<blockquote rel="ruhakupac">Az oroszoknál azon vagyok meglepve, hogy nem az jelent meg, hogy a Burke súlyosan megbillent a fölötte áthúzó Szu24-es miatt.
S az sem biztos, hogy a 24-es pilótája nem rondította össze a gatyót, amikor a célkereső radarok megfogták.
<i>Rohamoznak az okosok, úgy tűnik, ez egy ilyen este...
</i>
Persze, becsinált - majd még nyomott 11 további rárepülést. Életszerű.
Szoros versenyben, de ezzel az okossággal elviszed a nap bolondja címet, abban biztos lehetsz.
DD</blockquote>
Lehet személyeskedni, de az Aegis rendszer egészen biztosan üzemel egy ilyen helyzetben. Ha a gép 90 percet töltött a Burke felett a Fekete tenger nyugati részén, akkor teli volt rakva üzemanyaggal és egészen valószínűtlen a nagyon alacsony magasságú áthúzás.
Ha pedig még kellően közel is repül a Burke-hoz nagy kérdés, hogy a phalanxok ráfordultak-e.
Tehát elmondhatjuk, hogy legalább egy radar célkövető módban volt, a többi meg esetlegesen ki-be kapcsolt. Ha a Szu24-es észlelte a radarjelet (miért ne tette volna), póttartállyal megpakolva kering egy légvédelmi romboló felett 90 percet, ahol időnként esetleg a Phalanxok radarja bevillogtatja a besugárzásjelzőt.
Hidd el, tényleg stresszmentes meló volt az is.
Én ugyanis kizártnak tartom, hogy a Phalanxok teljesen deaktivált állapotban lennének jelenleg egy a Fekete tengeren hajózó amerikai rombolón.
Mert azért lássuk be, hogy ezek a hajók adják a US Navy légvédelmi gerincét a Tico-kkal. Lehet azt a szegény Szu24-et sztárolni és vihogni, hogy akkor most aztán "meglepték a hülye amikat" letolt gatyával.
De itt csak azért nem úszott a Szu-24, mert a Burke-on észnél voltak.