Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
"Tension is also likely to be stoked by the fact that Dassault’s Rafale and the Eurofighter Typhoon – for which Airbus is the flight-control provider – remain rivals for fifth-generation fighter sales, with neither side willing to cede any perceived advantage."
Erről kérhetek több információt? Lehet csak a rossz angolom az oka, de nem áll össze, mit akartak írni. Szerintem 4. generáció logikusabb lenne a szövegben. (Az FCAS meg 6. gen lesz, szóval ez sem stimmel.)
szerintem ez az a huzavona, hogy a Dassault, aki tervezi az FCAS emberes komponensét (aka magát a repülőgépet), nem akarja a szellemi tulajdonjogot megosztani, amit a többi partner (praktikusan az Airbus, mivel a spanyol/németek részéről az Airbus a fővállalkozó) igencsak nehezményez, mivel a jövőben ez óriási hátrányba hozná őket a piacon (lényegében lemondhatnának a jövőben a fighter fejlesztésről)
Na akkor ilyenünk biztos nem lesz.A Dassault egy évtizedes késést jósol az FCAS vadászgépének
A Dassault, a Future Combat Air System (FCAS) / Système de Combat Aérien Futur (SCAF) három elsődleges ipari partnerének egyike azt mondta, hogy a feltételek elfogadásának folyamatos késlekedése késlelteti az új generációs vadászgép (NGF) hadrendbe állítását legalább egy évtizeddel.
A jelenlegi közzétett ütemterv szerint az NGF demonstrátorának első repülését 2027-re tervezték, a végleges tervet 2030-ban fagyasztják be a javasolt 2040-es üzembe helyezési dátum érdekében. Éric Trappier, a Dassault vezérigazgatója azonban a francia médiának nyilatkozva elmondta, hogy a jelenlegi tervezett üzembe helyezési dátum már nem tartható, 2050 reálisabb ütemterv. „2040 már elveszett, mert még el sem kezdtük” – mondta Trappier június 6-án a BFM TV hírcsatornának.
Talán nem is baj...hülyeség két európai rendszert fejleszteni.
Óóó, ettől még lesz 2 európai rendszer… biztos lehetsz benne hogy akkor a franciák megint különutasok lesznekTalán nem is baj...hülyeség két európai rendszert fejleszteni.
Ettől függetlenül valójában a cikk semmi új infót nem hoz, ez a probléma az elmúlt hónapokban már többször szerepelt címlaponTalán nem is baj...hülyeség két európai rendszert fejleszteni.
Egy magyar nyelvű összefoglaló azoknak, aki nem olvassák el a külföldi híreket.Ettől függetlenül valójában a cikk semmi új infót nem hoz, ez a probléma az elmúlt hónapokban már többször szerepelt címlapon
50-es években már 7. generáición kellene dolgozni. Felejtős ez az egész, a németek nem is igazán akarják ezt.