F-111 Aardvark (General Dynamics, USA)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

sequadon

Active Member
2013. december 7.
354
220
43
Gore_F-111E_InflightRefuel.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: endre
M

molnibalage

Guest
Az F-111-es eredeti újrahajtóművezése még a nyolcvanas évek elejéről származik, akkor az FB-111-eseket akarták a vadonat új B-1B hajtóműveivel feljavítani és csereszabatossá tenni. Ne feledjük az FB-111-esek a SAC alá tartoztak ekkor még és adta magát az ötlet, hogy a nagytestvér erőforrásait kapja meg.
Nem lett belőle semmi.
Ahogy az F110-est se kapta meg. Ahogy a B-1B se kapta meg az F110GE132-est, meg mást se.
Pedig nem is olyan rég még ilyen is felmerült.
Itt már annyi újrahajtóművezési ötlet volt keresztbe és hosszába, hogy azzal Dunát lehetne rekeszteni...
Az FB-111 újrahajtóművezése vicces ötlet, mert az B-1 előtti réskitöltőnek érkezett. A még viccesebb az, hogy az B-1 is átmenetekinek volt szánva az ATB --> B-2 programig. Tehát az FB-111 egy áthidaló gép réskitöltője volt. Nem gyenge...
 
  • Tetszik
Reactions: sirdavegd and endre
M

molnibalage

Guest
A 14. perc előtt pont arról beszél, ami a cikkben is említve van (szárnyállás csűrők működése), csak egy másik esetet, ahol a gép lepalacsintázott.
 
M

molnibalage

Guest
Hát hú bakker. Nekiálltam megnézni, hogy mivel és hogyan tudnám felbővíteni az F-111-es írásomat. Sanszosan lejött már sok olvasónak, hogy a számomra az evolúció és a nagy projektek és a képesség csomagok kapcsolat az, ami nagyon fontos számomra. Ez és egyéb technikai részletekkel is szebben és jobban megírva is olyan potencinált hoz, ami duplázás is lehet...

F-15 szintű rendszereket részletesen bemutató monográfiát viszont nem tervezek.
 

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
8 077
10 698
113
Hát hú bakker. Nekiálltam megnézni, hogy mivel és hogyan tudnám felbővíteni az F-111-es írásomat. Sanszosan lejött már sok olvasónak, hogy a számomra az evolúció és a nagy projektek és a képesség csomagok kapcsolat az, ami nagyon fontos számomra. Ez és egyéb technikai részletekkel is szebben és jobban megírva is olyan potencinált hoz, ami duplázás is lehet...

F-15 szintű rendszereket részletesen bemutató monográfiát viszont nem tervezek.

Az volt, hogy az EF-111-re az EA-6B feladatait aggatták, csak aztán re kellett jöjjenek, hogy nem a legjobb ötlet egy ilyen rohadt drágán repülő gépet reptetni, és két emberre lőcsölni négy ember munkáját?