1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

[HUN] Antonov An-26 Curl

Diskurzus a(z) 'Szállító repülőgépek' témában - Jeno által indítva @ 2013. január 6..

  1. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    A kivont haditechnika értékesítése melyik állami szerv feladata? Vagyonkezelő? Honvédség? Valamelyik régi vagy új zrt?
     
  2. kamm

    kamm Well-Known Member

    Hat, az csak az Atlas, a nemet kapcsolatot feltetelezve...
     
  3. Wilson

    Wilson Well-Known Member

    igen de szerintem a KC-390 is esélyes nem tudom per pillanat hány db épül éppen a Brazil légierőnek,de ha mi a KC-390-t választjuk és sürgősen kell,akkor szerintem a brazilok simán átadják nekünk ezeket a gépeket,de persze van jó pár más lehetőség is.az is lehet,hogy a 319-l illetve az esetleg pluszban vásárolt C-17-s repidővel megoldják addig a helyzetet amíg megjönnek a választott gépek.
     
  4. kamm

    kamm Well-Known Member

    A komment arrol szol, hogy nem sokara itt az uj, nem repidorol meg hasonlo mankokrol.
    Es nalam fizikai jelenlétet sejtet, gondolom 3-6-12 honapon belül, az meg azonnalra egy (német) Atlas, míg talán jövőre lehetne a brazil gép (feltéve, hogy nem akadna ki a portugál légierő, ha minket elorevesznek.)
     
  5. Wilson

    Wilson Well-Known Member

    Azt csak kiegészítésként írtam,ha mégis az lenne a helyzet,hogy ha nem realatíve azonnal jön az Ancsa utóda:),
    Igen a lehet,hogy nem lenne őszinte a portugálok mosolya ha minket előre vennének,bár ugye nekik ott vannak a C-130-k és szerintem nekik jó az az ütemezés ahogy megkapják majd a KC-390-t.
     
    kamm likes this.
  6. formosa1

    formosa1 Active Member

    Valószínűleg a portugálok kérhették volna korábbra is, de fejlesztő országként nem olyan hülyék, hogy hibáktól hemzsegő első szériás gépet vegyenek...!!! :)
     
  7. Wilson

    Wilson Well-Known Member

    Esetleg tudnál egy konkrét forrást adni ezekről a hibákról.
     
    alfa74, arcas and pöcshuszár like this.
  8. formosa1

    formosa1 Active Member

    Minden gyártó majd minden első sorozatban gyártott gépénél jóval több a hiba, mint a későbbi szériáknál. - A portugálok nem véletlenül várnak 2 évet az első gép átvételére...

    /Látom sose dolgoztál még gyártó cégnél.../ :(
     
  9. Wilson

    Wilson Well-Known Member

    Ll
    Attól függ milyen hibára gondolsz?Amúgy nem tudom miből vonsz le ilyen következtetéseket,azt már megfigyeltem,hogy nulla információból hozol megfellebbezhetetlen ítéleteket és általálban ezeket nem támasztod alá semmivel,természetesen ehhez jogod van nincs ezzel semmi gond,de már megbocsáss én ezt így bárhogy próbálom nem tudom komolyan venni.
     
  10. emel

    emel Well-Known Member

    Lehet hogy formosa 1 is olyan területen dolgozik, hogy nem az újságokból vagy az internetről szerzi ezeket az értesüléseket, hanem a rep-műszaki területen idővel ezek szakmai alap-tapasztalatok. Úgyhogy előfordulhat, hogy neki is a 0-nál kicsit több a sok apró de konkrét infója ezekben a témákban ...
     
    formosa1 likes this.
  11. Wilson

    Wilson Well-Known Member

    Igen lehet ezért írtam neki,hogyha van valami konkrét infója a hibáktól hemzsegő KC-390-l akkor ne tartsa magába ossza meg velünk,de ezt a kijelentését:
    "Valószínűleg a portugálok kérhették volna korábbra is, de fejlesztő országként nem olyan hülyék, hogy hibáktól hemzsegő első szériás gépet vegyenek...!!! :)"
    Úgy,hogy nem támasztja alá semmivel én nagyon nem tudom komolyan venni.
     
    arcas, nyugger and SilvioD like this.
  12. formosa1

    formosa1 Active Member

    Ha nem értesz hozzá, kérdezd meg emelt vagy Angelsoult. Ja és nézz utána a Dreamliner akku, az A380 szárnyrepedés és hajtómű, valamint a MAX hibájának! - Érdekes módon mind első szériás gépen jelentkezett...!!! /A neten is utánanézhetsz!/

    Persze lehetnek kisebb hibák is, melyek civilben csak 1-2 millás veszteséget okozhatnak. Egy katonai gépnél viszont súlyosabb következmények is lehetnek...
     
