a 149 tudtommal, csak egy militaryzált 139, szóval nem újra tervezve lett, csak kicsit ráaggattak ezt azt, asszem.![]()
A 149-es úgy tudom tisztán katonai helikopternek lett tervezve,akkor miért nem abban gondolkodunk?
<blockquote rel="echris888">A 149-es úgy tudom tisztán katonai helikopternek lett tervezve,akkor miért nem abban gondolkodunk?
Pocok75 : a" 139M változat számára kevlár betétpáncélzatot, védett üzemanyagtartályokat és önvédelmi rendszert ajánlanak az olasz légierõ cerviai bázisán szolgálatban állóharci kutató-mentõ változat többcsatornás szenzortornyot kapott az orrábba, rakétaindítás-jelzõt, illetve megtévesztõtöltet-szóró kazettákat. Megkezdõdött a felfüggeszthetõ fegyverzetek vizsgálata is. A cég tájékoztatása szerint megoldható például a Mangustára már integrált nagy hatótávolságú Spike rakétarendszer migrációja is erre a típusra." Zord Gábor
Az AW-t nem lehetne elfelejteni?
Én katonai szállító célra Mi-171-esekről írtam, míg civil, SAR/CSAR, egyéb katonai célra AW109-ről, külön leszögezve, hogy nincs olyan helikopter és soha nem is lesz, ami ezt a két feladatkört egyszerre le tudná fedni. Borisz azt vitatta, hogy nekünk CSAR célra megfelel e a könnyű kis helikopter. Szerintem igen és le is írtam miért.
Nincs! Amúgy az nh-90 is nagy kockázatot rejt szerintem! Mivel amennyivel több a tapasztalat vele annyival bonyulultabb és drágább szerintem!
Komoly szövegértelmezési problémád van.
Én azon kijelentésedet vitattam, hogy a CSAR polgári feladat volna.


A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..