K
kamm
Guest
Ja, csak kar, hogy a turbofan sokkal nagyobbat sziv, a chassis miatt, ugye - tudod, ugy hetedikes fizika.
Nem veletlenul van minden taktikai szallitgepen turboprop. Erdei felszallasnal az azonnali felhajtoero es sokkal alacsonaybb serulekenyseg onmagukban a turbopropot preferaljak, az alacsonyan repkedes, olcsobban stb meg mar csak extra.
Nem veletlenul van minden taktikai szallitgepen turboprop. Erdei felszallasnal az azonnali felhajtoero es sokkal alacsonaybb serulekenyseg onmagukban a turbopropot preferaljak, az alacsonyan repkedes, olcsobban stb meg mar csak extra.
Ez vicces….
...mert a C-17-nek még a külső hajtóműve is magasabban van ennél
Amúgy meg tök mindegy milyen magasan vannak a hatóművek mert így is - úgy is be fog szívni minden sz@rt...és nem csak a turbofan hanem a turboprop is...
(a jelenséget úgy hívják hogy inlet vortex)