Ehhez kell egy tetőlemez megerősítés meg motorcsere vagy komoly tuning mert a mostani motor nem tudja ellàtni a torony elektromos rendszereit árammal.
Igen láttam azt a nagy tornyot is, ám van nekik ott lejeb kisebb is, amit talán elbírna a motor. olyasmi mint a Gidránon van. Ugye csak olyan volna jó amin két-két rakéta is van. Jobb a védettsége.
Erre gondoltam Ez szerintem nem olyan nehéz hogy ne bírná el a motor.
Ezeket később is tudnánk használni bármelyik kerekes járműre, tehát nem mennének kárba BTR váltás esetén.
Nem kellene kínlódni a toronnyal, gépágyúval, éjjellátóval. Gondolom ezen van minden, még hőkamera is. Nem tudom van e hozzá radar. Azt egy egyszerű Finn toronytól szettem le, csak nem találom ismét. Ennek a kis toronynak szerintem hasonló a felfogatási átmérője. A fiúk tudnák gyakorolni a tornyos lövészetet. A rakétákat átlehetne cserélni valamilyen páncéltörő rakétára, mivel ezek kis légvédelmi rakéták.
- A kurrusnak csak át kellene cserélni a tornyot, illetve egy következő tartógyűrűt kellene készíteniük a fő rakétatartó konzolnak. Esetleg azt ott belülről meg kellene erősíteni a lemezt a gyűrű miatt, mivel a rakéta tartó konzolnak is van súlya s erre jön rá a rakéta súly. Na de ezt a Currus biztos tudja. Nagyon hasznos járgányok lennének. Fő hogy úsztathatók lennének.
Szóval nem egy zseninek kell lenniük az összepakoláshoz, ha már készítettek hasonlót, meg ugye ilyenekkel foglalkoznak.
- Úgy elgondolkodtam ezeknek a gépeknek a hasznosításán, hogy ne kerüljön sokba ám mégis használható lenne. Használható lenne légi felderítésre (UAV), összekapcsolva határ légvédelemre, több sorban légi vadászatra, (itt a szuperszonikus felderítőkre gondolok), s városok légvédelmére is.
Én 100 db-ra gondoltam, ami a szlovákoknak is üzlet volna, s lehet engedékenyebbek lennének a rakétakonzol ügyében. Na de te ezt jobban tudod, jobban benne vagy.
- Erre a kisebbikre gondoltam. Ez két gépágyús, ám sajna nincs rajta oldalt rakétaindító.
A nagyobbik gépágyú mintha pont olyan volna mint a BTR-é? Nem értek hozzá! Sac.kb.