[HUN] Antonov An-26 Curl

Akkor semmi , de május 3-án 50 éves AN-26-os találkozó Kecskeméten!
Lehet hogy oda inkább egy még működőképes An-26-os kellene... Nem tudom hogy mi a helyzet a kivont gépekkel. Látszólag szépen le vannak takarva. Kivonáskor még nagy volt lendület, hogy eladják őket, de lassan 4 évvel a kivonás után mintha még mind meg lenne.
 
  • Tetszik
Reactions: ghostrider
Lehet hogy oda inkább egy még működőképes An-26-os kellene... Nem tudom hogy mi a helyzet a kivont gépekkel. Látszólag szépen le vannak takarva. Kivonáskor még nagy volt lendület, hogy eladják őket, de lassan 4 évvel a kivonás után mintha még mind meg lenne.
A Reptárba nem kerül(t) egy se? :(
 
Ugy nez ki az elodje mint akinek 40 fokos laza van vizes lepedovel az arcan. :p :D
pár évtized és ez is pont úgy fog kinézni...
Nem mind, épp ma néztem, a legutoljára kivont nem volt letakarva. Viszont még mindig elég jól nézett ki, kár érte, hogy nem kapott még egy ciklust
De hisz a felvételeken látható 406-os volt az utolsó üzemképes An-26-os.
 
pár évtized és ez is pont úgy fog kinézni...

De hisz a felvételeken látható 406-os volt az utolsó üzemképes An-26-os.

Igen, azóta átnéztem a mai képeimet, hirtelen csak a négyszázas szám rémlett. Ezek szerint a 406-osra akkor még vigyáznak, hátha kihozható még belőle valami. Hátul a sarokban, amit láttam az a 407,405,110 volt, a 407 egész jónak tűnik még kívülről
 
Ugy nez ki az elodje mint akinek 40 fokos laza van vizes lepedovel az arcan. :p :D
Becsüld meg csak azt a kabintakarót! A 29-eseinkhez is volt kezdetben egy elég komoly darab, amit mindre fel is raktak a repülések közötti időre, az első pár évben, amíg még vigyáztak rájuk.
Aztán már inkább csak nyűg lett, a gépek meg kapták telibe az UV-t, jeget, esőt, port.
Meg is lett az eredménye...
 
Becsüld meg csak azt a kabintakarót! A 29-eseinkhez is volt kezdetben egy elég komoly darab, amit mindre fel is raktak a repülések közötti időre, az első pár évben, amíg még vigyáztak rájuk.
Aztán már inkább csak nyűg lett, a gépek meg kapták telibe az UV-t, jeget, esőt, port.
Meg is lett az eredménye...

Mondjuk érdekes, hogy a nyugati típusoknál nem használnak ilyet. Gondolom mert nem használnak UV-re érzékeny plexit régóta.
 
Nos , maximum megrovást kapok mert elfogult vok a típus iránt ,de megvan rá az okom!A személyes érintettség!Azok a hajózok , műszakiak és az adminisztratív munkát végző EMBEREK minden TISZTELETET megérdemelnek, akik tartották , majd átadták a fáklyát , a hosszú évtizedek alatt , ezálltal a szellemiség továbbél!A folytonosság megvan , az útod pedig tegnap megérkezett Kecskemétre , mégha ideiglenesen is!
 
Nem csak a plexi érzékeny az UV-re és a nyugati gépeket is le szokás ponyvázni. Sőt, ott szokás ez csak igazán.

Csak abból indultam ki, hogy a soron álló gépekről készült fotókon a MiG-eknél voltak rendszerint leponyvázva a deklik. Az F-akárhányasok meg nem. Mondjuk ez lehetett csak PR miatt.
 
Nos , maximum megrovást kapok mert elfogult vok a típus iránt ,de megvan rá az okom!A személyes érintettség!Azok a hajózok , műszakiak és az adminisztratív munkát végző EMBEREK minden TISZTELETET megérdemelnek, akik tartották , majd átadták a fáklyát , a hosszú évtizedek alatt , ezálltal a szellemiség továbbél!A folytonosság megvan , az útod pedig tegnap megérkezett Kecskemétre , mégha ideiglenesen is!
Bocsánatot kérek , a feltárás jogos!Én fogalmaztam rosszul , az EMBEREK MINDENKIRE VONATKOZIK!