A kivont haditechnika értékesítése melyik állami szerv feladata? Vagyonkezelő? Honvédség? Valamelyik régi vagy új zrt?
Igen ez a lehetőség is fent áll,de ugyanakkor érdemes elgondolkodni azokon a gép típusokon is amelyek viszonylag gyorsan nálunk lehetnek![]()
Hat, az csak az Atlas, a nemet kapcsolatot feltetelezve...
igen de szerintem a KC-390 is esélyes nem tudom per pillanat hány db épül éppen a Brazil légierőnek,de ha mi a KC-390-t választjuk és sürgősen kell,akkor szerintem a brazilok simán átadják nekünk ezeket a gépeket,de persze van jó pár más lehetőség is.az is lehet,hogy a 319-l illetve az esetleg pluszban vásárolt C-17-s repidővel megoldják addig a helyzetet amíg megjönnek a választott gépek.
Azt csak kiegészítésként írtam,ha mégis az lenne a helyzet,hogy ha nem realatíve azonnal jön az Ancsa utódaA komment arrol szol, hogy nem sokara itt az uj, nem repidorol meg hasonlo mankokrol.
Es nalam fizikai jelenlétet sejtet, gondolom 3-6-12 honapon belül, az meg azonnalra egy (német) Atlas, míg talán jövőre lehetne a brazil gép (feltéve, hogy nem akadna ki a portugál légierő, ha minket elorevesznek.)
Valószínűleg a portugálok kérhették volna korábbra is, de fejlesztő országként nem olyan hülyék, hogy hibáktól hemzsegő első szériás gépet vegyenek...!!!Azt csak kiegészítésként írtam,ha mégis az lenne a helyzet,hogy ha nem realatíve azonnal jön az Ancsa utóda,
Igen a lehet,hogy nem lenne őszinte a portugálok mosolya ha minket előre vennének,bár ugye nekik ott vannak a C-130-k és szerintem nekik jó az az ütemezés ahogy megkapják majd a KC-390-t.
Valószínűleg a portugálok kérhették volna korábbra is, de fejlesztő országként nem olyan hülyék, hogy hibáktól hemzsegő első szériás gépet vegyenek...!!!![]()
Minden gyártó majd minden első sorozatban gyártott gépénél jóval több a hiba, mint a későbbi szériáknál. - A portugálok nem véletlenül várnak 2 évet az első gép átvételére...Esetleg tudnál egy konkrét forrást adni ezekről a hibákról.
LlMinden gyártó majd minden első sorozatban gyártott gépénél jóval több a hiba, mint a későbbi szériáknál. - A portugálok nem véletlenül várnak 2 évet az első gép átvételére...
/Látom sose dolgoztál még gyártó cégnél.../![]()
Lehet hogy formosa 1 is olyan területen dolgozik, hogy nem az újságokból vagy az internetről szerzi ezeket az értesüléseket, hanem a rep-műszaki területen idővel ezek szakmai alap-tapasztalatok. Úgyhogy előfordulhat, hogy neki is a 0-nál kicsit több a sok apró de konkrét infója ezekben a témákban ...Ll
Attól függ milyen hibára gondolsz?Amúgy nem tudom miből vonsz le ilyen következtetéseket,azt már megfigyeltem,hogy nulla információból hozol megfellebbezhetetlen ítéleteket és általálban ezeket nem támasztod alá semmivel,természetesen ehhez jogod van nincs ezzel semmi gond,de már megbocsáss én ezt így bárhogy próbálom nem tudom komolyan venni.
Lehet hogy formosa 1 is olyan területen dolgozik, hogy nem az újságokból vagy az internetről szerzi ezeket az értesüléseket, hanem a rep-műszaki területen idővel ezek szakmai alap-tapasztalatok. Úgyhogy előfordulhat, hogy neki is a 0-nál kicsit több a sok apró de konkrét infója ezekben a témákban ...
Ha nem értesz hozzá, kérdezd meg emelt vagy Angelsoult. Ja és nézz utána a Dreamliner akku, az A380 szárnyrepedés és hajtómű, valamint a MAX hibájának! - Érdekes módon mind első szériás gépen jelentkezett...!!! /A neten is utánanézhetsz!/Attól függ milyen hibára gondolsz?Amúgy nem tudom miből vonsz le ilyen következtetéseket,azt már megfigyeltem,hogy nulla információból hozol megfellebbezhetetlen ítéleteket és általálban ezeket nem támasztod alá semmivel,természetesen ehhez jogod van nincs ezzel semmi gond,de már megbocsáss én ezt így bárhogy próbálom nem tudom komolyan venni.
Ha nem értesz hozzá, kérdezd meg emelt vagy Angelsoult. Ja és nézz utána a Dreamliner akku, az A380 szárnyrepedés és hajtómű, valamint a MAX hibájának! - Érdekes módon mind első szériás gépen jelentkezett...!!!
