[HUN] Embraer KC-390 Millennium

Aeromag. Márc

1 érdekesség

Szintén a típus széles körű alkalmazhatóságát bizonyítja, hogy tavaly az amerikai hadsereg egyik M142-es HIMARS típusú, nagy hatutavolságú rakéta-sorozat vető rendszerét a portugál legierő egyik KC390-es szállítógépével vitték egy gyakorlat ra.


info a második magyar gépről

A repülőgép sárkányszerkezetét, szárnyalt és vezérsikjalt már összeépítették, és a gép elektromos rendszerének kábelezése, kiép tése is befejeződött. Éppen ezért a gép elekt ramos rendszerének első, úgynevezett Power On eseményére, azaz hivatalos beindítására érkeztünk meg Gaviao Peixotiba,
...
A Magyar Honvédség második repulogepe Jelenleg a második helyen áll a gyártósorban a portugál légierő következő példánya môgott. A február elején végrehajtott elektromos bekapcsolás után folytatódik a végösszeszerelés és a hozzá kapcsolódó földi tesztsorozat.A tervek szerint az év első felében elkezdődnetnek az átvételt előkészítő munkák


a tipust üzemeltető országok felhasználói konferenciája

.Már az idei magyarországi szimpérium kibővül a holland, osztrák és cseh katonai szakemberekkel, tekintettel arra, hogy ezeknek az országoknak is alairt szerződésük van az Embraerrel a tipus be szerzésére.
 
Legyen meg itt a november teljesen:
11.07. Beja
11.08. Beja
11.09. -
11.10. -
11.11. Burgasz, Szófia
11.12. Konstanca 2x
11.13. Burgasz 2x
11.14. belföld pápai alacsony áthúzással, Burgasz
11.15. Szolnok
11.16. -
11.17. -
11.18. Pardubice, Gdansk
11.19. Pardubice
11.20. Konstanca, Gdansk
11.21. -
11.22. Prága
11.23. -
11.24. -
11.25. Krakkó alacsony áthúzás, Kecskemét iskolakörök
11.26. Lengyelország utazómagasságon visszafordulással, Burgasz
11.27. -
11.28. Pardubice
11.29. -
11.30. -

Elég jó sokat repülnek a géppel, szinte minden hétköznap. Ez jó rendelkezésreállási mutatót sejtet, illetve intenzív kiképzést.
Mach 0.7 fölé még mindig nem mentek, kíváncsi vagyok, mikor fognak.
2024
12.02. Burgasz (Bulgária)
12.03. Kecskemét
12.04. Pardubice
12.05. Pardubice
12.06. Párizs
12.16. Pápa, Kecskemét
12.17. Beja (Portugália)

2025.
01.13. Kecskemét
01.14. Burgasz
01.15. Kecskemét
01.27. Kecskemét
01.28. Burgasz
01.29. Kecskemét, Pápa, Kassa
01.30. Kecskemét
01.31. Pápa

02.17. Pápa, Debrecen, Kecskemét
02.18. Beja
02.19. Kecskemét, Pápa, Pardubice
02.20. Kecskemét, Krakkó
02.21. Burgasz
02.24. Kecskemét, Szófia, Krakkó
02.25. Aviano, Krakkó
02.26. Krakkó, Szófia
02.27. Kecskemét, Krakkó
 
2024
12.02. Burgasz (Bulgária)
12.03. Kecskemét
12.04. Pardubice
12.05. Pardubice
12.06. Párizs
12.16. Pápa, Kecskemét
12.17. Beja (Portugália)

2025.
01.13. Kecskemét
01.14. Burgasz
01.15. Kecskemét
01.27. Kecskemét
01.28. Burgasz
01.29. Kecskemét, Pápa, Kassa
01.30. Kecskemét
01.31. Pápa

02.17. Pápa, Debrecen, Kecskemét
02.18. Beja
02.19. Kecskemét, Pápa, Pardubice
02.20. Kecskemét, Krakkó
02.21. Burgasz
02.24. Kecskemét, Szófia, Krakkó
02.25. Aviano, Krakkó
02.26. Krakkó, Szófia
02.27. Kecskemét, Krakkó
HUF823 - ép landolt Linköping-ben:
96979214d94df271f1965f17886e18da.png
 
Fotóm is készült róla, igaz, csak mobillal.
Óbudán voltam, a fejem felett húzott el.
Lehet, nem szállt le, csak átstartolt.
Ha nem nézem be az időzónát (Z), akkor 16:07 -kor volt 9250 lábon a Hajógyári sziget felett, 8300 lábon volt Ferihegy körül, de a reptér mellett repült el és folyamatosan süllyedt tovább Kecskemétre.
 
Ha nem nézem be az időzónát (Z), akkor 16:07 -kor volt 9250 lábon a Hajógyári sziget felett, 8300 lábon volt Ferihegy körül, de a reptér mellett repült el és folyamatosan süllyedt tovább Kecskemétre.
Akkor ez volt. Szemre valóban, mintha magasabban ment volna, mint a többi, csak a kínai meg a Cargolux Jumbo-k, melyek utána jöttek, kicsit rontották a magasságbecslésem.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Tumpek