Hát ez a talajmechanikusok játéktere, de ha van pénz akkor simán fel lehet tölteni egy sekély tavat (nálunk meg csak az van) úgy hogy ne mozogjon után a rá épített pálya. Elég anyag kell hozzá, nem szabad spórolni mert akkor nem fog működni a dolog.
Volt olyan kerékpárút ahol beterveztek a kollégáim három méter sziklafeltöltést a tó szélébe, a beruházó önkormányzat kiszedte hogy baromság, elég lesz fél méter sóder, aztán mikor az ötödik teherautó is elsüllyedt a szmötyiben akkor jöttek hogy mi is van a tervben, így jó drága lett, míg az M35-ös autópályán volt olyan ahol halastavat kellett feltölteni valahol a Keleti-főcsatorna környezetében, nem tudok róla hogy lenne vele probléma, csak drága volt. Talajmechanikusok megmondják hol van a teherbíró talaj, addig kell hordani és beépíteni az anyagot amíg eléred azt ha nem megy le magától akkor pedig püfölni kell hogy lemenjen, ez pénz. Az M7-en is tök jó lett amit csináltak, ott addig verték nagy súlyokkal a kavicsot a tőzegbe míg lement a teherbíró talajig.