[HUN] Ejder Yalcin / Gidrán 4x4

fel kell töltened a youtubera vagy valamelyik másik olyan oldalra és onnan belinkeled
ha rákattintasz a média ikonra itt a post editorba, akkor kiadja az összes elfogadott oldalt
Felraktam a youtube-ra csak rossz a felbontás,nem értem miért!
 
Lehet fejlesztési topickba kellene, de az Ejder Yalcin és a Yörük súlyáról eszembe jutott, hogy a Gamma Zrt. folytatásként inkább egy kisebb talajnyomású, nem túl nehéz, úszóképes, 10-12-14 (vagy még több) főt is szállítani képes kis masinát hegesszen össze.
Egy ilyesmire nagyobb szükség lenne, és egy ilyen jobban is mozogna a sok folyóvízzel szabdalt nagy magyar alföldön, homokban sárban.
Valami olyasmi mint az SBA-60K2 Bulat.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
UN Peacekeeping mission in Mali...

EjVLJ4kX0AAT7BC
 
Azért majd kíváncsi leszek, hogy ilyen időben hogyan is viselkedik a 14 tonnájával a bükkben hegynek fel egy dűlőúton, vagy épp valahol az alföldön egy szántóföld melletti ahol a traktorok járnak. Pláne ha több is megy egymás után.

A BTR-80 hasonló súllyal 8x8. Kicsit kisebb felülettel kerekenként. Hmmmm
 
  • Tetszik
Reactions: OhioNurse
Azért majd kíváncsi leszek, hogy ilyen időben hogyan is viselkedik a 14 tonnájával a bükkben hegynek fel egy dűlőúton, vagy épp valahol az alföldön egy szántóföld melletti ahol a traktorok járnak. Pláne ha több is megy egymás után.
Nyilván nem nehéz terepen van az általános felhasználásuk; lehet, hogy más profilú abroncs javíthat ezeken.
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell
Nyilván nem nehéz terepen van az általános felhasználásuk; lehet, hogy más profilú abroncs javíthat ezeken.
A próféta szóljon belőled!
Tényleg!
Kívánom, hogy ne legyen gondja a talajjal!
(már ha lesz egyáltalán, mert lassan november, aztán elég nagy körülötte a csend)
De addig is ez,
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Persze, a más típusú abroncs mindig segít! :D

Nem mindig, de egy megfelelően megválasztott abroncs nagyon sokat számít. Egyébként a klasszikus MRAP legnagyobb gondja a magas tömegközéppont, amit tovább lehet rontani a fegyverzettel. Másik klasszikus gondjuk a merev tengely. Ez befolyásolja az utazási komfortot, sebességet, fordulókört. Terepen viszont pozitívum, hogy nagyobb eltérést enged meg a jobb és a bal kerekek között, lényegesen nagyobb a terhelhetősége és kevésbé sérülékeny, szervizigényes.
MaxxPro merev tengellyel. Terepen jobban elboldogul, cserébe nagyobb sebesség mellett lefordul az útról mint a büdös bogár.
MaxxProMRAP_Sv.V._6.JPG

MaxxPro DXM dupla lengőkaros független felfüggesztéssel. Javul a menetkomfort, stabilitás, romlik a terepjáró képesség.
DashDXM_DELTA_10.JPG


1511533641_16-ejder-yalcin.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: anonim999
MaxxPro: Mivel olyan könnten felborul a magas súlypont miatt, a terepjárósága nem lehet túl jó azèrt. Az útról csak derékszögben tud lejönni, ha egy közepes árok van az út mellett, mint pl. itthon. Látszik, hogy mindent alárendeltek a legénység biztonságának, szerintem.
 
MaxxPro: Mivel olyan könnten felborul a magas súlypont miatt, a terepjárósága nem lehet túl jó azèrt. Az útról csak derékszögben tud lejönni, ha egy közepes árok van az út mellett, mint pl. itthon. Látszik, hogy mindent alárendeltek a legénység biztonságának, szerintem.

Igen, a súlypont mindenféleképpen gond, emiatt nem lesz egyik sem nagy ász terepen, ugyanakkor azért lehet azzal játszani felfüggesztésben, gumiban, hogy milyen körülményekre szánod a gépet.
Legjobban egyébként egy légrugóval lehetne érvényesülni, egy ügyes elektronikus rendszerrel ami a gép tömegét is figyelembe veszi, a 2 rendszer inkább előnyeit és kevésbé hátrányait lehet egyesíteni.
Én ettől a géptől nagyon sokat várok. Sanszosan ez lesz az MRAP etalon.
EO_ESB8XkAIu1ru.jpg

AVUZIXB2HBD2FGJT3EL6W7TZFM.jpg