Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Zsaluzsnij tegnap részt vett a szokásos napi Zelenszkijnek az ukrán vezérkar a különbözó frontok parancsnokai által tartott beszámolón...
Ami pedig a krimi szárazföldi összeköttetés elvágását illeti annak hatalmas stratégiai előnye lenne az ukrik számára, hiszen ha ezt sikerülne elérnie az ukriknak akkor jó pár az oroszok által jelenleg megszállt terület újra az ukrik ellenőrzése alá kerülne...
Mennek a szigorúan ellenőrzött vonatok.FB videó tegnapról, elvileg Csehország, Karlovy Vary.
Komment: ..."-A horogkereszt visszamegy Oroszországba"..
...-"A történelem ismétli önmagát"...
Szlovák ismerősöm osztotta meg.
Olyan tájékozatlan vagy ebben is, hogy az valami hihetetlen...Ha Ukrajnának pilóták kellenek, hogy megvédeje magát, amihez minden joga meg van, akkor zsoldos piloták egy nem NATO-országból egy megoldás lehet. Ha az ausztrál kormány bele megy (nem valószínű) akkor hajrá - az ő dolguk.
Ez egyrészt igaz, másrészt pedig háborús helyzetben ezek a szabályzók háttérbe szorulnak főleg egy vesztésre álló állam esetében.Olyan tájékozatlan vagy ebben is, hogy az valami hihetetlen...
Nincs olyan, hogy "nyugdíjas/zsoldos/más országos" pilóta, aki behoppan a gépbe, mint a Függetlenség Napja című filmben és hajrá, repül. Visszavonult az úgy ülhet be abba a gépbe mint te vagy én.
És innen indul ez a "zsoldos pilóta" nevezetű iszonyat hülye mítosz. Egy lövészkatona lehet zsoldos - de ő is saját kontóra edz, lövészeteken vesz részt és képzi magát, hogy up to date legyen a harcászatban. Na de egy pilóta nem fog otthon az F-18-asán gyakorolni (DCS-ezik, vagy mi???), azt csak állami keretek között teheti meg, a légierő kötelékében - és akkor azt is heteken belül kell tennie, mielőtt a konfliktuszónába lép. Vagyis nincs zsoldos pilóta, hanem van aktív katonai pilóta és ennyi. Az pedig annyit jelent, hogy Ausztrália aktív katonákat küld, ami pedig háborús cselekedet.
- Egyrészt visszavonult (retired). Azt jelenti, hogy rendszerint idős - jelzem, hogy egy Class 1 és afölötti orvosi jó eséllyel nem jön össze neki. Hogy nem él az orvosija, az viszont fix. Amúgy meg mennyire fitt? képes ugyanazt a terhelést elviselni, mint aktív korában?
- Ugyan igaz az összes többi jogosítására. Adott ideig nem repülsz, elveszíted őket (adott számú fel és leszállás X időn belül), vagyis ezek az emberen NEM rendelkeznek aktív szakszóval. Anélkül pedig jogilag bűncselekmény repülőszemélyzetként tevékenykedni.
- És persze a gyakorlat - behoppan a gépbe, de mikor tette ezt utoljára? Tudod nagyon gyorsan kopik a gyakorlat, egy ilyen repülőgép meg nagyon naprakész skillkészletet igényel - szerinted poénból repülteti minden légierő milliárd dollárokért évente a pilótáit.
Szóval ezeket a hülyeségeket hagyd meg a Blikk olvasói színvonalnak, itt ezt a gyökérséget ne terjeszd...
Alakul...alakul!A 11. brigád egész UKROS szakasza megadta magát Avdeevsky irányába. A parancsnok úgy döntött, hogy megmenti katonái életét, mivel már sok sebesültek voltak, és mindannyian elmentek az orosz csapatokhoz a BMP-ben, miután korábban kapcsolatba léptek.
Szoktam mondani, hogy Kijevet az ukrán hadsereg fogja felszabadítani! És ez nagy valószínűséggel be is fog következni, ha lesz még egy két ilyen "sikeres" offenzíva.
A sok nyugati demokratikus szarkeverő úgy fog menekülni a kijevi fészekből, hogy a lába nem éri a földet.
Csak arra leszek kíváncsi, hogy ezt a sikeres ukrán offenzívát a főváros ellen, hogy fogja majd a nyugati sajtó leadni.
Valószínű, hogy már van egy két "logikus" elemző magyarázat az atlantista fiókokban.
Az is lehet, hogy tegnap még egy nyiugati légierőnél volt pilóta, másnap felmond (lepapírozzák) harmadnap Ukrajnában folytatja szerződésesként. Ha akarják, megoldják. Ennyi.Olyan tájékozatlan vagy ebben is, hogy az valami hihetetlen...
Nincs olyan, hogy "nyugdíjas/zsoldos/más országos" pilóta, aki behoppan a gépbe, mint a Függetlenség Napja című filmben és hajrá, repül. Visszavonult az úgy ülhet be abba a gépbe mint te vagy én.
