MiG-23BN egymás mögötti függesztéssel két-két FAB-500M62-es bombával a merev szárnytőrész alatt:
Plusz két 1120-as tartály a szárnyakon, egy 490-es a törzs alatt (de az leér) és két kisebb valami, (kb 250kg-os függesztmény). A hosszanti kétzáras tartót nagyon szerették a szovjet mérnökök, mert felrakták a korai MiG-23-as protóra is,
ment ez fel a 29-es nullszériájára
de még a Szu-25-ös T-8-as protójára is. Sehova se rendszeresítették...
Volt speciális hőálló burkolatos FAB-500M62T a MiG-25-ösökhöz, ezekből az irakiak be is vetettek egy összdobásos mókát irán egyik finomítója ellen, RSzBN-es célzással, rekord magasságról és sebességről (20000 méterről, Mach 2 feletti sebességnél oldva) de sajna akkora volt a szóráskép, hogy nem sok kárt tudtak tenni abban az olajfinomítóban. Egy olajfinomítóban...
Igen, mert ez egy korábbi elképzelés manifesztálódása volt, ugyanis azok a spec hőálló burkolatú 500 kg-os bombák eredeti elgondolás szerint RN-24-es vagy RN-28-as kis hatóerejű harcászati nukleáris bombák lettek volna. Az irak-iráni háborúba ezek helyett már csak az eljárás jutott meg a hőálló kivitel
A MiG-27-es a H-29-est még idejében megkapta, mi több, hazán felett a kunmadarasi ezred gépei lőttek is ilyennel a hortobágyi bombázótéren, de a H-31-es integrációa csak megkezdődött, mikor a típust (és az egész Déli Hadseregcsoportot) 1991 nyarán kivonták. A spec konténer már megérkezett Kunmadarasra.