Persze lehetnek kisebb hibák is, melyek civilben csak 1-2 millás veszteséget okozhatnak. Egy katonai gépnél viszont súlyosabb következmények is lehetnek...
Nézd, hosszú évek rep-karbantartói gyakorlatából azért vannak az embernek begyűjtött tapasztalatai. Azt azért viszont ne várja senki hogy ide (vagy bárhova) javítási munkalapokat posztoljunk, vagy pláne ezekről számszerű statisztikákat mutogassunk. Gondolom a te cégednél is nyilatkozhatsz kifelé "általában" a dolgokról (inkább csak pozitívan!), de vannak ott is olyan konkrétumok amik nyilvános szellőztetése azonnali kirúgással (min!) járna.Igen lehet ezért írtam neki,hogyha van valami konkrét infója a hibáktól hemzsegő KC-390-l akkor ne tartsa magába ossza meg velünk,de ezt a kijelentését:
"Valószínűleg a portugálok kérhették volna korábbra is, de fejlesztő országként nem olyan hülyék, hogy hibáktól hemzsegő első szériás gépet vegyenek...!!!"
Úgy,hogy nem támasztja alá semmivel én nagyon nem tudom komolyan venni.
Nézd, hosszú évek rep-karbantartói gyakorlatából azért vannak az embernek begyűjtött tapasztalatai. Azt azért viszont ne várja senki hogy ide (vagy bárhova) javítási munkalapokat posztoljunk, vagy pláne ezekről számszerű statisztikákat mutogassunk. Gondolom a te cégednél is nyilatkozhatsz kifelé "általában" a dolgokról (inkább csak pozitívan!), de vannak ott is olyan konkrétumok amik nyilvános szellőztetése azonnali kirúgással (min!) járna.
Lehet hogy formosa 1 is olyan területen dolgozik, hogy nem az újságokból vagy az internetről szerzi ezeket az értesüléseket, hanem a rep-műszaki területen idővel ezek szakmai alap-tapasztalatok. Úgyhogy előfordulhat, hogy neki is a 0-nál kicsit több a sok apró de konkrét infója ezekben a témákban ...
Félreértesz én nem várom senkitől,hogy önmagát veszélybe sodorva szupertitkos információkat osszon meg.De egy olyan kijelentéssel nem tudok mit kezdeni amely szerint a KC-390 első szériája hibáktól hemzseg de semmi konkrétum nincs a kijelentés mögött.Természetesen biztos vannak hibák,de mit jelent,hogy hemzseg?Rossz helyen van a laptoptartó vagy hibáztak a gép tervezésekor és a gép szerkezetében struktúrális problémák vannak nagyon nem mindegy.Neked nem kell magyaráznom ezt te sokkal jobban tudod nálam.Gondolom annak ellenére,hogy ebben a szakmában dolgozol,te sem jelented ki egyetlen egy vadonatúj géptípus első szériájáról hogy biztos hemzseg a hibáktól úgy,hogy magát a gépet csak az interneten láttad,a saját szakmámban (gépgyártás)az iparági pletykák 80% köszönő viszonyban sincs a valósággal,és ugye most valamiféle információról beszéltem,nem egy feltételezésről amelynek annyi az indokolása,hogy mivel más géptipusoknál ez előfordult akkor a KC-390-s első szériája biztos hemzseg a hibáktól.A saját szakmámból kiindulva találkoztam én már nagy nevű gyártó csapnivaló kivitelezésű és tervezésű vadonatúj első szériás gépsorával és ugyanebben a szegmensben egy viszonylag kis és ismeretlen gyártó remekül megtervezett és kivitelezett gyakorlatilag problémamentes első szériás csomagoló gépsorával.Tehát attól még,hogy az Embraer a nagyokhoz képest kissebb gyártó,az még nem jelenti azt,hogy az első szériás KC-390-n hemzsegnie kellene a hibáknak.
Szerintem meg nem elég!! Ne keverd már össze a max munkaóra és anyagilag igényes üzemeltetési problémákat okozó hibákat a gyakorlatilag kivédhetetlen és halált okozó tervezési és minőségbiztosítási hibákkal, messze nem azonos kategóriákról van szó!! Az annyira "szabad és jól tájékozott oknyomozó" sajtó is csak akkor kezdett foglalkozni a Boeing 737 Max-al, mikor fél éven belül KETTŐ is odaverte magát, az első eset csak pár napig volt hír!!Pontosan. 737 MAX illetve Boeing, in general, ennyit eleg is mondani.
Szerintem meg nem elég!! Ne keverd már össze a max munkaóra és anyagilag igényes üzemeltetési problémákat okozó hibákat a gyakorlatilag kivédhetetlen és halált okozó tervezési és minőségbiztosítási hibákkal, messze nem azonos kategóriákról van szó!! Az annyira "szabad és jól tájékozott oknyomozó" sajtó is csak akkor kezdett foglalkozni a Boeing 737 Max-al, mikor fél éven belül KETTŐ is odaverte magát, az első eset csak pár napig volt hír!!