Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Félreértesz, én nem nagy nevű nagy gyártókra céloztam a kisebbekkel szemben, hanem a különböző gyártók első szériás típusaira, melyekre jellemző, hogy névtől függetlenül több hibájuk van, mint a későbbi szériáknak. Ami persze természetes, mert új a gép, új a gyártósor, más a gyártási folyamat és valószínű, hogy a munkások 1 része is új. - Még jó, hogy nem megy minden olyan gyakorlottan és olajozottan, mit a későbbi szériáknál. /Sőt, X évesen - bizonyos óraszám elérésekor - az első szériás típusok gyakran a bontóban végzik a költséges C-check vagy élettartam hosszabbítás helyett./A saját szakmámból kiindulva találkoztam én már nagy nevű gyártó csapnivaló kivitelezésű és tervezésű vadonatúj első szériás gépsorával és ugyanebben a szegmensben egy viszonylag kis és ismeretlen gyártó remekül megtervezett és kivitelezett gyakorlatilag problémamentes első szériás csomagoló gépsorával.Tehát attól még,hogy az Embraer a nagyokhoz képest kissebb gyártó,az még nem jelenti azt,hogy az első szériás KC-390-n hemzsegnie kellene a hibáknak.
Ezekkel az an 26 osokkal mi lett? Tud róluk valaki? Le vannak támasztva a kertvégébe virágtartónak vagy lett belőlük valami értelmes kisajtolva?![]()
An-26 hajtóműindítás (406) | Az egyik legszebb hajtómű hagja volt ma hallható a kecskeméti MH 59. Szentgyörgyi Dezső Repülőbázis-on. Jó volt újra látni és hallani az Ordító egeret | By LHKE Spotter Team | Facebook
Az egyik legszebb hajtómű hagja volt ma hallható a kecskeméti MH 59. Szentgyörgyi Dezső Repülőbázis-on. Jó volt újra látni és hallani az Ordító egeretwww.facebook.com
Ezekkel az an 26 osokkal mi lett? Tud róluk valaki? Le vannak támasztva a kertvégébe virágtartónak vagy lett belőlük valami értelmes kisajtolva?
el lehet őket adni afrikába bányakoncesszióért futárgépnek pl!!!!Mégis mit sajtoljanak belőlük? Kanálgépet?
Ott állnak Kecskeméten félretolva.
![]()
Csak rakodják be, mi elvisszük!
Antonov An-26
Talán be sem kéne mutatni Ancsát, hiszen nem is olyan régen még a hazai légtérben is rendszeres utazó volt. A Magyar Honvédség sok évtizeden át hűen szolgáló igáslova (bocsánat: tevéje) azonban mégis megérdemli, hogy szót ejtsünk róla. Az 1969-ben kezdődő és 1986-ban véget érő gyártása során mintegy 1 400 darab készült belőle.
Sok oldalú felhasználása rendkívüli népszerűséget vívott ki magának, hiszen egyszerű utasszállítás mellett ejtőernyősdobásra, teherszállításra és akár egészségügyi evakuáló feladatokra is alkalmas volt. Kevesen tudják, de a Vietnamban és Szudánban még bombázó szerepkört is betöltött a típus, a szárnyak alá rögzített bombák célba juttatásával. Hazai alkalmazásuk épp a korábban emlegetett Li-2-esek nyugdíjazásával kezdődött 1974-ben. A hajózók Szovjetunióban történő kiképzését követően ’74-76 között megérkezett az a tíz An-26-os, amit a Magyar Néphadsereg rendelt, köztük az a 406-os oldalszámú is, amelyik a típus utolsó rendszerben álló gépe is volt. A típus valamennyi magyarországi gépe (összesen tizenegy) mintegy 83 ezer órát töltött a levegőben. Ez idő alatt az Ancsa flotta összesen 31 millió kilométert tett meg.
Még egy nagyjavítási kört igazán megcsinálhattak volna nekik