M
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szerintem a Block II kabin is teljesen rendben van!Block II - Block III
Hány évre veszik ezt? Mert a gépek 35+ évesek szerintem. Meddig fognak repülni velük hogy megérje?A kanadaiak is korszerű AN/APG-79(V)4 AESA radarokkal szerelik fel a meglévő CF-18A gépeiket
https://www.defenseworld.net/news/30468/Canada_Buys_New_AESA_Radars_for_C_F_18A_Jets
Továbbra is a 25 éves hajtóművekkel. Az USAF és a Navy negyedik generációs gépeinek legújabb verziói (F-15EX, F-16V, F/A-18E/F Super Hornet block III) mind a harminc, illetve 25 éves F110GE129, F100PW229 és F414GE400 hajtóművekkel repülnek, holott mindből van újabb és fejlettebb.Boeing Delivers First Operational Block III F/A-18 Super Hornet to the U.S. Navy
The Navy Has Received Its First Block III F/A-18 Super Hornets
Operational Navy squadrons are set to begin flying improved Block III Super Hornets by the end of this year.www.thedrive.com
Most Advanced Version Of The F/A-18E/F Super Hornet Delivered To The U.S. Navy
Boeing has just delivered the first Block III F/A-18F Super Hornet. The U.S. Navy's first Block III F/A-18F Super Hornet, BuNo 169973, took off fromtheaviationist.com
Mindig is érdekelt, hogy mi egy CV időjárási limitje a rajta dolgozók miatt.
Mindig is érdekelt, hogy mi egy CV időjárási limitje a rajta dolgozók miatt.
0 fok közeliben ilyen eső mellett a hypotermia mikor csókol be?
De pl. észak atlanti vizeken télen -20 fok és szél esetén mennyi idő alatt fagynak meg vagy hogyan dolgoznak?
Csak a hajó 30 csomós sebessége 0 más szél mellett felszálláskor 50 km/h.
-20C fokban...
Erről milyen anyagok vannak? Futott már bele ebbe valaki?
Igen, ezt ismerem. De hát itt nincs kint hőmérő, a hó és eső sem esik.Ennyi.
2018-as hír: A Szovjetunió felbomlása óta először üzemel amerikai repülőgép-hordozó a sarkkörön túl: a USS Harry S. Truman (CVN-75) és kísérőhajója ma hajózott be a Norvég-tengerbe.
Szerintem gondolj bele, hogy mikortól nincs repüzem a civil reptereken, kb addig tudhat egy hordozó is működni. Nyilván, -20 fok van, szakad a hó, levan fagyva a fedélzet, nem fog gépeket indítani éé fogadni.Igen, ezt ismerem. De hát itt nincs kint hőmérő, a hó és eső sem esik.