Hát.
A valóság azért nem ennyire szép mindíg.
Cougarral nem nagyon mentek a tűzszerészek. Nemzeti megkötésük volt.
Egy pihenőnapunkon kimentek járőrözni helyettünk, de 12.7el lábonlőttek véletlenül egy motorost.
Úgyhogy utánna sűrűn nem kellett kimenni, a gépek nem koptak.Nagyon nem kellett javítani.
Hummereket biztos a prt táborban toldozták/foldozták.
Magyar szerelők.
Akik ott tanultak bele a tipusba.
Főleg a futómű/váltó nem bírta a plusszpáncélt.
De volt mindenféle bajuk, nem kicsit széthasznált darabok voltak.
Semmiféle háttérszervíz nem volt más nemzettel.
Ha azt nem nevezzük annak, hogy ha kellett alkatrészt nagynehezen hoztak hozzájuk.
Persze csak ami nagyon muszáj volt ahoz, hogy menjenek.
Szűkös volt a költségvetés.
De volt 4 toyotával mentünk át kabulba.
Odafelé 3 defektünk volt.
A magyar valóság az, hogy akkor 2 napig mi 3 rohadt toyota kereket kajtattunk, hogy visszaúton ne 1 db legyen pótba a 4 kocsira.
Az ott lévő törzstisztek és a velünk lévő ezredes,szerinted tudtak intézni a helyszínen lévő többtucat nemzettől?
Ok nem egyszerű. Afgánban ritka a toyota.
Egyedül az angolok adtak volna, de ők meg nem olyan méretű kerekeket használtak mint mi.
Azt mondták adnak többet, hátulra azt rakjuk. Így kicsit madmaxes lessz de szerintük működik.
Naszóval odafelé 3 defekt, visszafelé 1 pótkerék.
A nagy háttér.
Persze van pozitív példa is. Nem csak ilyen.
60-80 embernek én sem vinnék ki járművet ha ott van szarásig.
Ha viszont vinnék gidránt akkor az első időben, egy rakat szerelő meg alkatrész is menne.
Meg a leendő gyár pár fejlesztőmérnökét is.