A háttérben meg megy az illegális fakitermelés?Ukik egy újabb szovjet régi raktár kicsomagolása mellett döntötték, mert hiányzik a technika frontvonalnál.... Vonatok Donbassz felé....
Ezt már nem csomagolják ki!
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
A háttérben meg megy az illegális fakitermelés?Ukik egy újabb szovjet régi raktár kicsomagolása mellett döntötték, mert hiányzik a technika frontvonalnál.... Vonatok Donbassz felé....
Ha valaki összerakja a vasútvonalakat kiderül, hogy simán Kijevig elérne kétszeri ki-be hajózás nélkül is és a tengeri útidőjárás kockázatairól nem is beszélve. Ezért ez mese ebben a formában, hiszen Kina jóban van az oroszokkal, nem szükséges ekkorát kerülnie."A selyemút elképzelhetetlen Ukrajna nélkül" a kínai nagykövet szerint. Kína 46 milliárd dolláros alapot hozott létre a selyemút mentén létrejövő infrastrukturális fejlesztésekre.
http://www.unian.info/economics/160...-unthinkable-without-ukraine-china-envoy.html
A moldávoknál épp a két választási forduló közt vannak, elnökük sincs ha úgy vesszük. Ki kivel egyezkedett akkor? Honnan van a forrás?UKrajna és Moldávia megegyezet az orosz katonák kivonásáról a Dnyeszter menti Köztársaság területéről!
Vajon Moszkvának szóltak róla?
UKrajna és Moldávia megegyezet az orosz katonák kivonásáról a Dnyeszter menti Köztársaság területéről!
Vajon Moszkvának szóltak róla?
A tengeri szállítás olcsóbb és hatékonyabb, ha van jó kikötő és átrakodó infrastruktúra ami kapcsolódik a vasúthoz akkor megéri. Még csak nem is kerülő, nem hosszabb mint az orosz útvonal.Ha valaki összerakja a vasútvonalakat kiderül, hogy simán Kijevig elérne kétszeri ki-be hajózás nélkül is és a tengeri útidőjárás kockázatairól nem is beszélve. Ezért ez mese ebben a formában, hiszen Kina jóban van az oroszokkal, nem szükséges ekkorát kerülnie.
Nézzél már rá a tárképre meg némi történelem lecke és utána elemezgesd Oroszország meg Kína Ukrajnához való viszonyulásának, különbségeit.A tengeri szállítás olcsóbb és hatékonyabb, ha van jó kikötő és átrakodó infrastruktúra ami kapcsolódik a vasúthoz akkor megéri. Még csak nem is kerülő, nem hosszabb mint az orosz útvonal.
A kínaiak nem a vagy-vagy logikával gondolkodnak mint az oroszok, akiknél látszik is ennek a logikának a kudarca, azért vesztették el Ukrajnát mert szerintük vagy csak velük lehetett volna vagy csak az EU-val. A kínaiak inkább is-is logikával gondolkoznak, használni fogják az orosz útvonalat is és használni fogják a közép-ázsiai útvonalat is, de használni fogják még a tengeri útvonalat is és minden útvonalat amit csak elérhetnek.
Náluk nem így megy, hogy jóban vannak az oroszokkal minek használjanak más útvonalat. Ők ugyanolyan jóban vannak Ukrajnával is és használhatják azt is. Többre is viszik ezzel a hozzáállással.
Ukrajnának olyan már nincsen....A tengeri szállítás olcsóbb és hatékonyabb, ha van jó kikötő és átrakodó infrastruktúra ami kapcsolódik a vasúthoz akkor megéri.
.
A kínaiaknak Odessza megfelel.Ukrajnának olyan már nincsen....
A tengeri szállítás olcsóbb és hatékonyabb, ha van jó kikötő és átrakodó infrastruktúra ami kapcsolódik a vasúthoz akkor megéri. Még csak nem is kerülő, nem hosszabb mint az orosz útvonal.
A kínaiak nem a vagy-vagy logikával gondolkodnak mint az oroszok, akiknél látszik is ennek a logikának a kudarca, azért vesztették el Ukrajnát mert szerintük vagy csak velük lehetett volna vagy csak az EU-val. A kínaiak inkább is-is logikával gondolkoznak, használni fogják az orosz útvonalat is és használni fogják a közép-ázsiai útvonalat is, de használni fogják még a tengeri útvonalat is és minden útvonalat amit csak elérhetnek.
Náluk nem így megy, hogy jóban vannak az oroszokkal minek használjanak más útvonalat. Ők ugyanolyan jóban vannak Ukrajnával is és használhatják azt is. Többre is viszik ezzel a hozzáállással.
Nem fektetne bele 50 milliárdot Kína ha nem hozná be az árát. Ez az útvonal átmegy a közép-ázsiai országokon, a Kaukázuson és Ukrajnán is, ezekben is lehet teríteni az árut, miért is hagynák ezt ki ezt ha megépíthetik? Az a jó nekik minél több útvonaluk van, nem függnek egy útvonaltól. Mi is ezért akarunk minél több gázvezetéket, mert az a jó ha minél több van nem az ha egytől függünk.Annyira nem olcsóbb. Mivel irányított szerelvényeket kell összeállítani hozzá, valamint már gördülő, mozgó szerelvényeket kell kétszer is megállítani és elvégezni a logisztikai munkákat. A térkép azért hülyeség, mert nem Ukrajna lesz a fő vonal szerintem, hanem Bulgária-Szerbia-Mo- stb.....
https://hu.wikipedia.org/wiki/Fekete-tenger Ezek szerint azért télen rizikós a szállítást Ukrajna felé.
Fizikai tulajdonságok[szerkesztés]
A víz hőmérséklete általában alacsonyabb, mint a Földközi-tengeré; az északi szelek lehűtik; december és január hónapokban többször megtörténik, hogy az északi partokon és a Duna torkolatánál is befagy a víz és a hajózás szünetel,
Éghajlata[szerkesztés]
A Fekete-tenger jelentős részének éghajlatát meghatározza szubtrópusi fekvése, csak északi és északkeleti része helyezkedik el a mérsékelt éghajlati övben. Az éghajlatra jellemző a száraz, forró nyár és a nedves, meleg tél. Télen felette mediterrán ciklonok haladnak át, amelyek itt felerősödnek és csapadékos, ködös időt okoznak. Ebben az időben a tenger felett nyugatról kelet felé anticiklonok is áthaladnak. Időnként hideg, kontinentális légtömegek is betörnek, amelyek erősen lehűtik a levegőt, előidézik Odessza környékén a tenger befagyását is (1 hónapra). A Krím déli partvidékén ekkor a légtömegek erősségétől függően főn vagy bóra alakul ki. Télen időnként erős, viharos, északkeleti szél a jellemző.
Ja és hogyan kerül a Fekete- vagy a Kaszpi-tengerre óriás konténer szállító hajó? Másként nem éri meg. Legyártják helyben? Vagy kis kompokkal?