Félreértesz, én nem nagy nevű nagy gyártókra céloztam a kisebbekkel szemben, hanem a különböző gyártók első szériás típusaira, melyekre jellemző, hogy névtől függetlenül több hibájuk van, mint a későbbi szériáknak. Ami persze természetes, mert új a gép, új a gyártósor, más a gyártási folyamat és valószínű, hogy a munkások 1 része is új. - Még jó, hogy nem megy minden olyan gyakorlottan és olajozottan, mit a későbbi szériáknál. /Sőt, X évesen - bizonyos óraszám elérésekor - az első szériás típusok gyakran a bontóban végzik a költséges C-check vagy élettartam hosszabbítás helyett./A saját szakmámból kiindulva találkoztam én már nagy nevű gyártó csapnivaló kivitelezésű és tervezésű vadonatúj első szériás gépsorával és ugyanebben a szegmensben egy viszonylag kis és ismeretlen gyártó remekül megtervezett és kivitelezett gyakorlatilag problémamentes első szériás csomagoló gépsorával.Tehát attól még,hogy az Embraer a nagyokhoz képest kissebb gyártó,az még nem jelenti azt,hogy az első szériás KC-390-n hemzsegnie kellene a hibáknak.



Ezekkel az an 26 osokkal mi lett? Tud róluk valaki? Le vannak támasztva a kertvégébe virágtartónak vagy lett belőlük valami értelmes kisajtolva?![]()
40 reakció | Az egyik legszebb hajtómű hagja volt ma hallható a kecskeméti MH 59. Szentgyörgyi Dezső Repülőbázis-on. Jó volt újra látni és hallani az Ordító egeret | LHKE Spotter Team
Az egyik legszebb hajtómű hagja volt ma hallható a kecskeméti MH 59. Szentgyörgyi Dezső Repülőbázis-on. Jó volt újra látni és hallani az Ordító egeretwww.facebook.com
Ezekkel az an 26 osokkal mi lett? Tud róluk valaki? Le vannak támasztva a kertvégébe virágtartónak vagy lett belőlük valami értelmes kisajtolva?
el lehet őket adni afrikába bányakoncesszióért futárgépnek pl!!!!Mégis mit sajtoljanak belőlük? Kanálgépet?
Ott állnak Kecskeméten félretolva.

![]()
Csak rakodják be, mi elvisszük!
Antonov An-26
Talán be sem kéne mutatni Ancsát, hiszen nem is olyan régen még a hazai légtérben is rendszeres utazó volt. A Magyar Honvédség sok évtizeden át hűen szolgáló igáslova (bocsánat: tevéje) azonban mégis megérdemli, hogy szót ejtsünk róla. Az 1969-ben kezdődő és 1986-ban véget érő gyártása során mintegy 1 400 darab készült belőle.
Sok oldalú felhasználása rendkívüli népszerűséget vívott ki magának, hiszen egyszerű utasszállítás mellett ejtőernyősdobásra, teherszállításra és akár egészségügyi evakuáló feladatokra is alkalmas volt. Kevesen tudják, de a Vietnamban és Szudánban még bombázó szerepkört is betöltött a típus, a szárnyak alá rögzített bombák célba juttatásával. Hazai alkalmazásuk épp a korábban emlegetett Li-2-esek nyugdíjazásával kezdődött 1974-ben. A hajózók Szovjetunióban történő kiképzését követően ’74-76 között megérkezett az a tíz An-26-os, amit a Magyar Néphadsereg rendelt, köztük az a 406-os oldalszámú is, amelyik a típus utolsó rendszerben álló gépe is volt. A típus valamennyi magyarországi gépe (összesen tizenegy) mintegy 83 ezer órát töltött a levegőben. Ez idő alatt az Ancsa flotta összesen 31 millió kilométert tett meg.
Még egy nagyjavítási kört igazán megcsinálhattak volna nekik
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..