F-111 Aardvark (General Dynamics, USA)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

M

molnibalage

Guest
Az volt, hogy az EF-111-re az EA-6B feladatait aggatták, csak aztán re kellett jöjjenek, hogy nem a legjobb ötlet egy ilyen rohadt drágán repülő gépet reptetni, és két emberre lőcsölni négy ember munkáját?
Mert az EF-111A-t lépés tudott tartani az F-111-esekkel és az automatizációja akkor sokkal magasabb fokú volt. Csak gondolom drágábban repült. Sokkal.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz
M

molnibalage

Guest
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
M

molnibalage

Guest
F-111B teszjei a CV-43 Coral Sea hordozón. Sajnos szöveg nincs a videó alatt:
Amikor elgurul mellette egy S-2 Tracker és kb. 10 sec múlva átstartol egy A-3 Skywarrior, az beszédes a gép arányait nézve. Orbitálisan nagy (és nehéz) volt.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ez meg Ausztráliában, fesztivál elemként a gép.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

ghostrider

Well-Known Member
2014. július 18.
9 915
29 966
113
1395451d1437844431-defender-fleet-grumman-f-14-tomcat-generaldynamicsf1113.png
 
M

molnibalage

Guest
Az F-111-esek újrahajtóművezése komolyan napirenden volt, többféle megoldás is felmerült. Volt olyan ötlet, hogy az FB-111-es a B-1B hajtóműveit kapta volna meg, illetve az F-111E és F pedig az akkori legújabb hajtóművet, az F110GE129-est.
Azzal a hajtóművel kb. a világból kirepült volna a gép.
Kíváncsi vagyok, hogy a szívócsatornát is figyelembe véve milyen sebességi rekordot tudtak volna a géppel adott esetben lerepülni, mert a széria gépekkel is elérték az M2.5-öt és már ott is a gép melegedése kezdett a határ lenni.

Ez az elemzés "áramvonalasan" feküdt (eleve úgy készült) a haderőcsökkentési elképzelésekbe függetlenül attól, hogy a hatótáv, illetve fegyverterhelés aránya kiváló volt.
Meg az EF-111-hez képest a Navy EA-6B-je finoman szólva csigalassú volt, hogy egy támadó package tagjaként repüljön, de mégis ki kellett szórni és azóta nincs SOJ képessége a USAF-nak. A legidősabb EF-111A is csak 15 éves volt, még ha F-111A konverzió is volt, volt bennük még bőven repóra.
 

Negan

Well-Known Member
2019. november 30.
19 943
34 989
113
Lett volna még egy fejlesztett verziója,már új hajtóművekkel.De elkaszálták.
2950-511afb2aa8daaef798c9f12dbbc3abaa.jpg
 

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
8 875
12 635
113
Azzal a hajtóművel kb. a világból kirepült volna a gép.
Kíváncsi vagyok, hogy a szívócsatornát is figyelembe véve milyen sebességi rekordot tudtak volna a géppel adott esetben lerepülni, mert a széria gépekkel is elérték az M2.5-öt és már ott is a gép melegedése kezdett a határ lenni.


Meg az EF-111-hez képest a Navy EA-6B-je finoman szólva csigalassú volt, hogy egy támadó package tagjaként repüljön, de mégis ki kellett szórni és azóta nincs SOJ képessége a USAF-nak. A legidősabb EF-111A is csak 15 éves volt, még ha F-111A konverzió is volt, volt bennük még bőven repóra.

Volt valami olyan a mesében, hogy rájöttek, hogy 2 emberre lőcsölték rá 4 ember feladatát.
 
M

molnibalage

Guest
Volt valami olyan a mesében, hogy rájöttek, hogy 2 emberre lőcsölték rá 4 ember feladatát.
Először is ebben a formában az nem igaz.
EF-111A 1 pilóta + 1 EW tiszt
EA-6B 1 pilóta + 3 EW tiszt

Az EF-111 az automatizálás szintje miatt sikerült nagyon drágára. De működött.
A USAF azóta is siratja az, hogy nincs SOJ gépe, de kénytelen lenyelni a békát. A Growler megjelenése előtt nem tudtak volna SOJ gépet venni, mert nem volt mit. Az, hogy a US Navy és a USAF is üzemeltessen Growlert meg mondjuk úgy, hogy nem költséghatékony. Meg sanszosan a politika sem engedné már.
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
43 033
82 853
113
M

molnibalage

Guest
Na, ezt is meghallgatom majd. F-111 cikk után kötelező.
Ott volt.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.