Ne fáradj újabb kilóméteres szövegek bemásolgatásával....aki tud angolul és aki értelmezni is tudja a leírt szöveget az pontosan tudja, hogy ami ott le van írva az nem az, amit te magyarázol....mint úgy általában itt ebben a topikban is
Elnezest, mar leragtuk ezt parszor, de
@speziale mindenaron ragaszkodik a nyilvanos helyreigazitasahoz...
Te nem fordítasz hanem ferdítesz meg hozzáköltesz dolgokat...ahhoz képest, hogy a Tempest kapcsán te már mindenféle Saab rendszerintegrátori szerepről magyaráztál, mit is írnak az általad belinkelt cikkben?
Kerlek, nezzuk meg, mit es hogyan forditunk.
Micael Johansson says loss of industry ties would hit critical mass, capability and tech
www.ft.com
"The head of Saab, Britain’s partner in the Tempest next generation fighter jet programme, has warned it would be a “disaster” if the UK and EU came to the end of the Brexit transition period without a defence co-operation agreement that ensures access to both markets for industry."
"Saab is 36th in the league table of global defence companies, on sales of SKr35.4bn last year. Without the resources or political influence of a Lockheed Martin (annual defence sales of more than $50bn) or a Boeing (defence sales of $26bn) to clinch export orders, Saab has had to make its living from engineering ingenuity.
“Saab is a remarkable company,” said Sash Tusa, aerospace analyst at Agency Partners. “They do a fully fledged combat aircraft on their own. Their radar technology is up there with the far bigger Leonardo and Thales. And they retain the ability to design and build conventional submarines. None of these are easy, and they are done . . . [by] a company with annual revenues of about $4.1bn, and in a country with a population of only 10m.”
Saab’s use of digital technology to cut development costs and design an easily upgradeable jet has also helped.
“They haven’t just broken the cost curve — where every generation of jet gets more expensive than the last. They have pretty much knocked the cost curve out of the park,” said one aerospace executive from a rival jet maker.
“We have been on the driving range, while they have been out on the golf course.”
The digital design and modelling processes used by Saab were a major draw for Britain, France and Germany when they began to consider partners for their own next generation combat aircraft. Mr Johansson said Saab had been asked to participate in the Franco-German project launched in 2018. Instead it chose to be part of the UK’s Tempest. The UK had offered Saab involvement in design and development, while the Franco-German offer was to participate only once the concept had been decided."
Ez eleg vilagos:
"Nagy-Britannia partnere a next-gen Tempest fighter programban, a Saab feje arra figyelmeztet" szerkezettel indul rogton az elso mondat, ami maris vilagossa teszi, hogy tevedsz.
Utana irnak arrol, hogy milyen elkepeszto, hogy egy 10M orszagban, egy 30% egy csalad (!) altal birtokolt hadiceg a tengerealattjaroktol (!) a harci gepekig minden gyart, raadasul az elsok kozott van mindegyikben, sokkal nagyobb oriasokkal versenyezve. Mivel nincs olyan politikai erejuk es lobbijuk, mint egy LM vagy Boeingnek, a Saab kenytelen egyedi mernoki talalekonysaggal versenyben maradni.
Ezek utan azt elemzik, miert is akarta mindenki a Saabot bevenni az uj programokba, legfokeppen a rendkivul fejlett szoftveres es modellezesi-fejlesztesi technologiajuk ill. processuk miatt, amivel sokkal olcsobban ki lehet fejleszteni teljes comba rendszereket.
Vegul egyertelmuen kiderul, a Saabot ugyan felkerte a francia-nemet project is,
de a Saab megis a britek Tempest programjat valasztotta, mert a britek egybol kozos tervezest es fejlesztest is ajanlottak (a franciaktol es a nemetektol elteroen.)
Szerintem egyszerre mar ez is eleg kinos - avagy folytassam a tobbi cikk osszefoglalasaval is?
"Since then Sweden and Italy have also been recruited to study potential involvement in future combat air systems development and the Tempest program itself.
Neither nation has committed itself yet"
menni fog a fenti fordítása és ÉRTELMEZÉSE?
"With or without additional partners, always assuming Swedish and Italian Governments sign up for some sort of deal"
ennél feltételesebb módban már aligha lehetne valamiről írni....ahhoz képest ez elég harmat, hogy szerinted már minden le van abban a brit-svéd együttműködésben zsírozva
"For the moment, though, attention is focused on Team Tempest and the progress being made with its current would-be partners to study a potential tie-up around development of future combat air systems for the British and Italian operated Typhoon and Saab Gripen E combat jets and, ultimately, the building of the sixth-generation Tempest to be ready sometime between 2035 and 2040."
nem fogom újra előkeresni a Saab Ceo nyilatkozatát, amit már betettem a Tempest topikba annó...
Nem is kell, mert az elozo, fentebb idezett cikkben Johannson, a Saab CEO nyilatkozik...
a kivastagított rész pontosan az amit ő is mondott: technologóiai együttműködés, aminek az eredményt ők elsősorban a Gripen-E jövőbeni fejlesztéséhez akarják használni
Err, no, nem azt jelenti.
másrészt ez a would-be-partner elég homályos megfogalmazás annak fényében, hogy állításod szerint már leszerződtek (ami persze nem igaz, csak MoU-t írtak alá)
Te, az megvan neked, hogy te
az elejetol fogva osszekevered a Saab ceget meg Svedorszagot...?
na, a hiperszonikus eszközök esetében betett szövegeid is és az abból levont következtetésied is ilyen szinten mozognak...
Hat bezony ilyen, ez igaz.
Ahogyan en nem keverek ossze egy ceget meg egy orszagot es nem ertek felre angol cikkeket, pont ugyanugy nem keverem ossze a jovobeni manoverezo HOT elleni elharitorendszerek terveit es szukseges kepessegeit a 30-40 evvel ezelott tervezett ICBM elleni jelenlegi elfogokkal meg a szuperszonikus Patriottal sem.