  13. Wilson

    Wilson Well-Known Member

    Ok de az nem törvényszerű,hogy akkor az első szériás
    KC-390 "hibáktól hemzsegő legyen".Ha van valami konkrét forrásod kérlek oszd meg velünk.
     
    arcas likes this.
  14. emel

    emel Well-Known Member

    Nézd, hosszú évek rep-karbantartói gyakorlatából azért vannak az embernek begyűjtött tapasztalatai. Azt azért viszont ne várja senki hogy ide (vagy bárhova) javítási munkalapokat posztoljunk, vagy pláne ezekről számszerű statisztikákat mutogassunk. Gondolom a te cégednél is nyilatkozhatsz kifelé "általában" a dolgokról (inkább csak pozitívan!), de vannak ott is olyan konkrétumok amik nyilvános szellőztetése azonnali kirúgással (min!) járna.
     
  15. Wilson

    Wilson Well-Known Member

    Félreértesz én nem várom senkitől,hogy önmagát veszélybe sodorva szupertitkos információkat osszon meg.De egy olyan kijelentéssel nem tudok mit kezdeni amely szerint a KC-390 első szériája hibáktól hemzseg de semmi konkrétum nincs a kijelentés mögött.Természetesen biztos vannak hibák,de mit jelent,hogy hemzseg?Rossz helyen van a laptoptartó vagy hibáztak a gép tervezésekor és a gép szerkezetében struktúrális problémák vannak nagyon nem mindegy.Neked nem kell magyaráznom ezt te sokkal jobban tudod nálam.Gondolom annak ellenére,hogy ebben a szakmában dolgozol,te sem jelented ki egyetlen egy vadonatúj géptípus első szériájáról hogy biztos hemzseg a hibáktól úgy,hogy magát a gépet csak az interneten láttad,a saját szakmámban (gépgyártás)az iparági pletykák 80% köszönő viszonyban sincs a valósággal,és ugye most valamiféle információról beszéltem,nem egy feltételezésről amelynek annyi az indokolása,hogy mivel más géptipusoknál ez előfordult akkor a KC-390-s első szériája biztos hemzseg a hibáktól.A saját szakmámból kiindulva találkoztam én már nagy nevű gyártó csapnivaló kivitelezésű és tervezésű vadonatúj első szériás gépsorával és ugyanebben a szegmensben egy viszonylag kis és ismeretlen gyártó remekül megtervezett és kivitelezett gyakorlatilag problémamentes első szériás csomagoló gépsorával.Tehát attól még,hogy az Embraer a nagyokhoz képest kissebb gyártó,az még nem jelenti azt,hogy az első szériás KC-390-n hemzsegnie kellene a hibáknak.
     
  16. kamm

    kamm Well-Known Member

    Eddigi kommentjei alapjan mar az is impressziv lenne, ha kiderulne, hogy mar az aktiv munkaeropiachoz tartozik...

    ...amugy meg ilyesmirol lenne hamar cikk is, ha igaz lenne, manapsag mar nemigen letezik totalis informaciokontroll sehol.
     
  17. kamm

    kamm Well-Known Member

    Pontosan. 737 MAX illetve Boeing, in general, ennyit eleg is mondani.
     
    Wilson likes this.
  18. emel

    emel Well-Known Member

    Szerintem meg nem elég!! Ne keverd már össze a max munkaóra és anyagilag igényes üzemeltetési problémákat okozó hibákat a gyakorlatilag kivédhetetlen és halált okozó tervezési és minőségbiztosítási hibákkal, messze nem azonos kategóriákról van szó!! Az annyira "szabad és jól tájékozott oknyomozó" sajtó is csak akkor kezdett foglalkozni a Boeing 737 Max-al, mikor fél éven belül KETTŐ is odaverte magát, az első eset csak pár napig volt hír!!
     
    fishbed and formosa1 like this.
  19. kamm

    kamm Well-Known Member

    Ha kerdezel, sokkal gyorsabb... :p

    "találkoztam én már nagy nevű gyártó csapnivaló kivitelezésű és tervezésű vadonatúj első szériás gépsorával és ugyanebben a szegmensben egy viszonylag kis és ismeretlen gyártó remekül megtervezett és kivitelezett gyakorlatilag problémamentes első szériás csomagoló gépsorával.Tehát attól még,hogy az Embraer a nagyokhoz képest kissebb gyártó,az még nem jelenti azt,hogy az első szériás KC-390-n hemzsegnie kellene a hibáknak."
     
  20. jani22

    jani22 Well-Known Member

Ezen oldal megosztása