Volt ilyen F-15C proto vagy ez tisztán "mi lenne ha" fejtegetés? Mert ez esetben az F-15C/D sokkal nagyobb mértékben tért volna el az A/B-től és 100%, hogy az F-15E is eleve GE hajtóművet kap.. Ha anno, 1984-ben a PW nem ébred fel és legalább nem dolgozza ki a kis mértékben csökkentett statikus tolóerjeű, de más különben kiváló karakterisztikájú F100PW200-as szériát, akkor ma az F-15C gépekben is F110GE100-as, vagy valami hasonló verziónevű dolgozna.
A PW nem megrendelésre, hanem a hírnevén esett csorba miatt dolgozta ki a FADEC-et?
Az F100 gyengélkedik? Az F100 problémák tudtommal messze 1976 után kezdődtek és igazán csak az IOC után csúcsosodtak ki, amikor az F-14A már százas nagyságrendben volt hadrendben.Csakhogy, mikor az F401-es megjelent, a US Navy csak annyit tudott, hogy az USAF-nál az alap variáns is gyengélkedik, mire számítson egy "húzott" verzió esetében?
Újraértelmezett? Érted ez alatt a Block 25 előremutató kabinját és a Block 40/42 és LANTIRN rendszert a FoFA követelményeihez?1981-től jött Reagan, vele együtt intenzív emelkedésnek indult a védelmi szektor költségvetése, 1983-84-től ilyen újraértelmezett programok indultak, mint F-16C,
Gyakorlatilag az F-14 lehetett érv, hogy ott meg a GE szorította ki őket annak ellenére, hogy ők megtettek volna mindent, csak nem adtak rá pénzt?Talán most már mindenki érti, hogy 2011-ben a PW miért kardoskodott olyan agresszívan a Kongresszusban az ellen, hogy a GE F136-osa is megjelenhessen az F-35-ös családban, mint Alternative Fighter Engine.