Jogos az öt pont, mert a válaszomban nem tértem ki külön, hogy a beírásaidra általában válaszoltam, mert valami kényszeres tévképzeted van az oroszok technológiai elmaradottságáról. Vajon miért írsz olyanról, amihez nem értesz????Ha megnézed a modernizált Kamov gyárat, akkor azt fogod látni, hogy nyugati szerszámgépeken folyik a gyártás. De ha elolvasod, hogy miért nem gyártanak Kurganyecet és Boxert akkor bizony ott lesz, hogy mert nincs hozzá modern gyártósoruk.
Amúgy nem is értem, hogy miről beszélsz. Az amit állítasz milyen módon áll szembe az én állításomma? Olvasd már el újra amit írtam, mert van egy olyan érzésem, hogy nem nagyon érted.
@Flamand
Az államiben nagyobb a korrupció, hisz az nem piaci alapon működik. Ami pedig az ARMY raktárat illeti, ott valahogy szétrohadt, de nem lopta el senki...
Szerinted a két ellopott gyártósor árát beleszámolják majd a 3. gyártósoron készült tank vagy repülő darabárába? Mert ha szigorúan nézzük akkor bele kéne számítani, hisz az a pénz is elment arra, csak ellopták.
Biztos vagy te ebben??????: "hogy mert nincs hozzá modern gyártósoruk."
Eddig szórakoztató voltál, igaz többnyire nyögvenyelősen, de nálam eddig volt. Ezután a mondatod után "hogy mert nincs hozzá modern gyártósoruk." nem látom értelmét, hogy lássam a beírásaidat. Aki az ellenséget ennyire lebecsüli, annak a tudása minden téren megkérdőjelezhető.
A topikban erősen OFF, de hátha belefér, mert a harctéren nem csak elvontatni lehet meghibásodott gépeket.a műhelyek felszerelésének része az eszterba előfordul hogy a műszaki javítoállomány ezt azt leesztergál mert egyszerübb mint raktárrol meghozati a pótlást. de ez csapatoknál levő kapacitás. nem üzemi. ez itt off de beteszem. https://www.autoszektor.hu/hu/content/oreg-praga-nem-ven-szerviz-ma-szuperal-kgst-muhelykocsi-1-resz m új műhelykocsik nem ártanának jobban írva műhelykonténerek nagyobb számban.
Láttam ilyen műhelykocsit. Egyáltalán nem tartom kizártnak, hogy az oroszoknál a mostani helyzetben használnak ilyeneket vagy a megfelelő helyzetnek átalakított harcálló lánctalpast.
Értem a logikát, hogy ilyen felszereltégű műhelykocsikat miért nem használnak. Úgy gondolják, hogy a modern gépeknél modern logisztika is kéznél van. Vagyis gyárban előállított alkatrészt szükség esetén akár légi úton is pár órán belül a helyszínre szállítanak. Láttam már erre példát. A másik probléma már erősen szakmai jellegű. A karbantartók döntő többsége nem ért a megmunkáláshoz, csak a meghibásodott alkatrész cseréjéhez, ezért felesleges ilyen komplex műhelykocsit használni. Az az állatfaj kihalóban van, hogy forgácsolni is, hegeszteni is pláne lánggal, elektromossággal egyforma megbízhatósággal + megfelelő anyagismerettel is rendelkezik, hogy a helyszínen esetleg hőkezelni is tudjon, ráadásul szerelni is tudjon. Mondjuk az oroszoknál el tudom képzeni. Még szakmabelivel is találkoztam, hogy a forgácsolást csak CNC-vel tudja elképzelni. Valamiért nem tudja, hogy a CNC valójában sorozatgyártásra van kitalálva. Mire CNC-vel egy egy darabos alkatrészt elkészít, addigra egy hagyományos esztergályos már az ötödik sörét is megissza a darab elkészítése során.
ON