Minek! Három-négymillió Forint közti összegért hazahoztak, egy amúgy valószínűleg enyhe lefolyású betegség miatt egy katonát, ahelyett, hogy kapott volna egy karanténszobát a táborban! Ezt a fasságot!
Minek! Három-négymillió Forint közti összegért hazahoztak, egy amúgy valószínűleg enyhe lefolyású betegség miatt egy katonát, ahelyett, hogy kapott volna egy karanténszobát a táborban! Ezt a fasságot!![]()
A könyvelés nem változtat a pazarlás tényén!Elkönyvelik gyakorló repülésnek és "ingyen" van. Azt hittem ezt a szintet már meglépték azok akik itt írogatnak...
Figyelj, repülni kell, mivel úgy lesz kiképzett pilóta. Ez egy értelmesebb repülés, mint minden cél nélkül elugrani mondjuk Frankfurtba. Itt gyakorol a pilóta, gyakorolnak a műszakiak az eü átalakítással, gyakorol az eü személyzet, gyakorolják a medevac eljárásokat az utaskísérők.Minek! Három-négymillió Forint közti összegért hazahoztak, egy amúgy valószínűleg enyhe lefolyású betegség miatt egy katonát, ahelyett, hogy kapott volna egy karanténszobát a táborban! Ezt a fasságot!![]()
" valószínűleg enyhe lefolyású" ??? ha meg mégse akkor esetleg halállal végződő!! Nem tudom vajon Koszovóban van-e megfelelően felszerelt intenzív kórház, ahol magyarul is tudnak beszélni egy magyar katonával? Az Airbus-pilóták meg a kötelező órákat így is úgy is le kell hogy repüljék, hogy érvényes legyen a pilóták szakszolgálati engedélye, legfeljebb pont ennyivel kevesebb gyakorlót repülnek itthon.Minek! Három-négymillió Forint közti összegért hazahoztak, egy amúgy valószínűleg enyhe lefolyású betegség miatt egy katonát, ahelyett, hogy kapott volna egy karanténszobát a táborban! Ezt a fasságot!![]()
A könyvelés nem változtat a pazarlás tényén!
Figyelj, repülni kell, mivel úgy lesz kiképzett pilóta. Ez egy értelmesebb repülés, mint minden cél nélkül elugrani mondjuk Frankfurtba. Itt gyakorol a pilóta, gyakorolnak a műszakiak az eü átalakítással, gyakorol az eü személyzet, gyakorolják a medevac eljárásokat az utaskísérők.
Így is "fasság"?
Te tényleg ilyen gyönge vagy??!! Akkor érthetőbben (talán): nem mindegy neked, hol repüli le az x kötelező órát az Airbus-személyzet??!! Mitől pazarlás az ha lerepüli a KÖTELEZŐ REP-IDŐT - bárhol??!!A könyvelés nem változtat a pazarlás tényén!
Azt ugye tudod, hogy a pilótáknak repült óra kell, azzal hogy átruccan a szomszédba X óra alatt ugyan az mintha Kecskemét körül köröz X órát.A könyvelés nem változtat a pazarlás tényén!
" valószínűleg enyhe lefolyású" ??? ha meg mégse akkor esetleg halállal végződő!! Nem tudom vajon Koszovóban van-e megfelelően felszerelt intenzív kórház, ahol magyarul is tudnak beszélni egy magyar katonával? Az Airbus-pilóták meg a kötelező órákat így is úgy is le kell hogy repüljék, hogy érvényes legyen a pilóták szakszolgálati engedélye, legfeljebb pont ennyivel kevesebb gyakorlót repülnek itthon.
Igen, ez világos, de ha ennyire nincs reális uticél, akkor valamilyen más konstrukciót kellene kitalálni a gépek reptetése helyett. Mondjuk civil pilóták ideiglenes bevonultatását úgy, hogy az állam fizeti a pilótaképzésük költségét a Wizznél, cserébe ha menni kell, akkor átülnek egy-egy útra az állami gépre.Figyelj, repülni kell, mivel úgy lesz kiképzett pilóta. Ez egy értelmesebb repülés, mint minden cél nélkül elugrani mondjuk Frankfurtba. Itt gyakorol a pilóta, gyakorolnak a műszakiak az eü átalakítással, gyakorol az eü személyzet, gyakorolják a medevac eljárásokat az utaskísérők.
Így is "fasság"?
De most akkor a harci pilóták se repüljenek, mert nincs kit lebombázni vagy lelőni az égről?Igen, ez világos, de ha ennyire nincs reális uticél, akkor valamilyen más konstrukciót kellene kitalálni a gépek reptetése helyett. Mondjuk civil pilóták ideiglenes bevonultatását úgy, hogy az állam fizeti a pilótaképzésük költségét a Wizznél, cserébe ha menni kell, akkor átülnek egy-egy útra az állami gépre.
Nem harci pilótákról van szó, hanem utasszállítók pilótáiról!De most akkor a harci pilóták se repüljenek, mert nincs kit lebombázni vagy lelőni az égről?
A hadsereg az ilyen. Azért van, ha kell, akkor ott legyen. De mindenki reméli, hogy nem fog kelleni, de ettől még készen kell állni. Erre van a kiképzés. Ez meg egy kiképző repülés, egyébként valós céllal, ami sokkal jobb, mint a cél nélküli.
De ők is a sereg részei. Katonák.Nem harci pilótákról van szó, hanem utasszállítók pilótáiról!
Úgy tűnik ez a probléma, emiatt kell fölöslegesen reptetnünk utasszállítókat!De ők is a sereg részei. Katonák.
Na, ez egy másik probléma.Úgy tűnik ez a probléma, emiatt kell fölöslegesen reptetnünk utasszállítókat!