Ez megérne egy vaskos HTT-t, csak nem tudom, hogy pazaroljam-e rá az időmet....
Szerintem megérné mert elég sok amúgy a (valamilyen szinten laikus) read-only emberke itt is, nekik sokat segítene egy ilyen profi hozzászólás.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez megérne egy vaskos HTT-t, csak nem tudom, hogy pazaroljam-e rá az időmet....
Csak ez a készülő légvédelmis cikk kárára menne. Nem tudom, hogy az ready only és index olvasó között mekkora átfedés van.Szerintem megérné mert elég sok amúgy a (valamilyen szinten laikus) read-only emberke itt is, nekik sokat segítene egy ilyen profi hozzászólás.
Csak ez a készülő légvédelmis cikk kárára menne. Nem tudom, hogy az ready only és index olvasó között mekkora átfedés van.
Én úgy látom, hogy sajnos többségében le se szarják.Nem sok de van, de önmagában azért lehet közvéleményformáló ereje egy oldalnak ha folyamatosan minősi cikkek készülnek ott.
Mester, taníts!Ez megérne egy vaskos HTT-t, csak nem tudom, hogy pazaroljam-e rá az időmet....
Igen, az újságírás témát mindenképpIndexnek bizonyos témákat kerülnie kellene már egy ideje....
az eddigi tapasztalatok alapján az eddigi hsz-ek/összefoglalók/szájbarágások sem segítettek...Szerintem megérné mert elég sok amúgy a (valamilyen szinten laikus) read-only emberke itt is, nekik sokat segítene egy ilyen profi hozzászólás.
Nem lehetne, mivel ez nem F-22.Az f 35 el azt meg lehetne csinalni hogy bekeidoben "csorobb" orszagok a jovoben a lopakodo boritas nelkul hasznalja a gepeket./ezzel nem veszelyeztrtve egy esetleges radarbesugarzas eshetoseget. Masreszt drasztikusan csokkentene mind az uzemeltetesi mind a szervizelesi koltsegeket a hajtomuvet is kimelne. Riasztas emelese eseten bizonyos szinten persze felkerulne a boritas a gepekre./
Ertem koszi. A hajtomu allapota eseteben elsosorban a suly csokkenesre gondoltam.Nem lehetne, mivel ez nem F-22.
A hajtómű állapotának meg semmi köze az alacsony észlelhetőséghez. Az F-22-esnél se.
Az F-35-ös borítása nem igényel olyan komplex utómunkát a karbantartásoknál, mint a Raptornál, mivel teljesen más elv szerint készül.
Nincs az F-35-ös hajtóművén olyan megoldás, ami túlsúlyt képző "szükséges rosszként" van csak jelen és az alacsony észlelhetőséget szolgálja.Ertem koszi. A hajtomu allapota eseteben elsosorban a suly csokkenesre gondoltam.
Sőt, annyira nagy, hogy jelenleg gondot okoz az anyahajókra szállítása. Így az F-35 rendelések idején erre a problémára is megoldást kell találni...Nincs az F-35-ös hajtóművén olyan megoldás, ami túlsúlyt képző "szükséges rosszként" van csak jelen és az alacsony észlelhetőséget szolgálja.
Az F135-ös hajtómű saját tömegére vetített tolóereje (van egy ilyen faktor is, dehát milyen faktor ne volna...) az élvonalban van még úgy is,hogy ez a hajtómű nem is kicsi.
Kicsit le vagy maradva. Már meg van oldva, az Osprey már tudja a deckre vinni. A megoldás megvan, csak még gyártás alatt van.Sőt, annyira nagy, hogy jelenleg gondot okoz az anyahajókra szállítása. Így az F-35 rendelések idején erre a problémára is megoldást kell találni...
Nettó hülyeség.
- Az F-35A-nál láttuk, hogy demózva F-16C szint. Harci konfigban jobb, hiszen relatív értékben kevésbé romlik a teljesítménye.
Szerintem, ha ennyire nulla vagy természettudományosan, akkor...Laikus fan kívánsággondolkodása.
Ez reális lehet, hogy az iráni F-5-ösök, ha felfedezik az F-35 - t akkor már előnyben lennének, mert jobbak a dogfightban? Még csak nem is vmi iráni vagy egyéb propaganda állítja ezt.
https://nationalinterest.org/blog/b...r-force-really-take-out-stealth-fighter-90626
Dehogy repülné körbe. Ha ennyire nem értesz a Ps görbék értelmezéséhez akkor nem igazán értem, hogy miért kommentelsz ekkora lendülettel. Az F-16C teljesítményéhez képest sehol nincs az F-5E sem. Az F-16C ASF konfigban meg az F-35A szintjén van, de csak ha dobja pótost. Azzal még ott sem.Ez egy elég elméleti szcenario és elég nagy HA - az F-5 a maga idejében döbbenetesen jó gép volt a relatív kis tömeg / tolóerő kombó miatt, és valszeg laboratóriumi körülmények között körbe is repülné az F-35-öt de azért ne áltassuk magunkat, az avionikája, elektronikája ahhoz kepest reménytelenül elavult.
laboratóriumi körülmények között körbe is repülné az F-35-öt