Az amerikaiak:
"A páncéllemezek négyféle típusban készültek a csatahajók számára, feladatuktól függően. A szerkezeti acél mellett az első az edzett, STS-nek (Special Treated Steel) nevezett típusú volt. Ez egy kedvező szakítószilárdsággal és rugalmassági jellemzőkkel rendelkező lemez volt, és legfeljebb 102 mm vastagságban készült. Hasonló, csak kevésbé hajlékony volt a szintén homogén Class B típusú lemez, és persze nagyobb vastagságban készítették. Néhány helyen a HTS nevű (High Tensile Steel), igen nagy megnyúlást is elviselő acélt alkalmazták. A legkeményebb lemezek a Class A elnevezésűek voltak, és nagy részüket az övpáncélban használták fel. Ezek a cementált lemezek akár 30 centiméteres vastagságban is készülhettek. A Class A-t a Bethlehem Steel Corporation és a Midvale Company is gyártotta. A cementálás folyamata a hőkezelési eljárások módosításával annyit fejlődött az eredeti, felszíni keményítéshez képest, hogy lehetőség volt igen nagy mélységben és viszonylag egyenletesen csökkenő keménységűre készíteni az acélt, ami ellenállóbb belső szerkezetet eredményezett. A különbség az alapvetően hasonló gyártmányok közt annyi volt, hogy a Bethlehem által készített lemezeknek mégis elég gyorsan, kis átmeneti réteggel változott a keménysége a külső felszín és a lemez belseje közt. A cementált lemezeket nem lehetett hegeszteni megfelelően, ezért csavarozással rögzítették őket a hajókra. Egy elkészült lemez nagyjából 10x3 méteres volt, és 3 kisebb STS lemezre illesztették. Ezt a merev lemezegyüttest vízhatlan csavarokkal rögzítették a hajó szerkezetéhez, négyzetméterenként átlagosan 2 csavarral. A lemezek alakja miatt a közvetlen illeszkedés természetesen lehetetlen volt a változó vonalú szerkezethez, ezért a csavarok kb. 5 centiméterre eltartották a páncéllemezt a szerkezeti lemezektől. A keletkezett rést cementtel (más forrás szerint betonnal) töltötték ki. A továbbiakban a szokásos módon, szegecseket és hegesztést is használtak."
"A páncéllemezek négyféle típusban készültek a csatahajók számára, feladatuktól függően. A szerkezeti acél mellett az első az edzett, STS-nek (Special Treated Steel) nevezett típusú volt. Ez egy kedvező szakítószilárdsággal és rugalmassági jellemzőkkel rendelkező lemez volt, és legfeljebb 102 mm vastagságban készült. Hasonló, csak kevésbé hajlékony volt a szintén homogén Class B típusú lemez, és persze nagyobb vastagságban készítették. Néhány helyen a HTS nevű (High Tensile Steel), igen nagy megnyúlást is elviselő acélt alkalmazták. A legkeményebb lemezek a Class A elnevezésűek voltak, és nagy részüket az övpáncélban használták fel. Ezek a cementált lemezek akár 30 centiméteres vastagságban is készülhettek. A Class A-t a Bethlehem Steel Corporation és a Midvale Company is gyártotta. A cementálás folyamata a hőkezelési eljárások módosításával annyit fejlődött az eredeti, felszíni keményítéshez képest, hogy lehetőség volt igen nagy mélységben és viszonylag egyenletesen csökkenő keménységűre készíteni az acélt, ami ellenállóbb belső szerkezetet eredményezett. A különbség az alapvetően hasonló gyártmányok közt annyi volt, hogy a Bethlehem által készített lemezeknek mégis elég gyorsan, kis átmeneti réteggel változott a keménysége a külső felszín és a lemez belseje közt. A cementált lemezeket nem lehetett hegeszteni megfelelően, ezért csavarozással rögzítették őket a hajókra. Egy elkészült lemez nagyjából 10x3 méteres volt, és 3 kisebb STS lemezre illesztették. Ezt a merev lemezegyüttest vízhatlan csavarokkal rögzítették a hajó szerkezetéhez, négyzetméterenként átlagosan 2 csavarral. A lemezek alakja miatt a közvetlen illeszkedés természetesen lehetetlen volt a változó vonalú szerkezethez, ezért a csavarok kb. 5 centiméterre eltartották a páncéllemezt a szerkezeti lemezektől. A keletkezett rést cementtel (más forrás szerint betonnal) töltötték ki. A továbbiakban a szokásos módon, szegecseket és hegesztést is használtak."