Alapvetően egyetértve veled, a következőket fűzném hozzá:
- Korábban én is a motor tuning mellett voltam. Ma már inkább egy teljesen új motort és váltóművet tennék bele, polgári-kereskedelmi forrásból. Ezzel sokszáz kilós tömegmegtakarítást, drasztikus fogyasztáscsökkenét és helyfelszabadulást érhetünk el.
Az egyik üzemanyag-tarály helyére APU-t építhetünk be. 20-30K USD tétel.
- Ki lett próbálva az Rafael SAMSON RCWS Bushmaster Mk II gépágyúval:
Eredmény: egy hosszú sorozat után szétrepedt a BTR-80 tetőpáncélja.
Ebből következőleg a maximális erőhatás, amit a BTR-80 tetőpáncélja elvisel, az a 2A72 gépágyú
- Új gumikkal (Continental) duplájára emelhető a rugózott tömeg.
- Az eredeti osztóműben van egy nyomatékmaximalizáló szerkentyű, amely nem tudom, mekkora maximális nyomatákot enged át (valaki ezt meg tudná mondani?)