Egyrészt az F-35 nem repül úgy, mint az F-22 vagy a PAKFA. (Szerintem olyan szinte se, mint az Eurofighter...)
Másrészt a Szu-57 pozitívumai, az elmúlt évtized amcsi botrányaiból kiindulva:
1. Nem mérgezi meg a pilótáit, mint az F-22
2. Nem gyártottak belőle 100+ darab csak kiképzésre jó repülőgépet....
3. Nem málik le a bevonat róla, mint például az F-22 esetén
4. Sokkal nagyobb a belső fegyverterhelése, mint az F-35-nek
Stb....
A Szu-57 az egy elég jó konstrukció. Ahhoz, hogy jó minőségben gyártásba vigyék sok téren kell fejlődnie az oroszoknak, de nem technológiai hanem inkább emberi/gyártásszervezési oldalról. (Például nem hátrány ha nem lopják el az új üzemre szánt pénzt....)
De többször mondtam már neked.
Az F-22-nek az F-35-nek is kb. 20 év kellet mire rendszerbe tudott állni normális képességekkel.
Az Eurofighternek, Rafalenek ugyan ennyi kellet.
A sokkal szerényebb anyagi helyzetű oroszoknak miért menne gyorsabban?
És csak, hogy a topiknál maradjunk, ha csont új gép lesz ez az FCAS akkor ez se lesz kész 2040-ig!
Ha lenne esze az európaiaknak akkor egyszerűen az új Rafale változat rendszereit egyszerűen bedobnák egy 5. gen sárkányba azt csókolom. Az talán már 2030-ra is elkészülhetne. Mire az FCAS elkészül a 0-ról addigra pont úgy elavul, mint a Tornado vagy az Eurofighter.