Idealisnak nem mondanam, de ertheto kompromisszum.
A MNAU ota ezen filozofalgatok, a jovobeni 50 ezres sereg korul gondolkodva.
Ahhoz a (nemetorszagi bazison allo) MNAUs Atlasok hasznalata melle 3 Millenium minimum kell meg, szoval en meg egy bszerzeseben szinte biztos vagyok. Emellett elkepzelem, hogy kellene meg 2-3 kisebb gep is; bizonyos feladatokra, mert nem mindenhol olcsobb 2 kisebb gep vs 1 nagyobb (pl egyoras eje ugratas nem feltetlenul olcsobb 2 gepbol, de ugyanakkor az is szempont lehet, hogy azzal a repult orak is nonek 2 pilotanal, avagy terkepeszeti updatehez biztosan olcsobb egy kisgeppel repulni - szoval a fene tudja, tul sok az ismeretlen variant innen okoskodni.)
Masik erdekes kerdes a fuggo Gripen E rendelesunk kapcsan altalam konteozott Saab-Embraer-Aero "szinergia" (ahanyszor leirom, mindig elkepzelem
@krisss rangatozo szemhejat
), ha peldaul az
uj, kicsi Embraerbol lesz valami, a GlobalEyeal joval elerhetobb aru Embraer-Elta (a leendo radarjaink!) Praetor 600-asrol nem is beszelve (ti. akkor sokkal elonyosebb az uzlet es a fenntartas is, ha egy gyartotol jon minden.)
Speaking of Embraer uj fejlesztesei - ez tavaly oktoberi interju az Embraer VP of Marketingjevel, a ceg oteves terveirol es kilatasairol, koztuk az uj fejlesztesekrol is:
https://open.spotify.com/episode/6NR0jBCBG40N6mPtkXyn0x