Ha jól tudom 2008. és 2009. évi gyártású a két gép. Azt hiszem, hogy 12 évente kell rajtuk "D"-checket csinálni. De @emel ezt jobban tudja.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ja, ha a pénz-összegek miatt kombinált, akkor én is inkább egy kb. időszerű D-check-re tippelnék, esetleg a legutóbbi rossz tapasztalat után vesznek hozzájuk tartalék-hajtóművet (az a több hónapos hajtómű nélküli ácsorgás nagyon csúnya volt, egy civil társaság főnöke ezért már harakirit követett volna el).Ha jól tudom 2008. és 2009. évi gyártású a két gép. Azt hiszem, hogy 12 évente kell rajtuk "D"-checket csinálni. De @emel ezt jobban tudja.
'21-ben gyakorlatilag 2x annyi van karbantartásra szánva, mint az összes többi évben. Ha a harmadik gépnél is egy hajtómű felújítással indítanak, akkor az megdobhatja a költségeket.Ezt honnan olvastad ki?
Hát én nem újat vennék!Vagy vesznek végre egy hajtóművet tartalékba...
Mennyibe kerülhet most egy új CFM56 hajtómű? 9-10 millió USD?
Épp azzal a 3 milliárd forinttal több a 2021-es keret.
Azért a kicsi mütyűr erbuszok eszik a dodót rendesen. Két gépre egy átlagos évben is 2,5 milliád....
Van egy olyan érzésem, hogy ha lesznek új tehergépek (mármint rendes, hátul nyithatóak), ott is mindig alulbecsülik majd a típus „pénzéhségét”....
Lehet hozzá vannak még szokva, hogy az Ancsára (meg a Mi-17-esekre, meg korábban a MiG-29-re, stb...) nem költötek szinte semmit és úgy is elketyegett... vagy legalábbis elvergődött....
'21-ben gyakorlatilag 2x annyi van karbantartásra szánva, mint az összes többi évben. Ha a harmadik gépnél is egy hajtómű felújítással indítanak, akkor az megdobhatja a költségeket.
Hát én nem újat vennék!
A nyertes ajánlatot tevő a végső ár bizonyos %-át megkapja borravalóként
Ez vajon mit takarhat?
?...miért, rászóltál és nem hallotta?!
Mi történhetett Ugrik Csaba fülével?
Valami biztos kellett, mert akkor simán az első ajtón kihozzák nem pedig a hátsó ajtóhoz vonul az emelős kocsi
Csak azt nem látni, hogy kellett e az eü modul, vagy csak simán székben hazahozták
Közbeszerzési értesítőből...
Ajánlati/részvételi felhívás „Közepes szállítórepülőgépek fenntartása 2020–2025” tárgyban
A Magyar Honvédség által üzemeltetett Airbus A319-112 típusú közepes szállítórepülőgépek folyamatos légialkalmasságának, üzemképességének, teljeskörű logisztikai támogatásának biztosítása
Keretösszeg: nettó 13 853 387 948 Ft, azaz bruttó 17 593 802 694 Ft
Keretösszeg tervezett éves felhasználása:
2020 nettó 281 924 722 Ft, azaz bruttó 358 044 397 Ft keretösszeg
2021 nettó 4 343 116 769 Ft, azaz bruttó 5 515 758 297 Ft keretösszeg
2022 nettó 1 968 503 937 Ft, azaz bruttó 2 500 000 000 Ft keretösszeg
2023 nettó 1 746 456 693 Ft, azaz bruttó 2 218 000 000 Ft keretösszeg
2024 nettó 2 733 070 866 Ft, azaz bruttó 3 471 000 000 Ft keretösszeg
2025 nettó 2 780 314 961 Ft, azaz bruttó 3 531 000 000 Ft keretösszeg
Ajánlatkérő nem vállal kötelezettséget a keretösszeg kitöltésére.
Az eljárás fajtája: Gyorsított tárgyalásos
A szerződés időtartama vagy a befejezés határideje:
Kezdés 1.7.2020.
Befejezés 31.3.2026
A Magyar Honvédség közepes személyszállító repülőgép képességének folyamatos biztosítása kiemelt fontossággal bír.
A repülőgépek üzemeltetése, folyamatos légi alkalmasságának fenntartása érdekében előre nem látható többlet feladatok, valamint a rendkívüli járványhelyzettel kapcsolatosan megnövekedett igénybevétel forrásigénye miatt a meglévő szerződés keretösszege idő előtt felhasználásra került. A közepes szállítórepülőgép képesség folyamatos biztosítása érdekében az azonnali szerződéskötés a Magyar Honvédség számára elengedhetetlen.
Bírálati szempontok:
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok
1. Ajánlati ár (nettó, HUF). Súlyszám 7
2. Jutalék (%). Súlyszám 3
Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en a pályázatok (pályaművek), illetve részvételi jelentkezések benyújthatók:
magyar.
Ajánlattételi vagy részvételi határidő:
15.6.2020 - 10:00
Közzététel dátuma:
03/06/2020