vagy az összesnek?)

Ezek szerint mégis van / lehet degradált STEALTH képességű F35 export változat...

Szerintem simán... pl. megolható, hogy a festék expiry date annyira alacsony legyen, hogy elbomlanak benne az összetevők, kémiailag megoldható - egy sima tömítő paszta sem jó túl sokáig...
Ha nem kapnak ellátmányt, bukta a felület igen hamar - és ez csak egy lehetőség. Maintenance (meg hogy nem halmozol fel raktárkészletet, mert megrohad, ergo gyártól kell rendelni frissen) megfogja a gépet. Végül is az első stealth külföldi üzemeltetés, van valamiféle protokoll
 
Szerintem simán... pl. megolható, hogy a festék expiry date annyira alacsony legyen, hogy elbomlanak benne az összetevők, kémiailag megoldható - egy sima tömítő paszta sem jó túl sokáig...
Ha nem kapnak ellátmányt, bukta a felület igen hamar - és ez csak egy lehetőség. Maintenance (meg hogy nem halmozol fel raktárkészletet, mert megrohad, ergo gyártól kell rendelni frissen) megfogja a gépet. Végül is az első stealth külföldi üzemeltetés, van valamiféle protokoll

Igen, a radarabszorbens burkolat rosszabb minőségű, kevesebb benne a ferrit golyó / szén nanocső / szilícium karbid / akármi, nem is kell belőle titkot csinálni, közel-keleti export változat és kész.