[HUN] Airbus A319

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
15 101
19 662
113
Megérkeztek Maliba a magyar katonák...




 

tindalos

Well-Known Member
2011. október 8.
1 028
1 857
113
Minek! Három-négymillió Forint közti összegért hazahoztak, egy amúgy valószínűleg enyhe lefolyású betegség miatt egy katonát, ahelyett, hogy kapott volna egy karanténszobát a táborban! Ezt a fasságot! o_O

Elkönyvelik gyakorló repülésnek és "ingyen" van. Azt hittem ezt a szintet már meglépték azok akik itt írogatnak...
 

Gaudi

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
689
1 808
93
Minek! Három-négymillió Forint közti összegért hazahoztak, egy amúgy valószínűleg enyhe lefolyású betegség miatt egy katonát, ahelyett, hogy kapott volna egy karanténszobát a táborban! Ezt a fasságot! o_O
Figyelj, repülni kell, mivel úgy lesz kiképzett pilóta. Ez egy értelmesebb repülés, mint minden cél nélkül elugrani mondjuk Frankfurtba. Itt gyakorol a pilóta, gyakorolnak a műszakiak az eü átalakítással, gyakorol az eü személyzet, gyakorolják a medevac eljárásokat az utaskísérők.
Így is "fasság"?
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 080
14 995
113
Minek! Három-négymillió Forint közti összegért hazahoztak, egy amúgy valószínűleg enyhe lefolyású betegség miatt egy katonát, ahelyett, hogy kapott volna egy karanténszobát a táborban! Ezt a fasságot! o_O
" valószínűleg enyhe lefolyású" ??? ha meg mégse akkor esetleg halállal végződő!! Nem tudom vajon Koszovóban van-e megfelelően felszerelt intenzív kórház, ahol magyarul is tudnak beszélni egy magyar katonával? Az Airbus-pilóták meg a kötelező órákat így is úgy is le kell hogy repüljék, hogy érvényes legyen a pilóták szakszolgálati engedélye, legfeljebb pont ennyivel kevesebb gyakorlót repülnek itthon.
 

tindalos

Well-Known Member
2011. október 8.
1 028
1 857
113
Figyelj, repülni kell, mivel úgy lesz kiképzett pilóta. Ez egy értelmesebb repülés, mint minden cél nélkül elugrani mondjuk Frankfurtba. Itt gyakorol a pilóta, gyakorolnak a műszakiak az eü átalakítással, gyakorol az eü személyzet, gyakorolják a medevac eljárásokat az utaskísérők.
Így is "fasság"?

Erről van itt nagyba szó!
 

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
10 727
9 909
113
" valószínűleg enyhe lefolyású" ??? ha meg mégse akkor esetleg halállal végződő!! Nem tudom vajon Koszovóban van-e megfelelően felszerelt intenzív kórház, ahol magyarul is tudnak beszélni egy magyar katonával? Az Airbus-pilóták meg a kötelező órákat így is úgy is le kell hogy repüljék, hogy érvényes legyen a pilóták szakszolgálati engedélye, legfeljebb pont ennyivel kevesebb gyakorlót repülnek itthon.
Figyelj, repülni kell, mivel úgy lesz kiképzett pilóta. Ez egy értelmesebb repülés, mint minden cél nélkül elugrani mondjuk Frankfurtba. Itt gyakorol a pilóta, gyakorolnak a műszakiak az eü átalakítással, gyakorol az eü személyzet, gyakorolják a medevac eljárásokat az utaskísérők.
Így is "fasság"?
Igen, ez világos, de ha ennyire nincs reális uticél, akkor valamilyen más konstrukciót kellene kitalálni a gépek reptetése helyett. Mondjuk civil pilóták ideiglenes bevonultatását úgy, hogy az állam fizeti a pilótaképzésük költségét a Wizznél, cserébe ha menni kell, akkor átülnek egy-egy útra az állami gépre.
 

Gaudi

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
689
1 808
93
Igen, ez világos, de ha ennyire nincs reális uticél, akkor valamilyen más konstrukciót kellene kitalálni a gépek reptetése helyett. Mondjuk civil pilóták ideiglenes bevonultatását úgy, hogy az állam fizeti a pilótaképzésük költségét a Wizznél, cserébe ha menni kell, akkor átülnek egy-egy útra az állami gépre.
De most akkor a harci pilóták se repüljenek, mert nincs kit lebombázni vagy lelőni az égről?

A hadsereg az ilyen. Azért van, ha kell, akkor ott legyen. De mindenki reméli, hogy nem fog kelleni, de ettől még készen kell állni. Erre van a kiképzés. Ez meg egy kiképző repülés, egyébként valós céllal, ami sokkal jobb, mint a cél nélküli.
 

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
10 727
9 909
113
De most akkor a harci pilóták se repüljenek, mert nincs kit lebombázni vagy lelőni az égről?
A hadsereg az ilyen. Azért van, ha kell, akkor ott legyen. De mindenki reméli, hogy nem fog kelleni, de ettől még készen kell állni. Erre van a kiképzés. Ez meg egy kiképző repülés, egyébként valós céllal, ami sokkal jobb, mint a cél nélküli.
Nem harci pilótákról van szó, hanem utasszállítók pilótáiról!
 

Gaudi

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
689
1 808
93
Úgy tűnik ez a probléma, emiatt kell fölöslegesen reptetnünk utasszállítókat!
Na, ez egy másik probléma.

Közismert, hogy egyes részei a képességeknek kiszervezhetők, és ezeket meg is teszik. Ez eleinte csak logisztikára korlátozódott, aztán elvezetett egészen a különféle kvázi magánhadseregekig, amiket államok úgy alkalmaznak, mintha nem tudná mindenki, hogy az övék.

Namost, én nem hiszek a kiszervezésben, szerintem önállóan kell tudni dolgokat megoldani. Elfogadom, hogy vannak ideiglenes kiszervezések, mint mondjuk a Gripen kezdeti üzemeltetése, és vannak elkerülhetetlenek, mint mondjuk a Gripenek nagyjavítása, vagy mondjuk a stratégiai (nehogy valaki újrakezdje a vitát, hehe) légiszállítás.

Az utasszállítás, szerintem pont nem ilyen. Kell, hogy legyen önállóan azonnal bevethető képesség, a wizzair, és társai bérelgetése is ki lett próbálva.