És innen indul ez a "zsoldos pilóta" nevezetű iszonyat hülye mítosz. Egy lövészkatona lehet zsoldos - de ő is saját kontóra edz, lövészeteken vesz részt és képzi magát, hogy up to date legyen a harcászatban. Na de egy pilóta nem fog otthon az F-18-asán gyakorolni (DCS-ezik, vagy mi???), azt csak állami keretek között teheti meg, a légierő kötelékében - és akkor azt is heteken belül kell tennie, mielőtt a konfliktuszónába lép. Vagyis nincs zsoldos pilóta, hanem van aktív katonai pilóta és ennyi. Az pedig annyit jelent, hogy Ausztrália aktív katonákat küld, ami pedig háborús cselekedet.
- Egyrészt visszavonult (retired). Azt jelenti, hogy rendszerint idős - jelzem, hogy egy Class 1 és afölötti orvosi jó eséllyel nem jön össze neki. Hogy nem él az orvosija, az viszont fix. Amúgy meg mennyire fitt? képes ugyanazt a terhelést elviselni, mint aktív korában?
- Ugyan igaz az összes többi jogosítására. Adott ideig nem repülsz, elveszíted őket (adott számú fel és leszállás X időn belül), vagyis ezek az emberen NEM rendelkeznek aktív szakszóval. Anélkül pedig jogilag bűncselekmény repülőszemélyzetként tevékenykedni.
- És persze a gyakorlat - behoppan a gépbe, de mikor tette ezt utoljára? Tudod nagyon gyorsan kopik a gyakorlat, egy ilyen repülőgép meg nagyon naprakész skillkészletet igényel - szerinted poénból repülteti minden légierő milliárd dollárokért évente a pilótáit.
Szóval ezeket a hülyeségeket hagyd meg a Blikk olvasói színvonalnak, itt ezt a gyökérséget ne terjeszd...
Durva ilyen közelről látni, hogy a rakétacsapás után mi marad az erdősávból. Holdbéli táj egy kis fűrészporral a kráterek alján. Az embereknek esélyük sem volt.![]()
IL RUSSO
Recovering their positions, the fighters of the Kaskad battalion eliminated a large number of Ukrainian soldiers The command of the Ukrainian armed forces once again throws its soldiers to the slaughterhouse. The video shows a large number of corpses and this is only in one of the positions ...t.me
1:02-nél a fegyver, el nem sült orosz gyalogsági ásó![]()
IL RUSSO
Recovering their positions, the fighters of the Kaskad battalion eliminated a large number of Ukrainian soldiers The command of the Ukrainian armed forces once again throws its soldiers to the slaughterhouse. The video shows a large number of corpses and this is only in one of the positions ...t.me
Ha a szándék megvan a “küldő” ország részéről, az miért nem opció, hogy az adott (épp akkor még aktív!) pilóta papíron leszerel, és azonnal aláír az ukrán légióba?Olyan tájékozatlan vagy ebben is, hogy az valami hihetetlen...
Nincs olyan, hogy "nyugdíjas/zsoldos/más országos" pilóta, aki behoppan a gépbe, mint a Függetlenség Napja című filmben és hajrá, repül. Visszavonult az úgy ülhet be abba a gépbe mint te vagy én.
És innen indul ez a "zsoldos pilóta" nevezetű iszonyat hülye mítosz. Egy lövészkatona lehet zsoldos - de ő is saját kontóra edz, lövészeteken vesz részt és képzi magát, hogy up to date legyen a harcászatban. Na de egy pilóta nem fog otthon az F-18-asán gyakorolni (DCS-ezik, vagy mi???), azt csak állami keretek között teheti meg, a légierő kötelékében - és akkor azt is heteken belül kell tennie, mielőtt a konfliktuszónába lép. Vagyis nincs zsoldos pilóta, hanem van aktív katonai pilóta és ennyi. Az pedig annyit jelent, hogy Ausztrália aktív katonákat küld, ami pedig háborús cselekedet.
- Egyrészt visszavonult (retired). Azt jelenti, hogy rendszerint idős - jelzem, hogy egy Class 1 és afölötti orvosi jó eséllyel nem jön össze neki. Hogy nem él az orvosija, az viszont fix. Amúgy meg mennyire fitt? képes ugyanazt a terhelést elviselni, mint aktív korában?
- Ugyan igaz az összes többi jogosítására. Adott ideig nem repülsz, elveszíted őket (adott számú fel és leszállás X időn belül), vagyis ezek az emberen NEM rendelkeznek aktív szakszóval. Anélkül pedig jogilag bűncselekmény repülőszemélyzetként tevékenykedni.
- És persze a gyakorlat - behoppan a gépbe, de mikor tette ezt utoljára? Tudod nagyon gyorsan kopik a gyakorlat, egy ilyen repülőgép meg nagyon naprakész skillkészletet igényel - szerinted poénból repülteti minden légierő milliárd dollárokért évente a pilótáit.
Szóval ezeket a hülyeségeket hagyd meg a Blikk olvasói színvonalnak, itt ezt a gyökérséget ne terjeszd...