K
kamm
Guest
A felsorolt szempotok közül egyedül a légi utántöltés az ami talàn több mint amit általában bármelyik rámpás katonai teherszállító tud.
Marmint azt leszamitva, hogy a 60+ eves tervezesu Herculesed max 18-19t tud elvinni es nem multirole, azaz dedikalt tankerek kellenenek belole kulon, viszont mar az alapmodell is dragabb, mint a multirole Millenium, raadasul joval dragabban plusz lassabban is repul, mint a brazil turbofanos gep?
Semmi, mert ha alairtak egy support szerzodest mondjuk 5-10 evre, akkor azt az Embraer teljesiteni fogja azon szerzodott aron.Jelen eszmecsre tárgya az volt hogy csinált e valaki olyan üzemeltetési költség pénzügyi kockázat elemzést hogy mi van ha a KC-390 program megreked egy pár 10 db.os szinten?
Nincs olyan, hogy utolag meggondoltam magam es dragabban szamlazok.