<blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="gacsat">Sajnos nem találom.
Kár... Azért, ha meglesz, akkor majd tedd már be.
</blockquote>
http://www.crashonline.com/nyt-boeing-wreckage-shows-impact-by-supersonic-missile-analysis-shows/
</blockquote>
Köszi. Több szögből ugyanez a darab:
De ez biztos, hogy a tehertérajtó egy darabja? Bár a méretét nem lehet megítélni (hogy mekkora ez a darab az ajtó teljes méretéhez képest), de az első tehertérajtóra nem igazán hasonlít:
Más, Kuruc71 kommentjéből http://htka.hu/kozosseg/discussion/comment/116937/#Comment_116937 erre a részre valaki?
<i>
Ezt ugy oldjak meg hogy az indito jarmu orraban levo antennan ket radartolcser van ket kulon frekvenciaval . Az egyik a felderito uzemmod dopler frekijet nyomja es kovetesbe tudja venni a celt. Egyben ez az uzemmod az ami felderitesre is szolgalhat . Ha meg megvan a cel akkor bekapcsol a folyamatos megvilagitas egy masik frekin de ugyan azon az antennan mikodve. Igy rendszer egyszerre kovet es megvilagit.
Regi cca 60 as evekbeli megoldas de meg ma is igen elterjed !!!</i>
Mert ez, ha így van, megmagyarázná a TELAR, mint valamennyire autonóm egység értelmét és azt, hogyan tud egyszerre követni és megvilágítani egyetlen radarral.
A transzpondervevővel kapcsolatban meg, ahogy olvasom (nem hiteles infó, csak a neten pár kommentben), a Buk M1 TELAR jó eséllyel nem képes polgári transzponderjelet érzékelni.