Talán ettől okosabbak leszünk:
"A gyári átadás-átvétel vegyes személyzettel, egy gyári és egy magyar berepülő pilóta, valamint egy ugyancsak magyar fedélzeti technikus részvételével történik. A tüzetes gépátvétel után hajtóműpróbát és rendszer ellenőrzést hajtanak végre, majd a másfél órás repülési program alatt letesztelik a hajtómű valamennyi üzemmódját, a fedélzeti berendezések működését, és ha mindent rendben találnak, következik a papírmunka, az adminisztráció. A repülőműszakiak is megszállják a gépet és folyás, szivárgás, vagy bármilyen egyéb rendellenesség után kutatva ellenőrzik azt. Az ellenőrzés nem csak a gépre, hanem tartozékaira is kiterjed, a sisaktól a fedélzeti géppuskáig. Az átvételi procedúrán a magyar légügyi hatóság is jelen van. Két H225M átvétele körülbelül egy hétig tart, és ha minden rendben van, és a hatóság is rábólint, a gépek jöhetnek Magyarországra.