W
Wilson
Guest
Az ukrán Antonov Airlines egyik An-124 Ruslan típusú repülőgépe május 5-én és 6-án kétszer repült a norvég főváros Gardermuen repülőterére. Leszállás után a repülőtér egy lezárt katonai részlegébe hajtották; hogy mit rakodtak, nem volt látható. A védelmi minisztérium nem kívánt nyilatkozni, "a katonai anyagok szállításának biztonságára" hivatkozva.
An-124 Gardermuenben péntek este (helyi idő szerint 18:00 körül) ©Torgeir Strandberg
Indulás az oslói repülőtérről május 6-án este fél kilenc után © Torgeir Strandberg
Négy órával a második repülés előtt azonban egy kongsvinger-i autós felvételt készített egy nyugat felé tartó karavánról, amelynek pótkocsiján egy 155 mm-es M109A3GN volt, amint áthaladt a Négy órával a második repülés előtt azonban egy kongsvinger-i autós felvételt készített egy nyugat felé tartó karavánról, amelynek pótkocsiján egy 155 mm-es M109A3GN volt, amint a városon áthaladt.
Az M109A3GN SAU szállítása. Körülbelül 50 km innen a Gardermoen repülőtér © Foto: Privat
Korábban, április végén több norvég újság is közölt információkat a Björkvik és Osmark raktárakból való kivonásról . A sajtónak a felszerelés esetleges Ukrajnába történő átadásával kapcsolatos kérdéseire a hadsereg az újságírókat az ország vezetéséhez irányította.
Ezután a bmpd blog munkatársai Telegram-csatornájukon a armyrecognitionre hivatkozva arról számoltak be, hogy Norvégia 20 darab 155 mm/39 kaliberű M109A3GN önjáró löveget adna át Ukrajnának (kép; az 1980-as években a BRD-ben gyártott M109G SAU norvég korszerűsítése). Jelenleg a norvég hadsereg 56 M109A3GN rendszerrel rendelkezik.
Helyesbítés, kollégák: A Fremover újság szerint május elején Norvégiában csak 55 ilyen típusú gép volt - Isten tudja, mi történt az 56-tal.
Hogy most hányan maradtak, azt majd később megtudjuk. De 23,5 tonna üres tömegével és az An-124 akár 150 tonnás teherbírásával egy repülés során egyszerre hat gépet is el tudott vinni. A 36,5 m hosszú rakodótérben azonban csak öt önjáró löveg fér el:
Colonelcassad
An-124 Gardermuenben péntek este (helyi idő szerint 18:00 körül) ©Torgeir Strandberg
Indulás az oslói repülőtérről május 6-án este fél kilenc után © Torgeir Strandberg
Négy órával a második repülés előtt azonban egy kongsvinger-i autós felvételt készített egy nyugat felé tartó karavánról, amelynek pótkocsiján egy 155 mm-es M109A3GN volt, amint áthaladt a Négy órával a második repülés előtt azonban egy kongsvinger-i autós felvételt készített egy nyugat felé tartó karavánról, amelynek pótkocsiján egy 155 mm-es M109A3GN volt, amint a városon áthaladt.
Az M109A3GN SAU szállítása. Körülbelül 50 km innen a Gardermoen repülőtér © Foto: Privat
Korábban, április végén több norvég újság is közölt információkat a Björkvik és Osmark raktárakból való kivonásról . A sajtónak a felszerelés esetleges Ukrajnába történő átadásával kapcsolatos kérdéseire a hadsereg az újságírókat az ország vezetéséhez irányította.
Ezután a bmpd blog munkatársai Telegram-csatornájukon a armyrecognitionre hivatkozva arról számoltak be, hogy Norvégia 20 darab 155 mm/39 kaliberű M109A3GN önjáró löveget adna át Ukrajnának (kép; az 1980-as években a BRD-ben gyártott M109G SAU norvég korszerűsítése). Jelenleg a norvég hadsereg 56 M109A3GN rendszerrel rendelkezik.
Helyesbítés, kollégák: A Fremover újság szerint május elején Norvégiában csak 55 ilyen típusú gép volt - Isten tudja, mi történt az 56-tal.
Hogy most hányan maradtak, azt majd később megtudjuk. De 23,5 tonna üres tömegével és az An-124 akár 150 tonnás teherbírásával egy repülés során egyszerre hat gépet is el tudott vinni. A 36,5 m hosszú rakodótérben azonban csak öt önjáró löveg fér el:
Colonelcassad